kiitos jo etukäteen
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja heisulivei »
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Viesti Kirjoittaja inf »
on, mutta jailbreakillä onnistuu myös 3G luurissa.Xaeron kirjoitti:Oliko tää vaan 3GS:n ominaisuus? Miten muistelisin niin.
Viesti Kirjoittaja Legge »
Tai asBattery.inf kirjoitti: Softa oli muistaakseni SBSettings tms
Viesti Kirjoittaja jonnna »
Pyyhkäise yläreunaa, niin SBSettingsin pitäisi tulla esiin. Napauta "More" => "Extras & Options" => "Numeric Battery".heisulivei kirjoitti:asBatteryä en löydä ja SBSettingsiä en saa toimimaan vaikka se sen lataa ja asentaa
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Lähde: http://www.xsellize.com/showpost.php?p= ... stcount=15there is a way to enable the toggle to turn on/off the percentage in the status bar (iPhone method)
To enable the Battery Percentage toggle in settings
1. SSH into your iphone
2. Go to /System/Library/CoreServices/Springboard.app/
3. Download the file M68AP.plist
4. Open the file using a text editor or a plist editor
5. Add a Boolean value under the capabilities dictionary
"<key>capabilities</key>
<dict>" underneath this insert what is typed in #6
6. this is a Boolean Key
<key>gas-gauge-battery</key>
<true/>
7. Save and upload the file to the same directory that it was originally in
8. Go onto the iPhone and respring
9. Now go to the application Settings -> General -> Usage and there will be a Battery Percentage toggle and you can use it to enable battery percentage next to battery icon in top-right corner.
so basically before you save, your file should look like this
<key>capabilities</key>
<dict>
<key>gas-gauge-battery</key>
<true/>
good luck and dont forget to thank me
---------- Post added at 11:20 AM ---------- Previous post was at 11:11 AM ----------
p/s heres a screenshot of the settings page with it enabled
Viesti Kirjoittaja miru »
Viesti Kirjoittaja inf »
Jäänyt edellisestä JB:stä kun olet päivittänyt 3.0 softaan.miru kirjoitti:Mulla ei ole JB, mutta prosenttinäyttö on. 3.0 -softa.
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
Mulla sama homma. Ei kai se nyt edellisestä softasta voi jäädä? Eikös tossa vedetä kokonaan uusi image luuriin siinä vaiheessa kun 3.0 softa asennetaan?inf kirjoitti:Jäänyt edellisestä JB:stä kun olet päivittänyt 3.0 softaan.miru kirjoitti:Mulla ei ole JB, mutta prosenttinäyttö on. 3.0 -softa.
Viesti Kirjoittaja inf »
Jos vetänyt update napilla niin tältäkin foorumilta löytyy monia viestejä jossa tuo prosenttiluku on säilynyt päivityksen jälkeenkin.dasb00t kirjoitti:Mulla sama homma. Ei kai se nyt edellisestä softasta voi jäädä? Eikös tossa vedetä kokonaan uusi image luuriin siinä vaiheessa kun 3.0 softa asennetaan?inf kirjoitti:Jäänyt edellisestä JB:stä kun olet päivittänyt 3.0 softaan.miru kirjoitti:Mulla ei ole JB, mutta prosenttinäyttö on. 3.0 -softa.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”