Hei !
Minulla on seuraavanlainen ongelma. iPhone 3G puhelimeni kuulokemikrofoni lakkasi toimimasta, kuulen henkilön toisessa päässä (ja musiikki toimii hyvin) mutta kun yritän puhua niin hän ei kuule minua. Olen testannut kahta eri kuulokesettiä, alkuperäisen ja erikseen hankitun Maximo setin ja molemmat lakkasivat toimimasta samaan aikaan (eli erittäin epätodennäköistä että molemmat mikrofonit menivät samaan aikaan rikki).
Onko joku muu törmännyt samaan ongelmaan ?
iPhone 3G kuulokemikrofoni ei toimi
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3G kuulokemikrofoni ei toimi
Viesti Kirjoittaja Roope71 »
-
Re: iPhone 3G kuulokemikrofoni ei toimi
Viesti Kirjoittaja masa »
Auttaisko puhelimen buuttaus? ![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
Viesti Kirjoittaja Raat0ilija »
Itsellä ollu nyt jokaisessa iPhonessa sama juttu. Aina ajanmyötä lakannut toimimasta. Sillon lähteny huoltoon samaa tahtia kun on iPhone yhteistyösopimuksen pistäny poikki. Ekalla kerralla tuli uusi, toisella kerralla eivät viitsineet mitään tehdä. (Eivät tehneet mitään, kuulema putsasivat. Vatut korjas mitää. Ongelma edelleen).
Yrittäminen, on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista - Homer Simpson
-
Viesti Kirjoittaja Onkel Echo »
Sama ongelma mulla ja huoltoon laitan kun saan tässä aikaiseksi.
-
Viesti Kirjoittaja saki »
Itselläni myös sama ongelma. Tänään juuri hetki sitten kaivelin takuukuitin ja huoltoon lähtee about puolen tunnin sisään takas Veikon Koneen kautta nämä originaalit valkoiset kuulokkeet. Kuulen muiden puheen ja musiikin, mutta muut eivät kuule minua, vaikka kuinka huutaisin ![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
iMac 24" 3,06 Ghz 4Gb, iBook 14" 1,33 Ghz, iPhone 3G 16GB, iPhone 4GS 16GB, iPad ja AppleTV tottakai...
-
Viesti Kirjoittaja harriba »
Mulla oli sama vika, toosa lähti huoltoon ja takaisin tuli vaihtolaite. Omassani oli lisäksi kuoren reunat halkeilleet (valkoinen 16G).Roope71 kirjoitti:Hei !
Minulla on seuraavanlainen ongelma. iPhone 3G puhelimeni kuulokemikrofoni lakkasi toimimasta, kuulen henkilön toisessa päässä (ja musiikki toimii hyvin) mutta kun yritän puhua niin hän ei kuule minua. Olen testannut kahta eri kuulokesettiä, alkuperäisen ja erikseen hankitun Maximo setin ja molemmat lakkasivat toimimasta samaan aikaan (eli erittäin epätodennäköistä että molemmat mikrofonit menivät samaan aikaan rikki).
Onko joku muu törmännyt samaan ongelmaan ?
iPhone 3GS 32G 3.1 (taskussa)
iPhone 3G 16G 3.1 (vaimolla)
Air 1.86GHz 128G SSD (töissä)
iMac 24'' Core Duo 3.06GHz 4G 8800GS (kotona)
AppleTV (olkkarissa)
AppleTV (olkkarissa)
-
Viesti Kirjoittaja noodle »
Sama ongelma täällä, taitaa olla ihan suunnitteluvirhe tjsp, kun näitä on tuttujenki iPhoneissa. Mulla siis Applen In-Ear Headphones with remote and mic. Mikki ei toimi, eikä puheluunvastaus/biisinvaihtonappikaan. Eli ihan turhaan mulla on noi uudet puhelimet tavallaan, ku sen napin takia nimenomaan halusin ne... Kyse on siis puhelimessa olevasta teknisestä viasta, eikä esim kuulokkeista tai softasta, testattu on. Eli huoltoon varmaan pitää viedä.. prkl.. ärsyttää kun tietää että "korjaus" autaa vaan hetkeks, sitte varmaan lakkaa toimimasta taas..
-
Viesti Kirjoittaja harriba »
Ei se minulla ole lakannut toimimasta, eikä vaihtolaitteen kuoretkaan ole alkaneet halkeilla. Tekninen vika lienee korjattu tuotantolinjalla.noodle kirjoitti:Sama ongelma täällä, taitaa olla ihan suunnitteluvirhe tjsp, kun näitä on tuttujenki iPhoneissa. Mulla siis Applen In-Ear Headphones with remote and mic. Mikki ei toimi, eikä puheluunvastaus/biisinvaihtonappikaan. Eli ihan turhaan mulla on noi uudet puhelimet tavallaan, ku sen napin takia nimenomaan halusin ne... Kyse on siis puhelimessa olevasta teknisestä viasta, eikä esim kuulokkeista tai softasta, testattu on. Eli huoltoon varmaan pitää viedä.. prkl.. ärsyttää kun tietää että "korjaus" autaa vaan hetkeks, sitte varmaan lakkaa toimimasta taas..
iPhone 3GS 32G 3.1 (taskussa)
AppleTV (olkkarissa)
AppleTV (olkkarissa)
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka