Aikeissa iphone 3 gs 32gb osto. Tällä hetkellä käytössä soneran "minun sonera liittymä" johon kuuluu 100 minuuttia puhetta ja 500 tekstiviestiä.
Iphonea ostettaessa joudun tekemään uuden liittymän, tai siirtämään nykyisen soneran liittymäni kytköön.
Aikeissa on kuintenkin jailbreak ja unlock heti puhelimen saatuani, koska soneran datapaketit ovat kalliita muihin operaattoreihin nähden.
Elikkäs kannattaako minun vaihtaa puhelinliittymäni vaikka saunalahteen jo ennen puhelimen ostoa ja tehdä sellainen liittymä mitä aioin
kayttää iphonessa (rajaton data + 100 minuuttia puhetta + 500 tekstaria)? Vanhan numeron on myös säilyttävä.
Sitten vaan kävelen sonerakauppaan ja ostan iphonen kertamaksulla ja teen siihen jonkun halvimman mahdollisen soneran liittymän, jonka voinkin laittaa laatikkoon kytkön ajaksi.
Aikeissa on tosiaan puhelimen maksaminen kertamaksulla.
Oliko mahdollisimman vaikeasti selitetty?

Olisin kiitollinen hyvistä ehdotuksisa / kokemuksista miten ihmiset ovat itse tehneet

Vielä yksi kymysys: iPhone 3GS tukee taajuuksia 850, 1900 ja 2100 megahertsiä. 850 ja 1900 megahertsin taajuuksia ei Euroopassa käytetä, niin tuleeko tästä suuria ongelmia kuuluvuuden / tiedonsoortonopeuksien kanssa?
Kiitos!
- Wynderbaum -