Niin miten toi tethering juttu toimii käytännössä, kun luin että 3.0 OS päivityksessä tuli sellane uudistus et iphonen omaa nettiä voi käyttää vaikka kannettavalla.
Laitan usb-johdol kiinni ja ? mitä sitten pitäisi tehdä ?
iPhone 3G:n nettiyhteyden käyttö koneella (3.0)
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3G:n nettiyhteyden käyttö koneella (3.0)
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
-
Re: iPhone 3G:n nettiyhteyden käyttö koneella (3.0)
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Tethering on kaipaamasi ominaisuus.
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 1&t=126900
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 1&t=126900
-Kannattaa jättää tosiaan Windowsien asennus osaaville tyypeille, jos ei ite osaa.
Lainemies
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Tossa topicissa ei kylläkään kerrota miten tetheringiä käytetään
-
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Puhelimesta, asetukset- yleiset- verkko- ja valitse internetjako. Tämän jälkeen liität joko usb-piuhan koneeseen tai yhdistät BT:llä. Iphone näyttää ohjeita samalla kun laitat internetjaon päälle.
Telefinlandin liittymällä ja soneralla toimii heittämällä tuo internetjako. Minulla ainakin toimi.
Telefinlandin liittymällä ja soneralla toimii heittämällä tuo internetjako. Minulla ainakin toimi.
-Kannattaa jättää tosiaan Windowsien asennus osaaville tyypeille, jos ei ite osaa.
Lainemies
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja shaber »
Joo tää on kyl ihan loistava uudistus iphoneen! Mut tuleeko tästä lisakustannuksia ku surffailee tai lataa jotain matskuu..? Minulla on 1megan rajaton käytös.
-
Viesti Kirjoittaja ATD »
Taisit vastata juuri itsellesi. Eli rajaton käyttö niin ei muita kuluja surffailusta tule.shaber kirjoitti:Joo tää on kyl ihan loistava uudistus iphoneen! Mut tuleeko tästä lisakustannuksia ku surffailee tai lataa jotain matskuu..? Minulla on 1megan rajaton käytös.
MBP 13" Touch/2019 | MBA 11” Mid 2011 | MBP 15,4" Core Duo 2.0 | PB G4 15" 1.33 | iBook G4 14" 1.33 | iPhone 11 Pro | iPad Pro 11” 2020 |
-
Viesti Kirjoittaja waiski »
MoiSalmister kirjoitti:Puhelimesta, asetukset- yleiset- verkko- ja valitse internetjako. Tämän jälkeen liität joko usb-piuhan koneeseen tai yhdistät BT:llä. Iphone näyttää ohjeita samalla kun laitat internetjaon päälle.
Mulla eikä muillakaan ko. halpisliittymän käyttäjillä taida ihan heittämällä toimia TeleFinlandilla...
Tarvitsee hieman säätää...
waiski
Mac mini M2 16Gt/512Gt + Studio Display 27"
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
Viesti Kirjoittaja JuneGrace »
Paitsi että tuo rajaton käyttö on vain teoreettinen, sopparipapereissa lukee pikkupräntillä X datamäärä jonka "saa" kuukaudessa käyttää, jonka jälkeen aletaan taas jotain maksuja himoita...ATD kirjoitti:Taisit vastata juuri itsellesi. Eli rajaton käyttö niin ei muita kuluja surffailusta tule.shaber kirjoitti:Joo tää on kyl ihan loistava uudistus iphoneen! Mut tuleeko tästä lisakustannuksia ku surffailee tai lataa jotain matskuu..? Minulla on 1megan rajaton käytös.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)

-
Viesti Kirjoittaja MLari »
Olis kyllä kiva nähdä tämä sopimus ihan mustana valkoisella. Ainakaan Elisan ja TeleFinlandin liittymistä en ole mitään tarkkoja datamääriä löytäny. Korkeintaan on ollu maininta "kohtuullinen käyttö", mutta tuokaan ei oikeuta laskuttamaan ylimääräistä ilman ennakkoilmoitusta. Ja sitäkään en kyllä itse hyväksyisi, vaan asia puitaisiin tarvittaessa oikeudessa. Veikkaampa, että operaattori alkaa kattelemaan datankäyttöä tarkemmin vasta, jos latailee dataa täydellä nopeudella 24/7. Eli sillon puhuttais satojen gigatavujen tai jopa teratavujen määristä kuukaudessa.JuneGrace kirjoitti:Paitsi että tuo rajaton käyttö on vain teoreettinen, sopparipapereissa lukee pikkupräntillä X datamäärä jonka "saa" kuukaudessa käyttää, jonka jälkeen aletaan taas jotain maksuja himoita...ATD kirjoitti:Taisit vastata juuri itsellesi. Eli rajaton käyttö niin ei muita kuluja surffailusta tule.shaber kirjoitti:Joo tää on kyl ihan loistava uudistus iphoneen! Mut tuleeko tästä lisakustannuksia ku surffailee tai lataa jotain matskuu..? Minulla on 1megan rajaton käytös.Luurilla ko. määrään ei taida iihan helpolla päästä, mutta minnuu mietityttää se miten näin läppärillä, kun tulee käytettyä ihan erilailla suntuubii jne....
Ja ainakin Elisalla olen 3G:n yli lataillu liki sata gigatavua dataa kuukaudessa, eikä sieltä ole mitään valiteltu.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka