Mulla virallisesti unlockattu iPhone 3G ja siinä Saunalahden liittymä. Nyt olen Lontoossa ja kun suljen puhelimen ja avaan sen, niin puhelin pitää joka kerta yhdistää iTunesiin, josta tulee Applen virallinen unlockattu-ilmoitus. Tämä ei kuitenkaan liity pelkästään ulkomailla oloon, vaan testasin sulkemista vielä Helsinki-Vantaalla ja sama homma. Pistin puhelimen ensin lentokonetilaan, suljin sen ja avasin. Ja puhelin piti vielä kiireesti yhdistää iTunesiin jotta sain sen tulille. Mutta ei siitä mitään iloa ollut, koska sammutin puhelimen lentokoneessa ja sitten piti taas odottaa, että saa puhelimen kannettavan kautta verkkoon.
Jos tähän on puhelimessa jokin asetus, jonka voin muuttaa itse, niin olisin erittäin iloinen. Jos tämä johtuu jostakin Applen, Soneran ja Saunalahden välisestä epäyhteensopivuudesta, olen todella vihainen. Vähän pukkaa raivoa pintaan, kun on laite, jota ei voi käyttää ja kuuntelee lentokenttämetrossa ihmisten höpisevän nokioihinsa. Vähän sama juttu kuin vuosi sitten, kun alussa iPhonella ei tehnyt mitään itärajan intercityssä.
Please, help me out!