iPhone 3GS räsähtää pöydälle laitettaessa
-
iPhone 3GS räsähtää pöydälle laitettaessa
Viesti Kirjoittaja Darkker »
-
Re: iPhone 3GS räsähtää pöydälle laitettaessa
Viesti Kirjoittaja gossiper »
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
-
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
-
Viesti Kirjoittaja gossiper »
Mun mielestä ihmiset psykoilevat laitteidensa kanssa aivan liikaa. Mä ainakin keksin monta parempaa tapaa kuluttaa aikaani kuin koputella ja ravistella uutta puhelintani
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kinli »
Tuo ääni tulee siis nimenomaan kamerasta. Mulla on noita pelkkiä 3GS kameroita varaosina pari kappaletta ja ne itsessään päästelee sitä samaa "rattle" ääntä. Eli todennäköisesti joka ikinen luuri jossa on tuo sama kamera niin ääntelee samalla tavalla kun sitä koputtaa.. Myös oma 3G luuri pitää samaa ääntä kun iskin siihen sen 3GS kameran.
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
- En varmasti puhunut semmosta viime yönä en en en!!!kermit kirjoitti:Joo ja Android-puhelimet tallentaa kaikki puhelut Googlen palvelimelle. Jahka Google lisää nämä hakupalveluunsa, sieltä voi sitten hakea vuosien takaisia puheluitaan. Mitä tulikaan sanottuna silloin ja silloin...
- No mä voin vaikka googlaa tän sun puhelun *pistää pyörimään puhelun*
- ...
;D
mutta jottei ihan offtopiciks mene niin onko tuosta kamerasta jotain räjäytyskuvii? Jos niistä sais mietittyä mikä siellä kenties liikkuu ja aiheuttaa ton äänen
-
Viesti Kirjoittaja Jake77 »
Nää kuvathan menee tietysti CIA:lle ja niitä käytetään terroristien etsimisessä. Osama kun ottaa uuden 3GS:n käyttöön niin samointein lähtee kuva ja sitten puhelin paikallistetaan ja ohjusisku suunnataan suoraan kohteeseen.Sherukka kirjoitti:Toinen asia mikä ärsyttää on se että voisin melkein vannoa että kuvani näkyy välillä iPhonen näytössä? Ei kai sitä oteta Apple palvelimille talteen?
-
Autofocushan se on joka siinä rämisee. tai siis aikaisemmassa kamerassa ei ollut liikkuvaa osaa, nyt kun on autofocus niin toi linssi liikkuu jonkun nanomillin kun focusoi..Nurffe kirjoitti:mutta jottei ihan offtopiciks mene niin onko tuosta kamerasta jotain räjäytyskuvii? Jos niistä sais mietittyä mikä siellä kenties liikkuu ja aiheuttaa ton äänen
-
Viesti Kirjoittaja miru »
Sorry OT.
iPhone 6
iPads
-
Ei riitä pelkkä kamera, vaatii myös sen kameramuovin joka liimataan kuoreen kiinni. Se on erillainen 3G vs. 3GS. Mut aivan sama, koska monen yön (alkeellisen) softahaksoroinnin jälkeen annoin periksi.. 3GS suljin ei aukea 3G puhelimessa. Olin ehkä vähän liian optimistinen mutta olihan se pakko kokeilla. Mekaanisesti siis onnistuu (liitin on sama jne.) mut softapätkä puuttuu.. Firmikset on puukotettu jne. mut ei niin ei.miru kirjoitti:Siis täh? Voiko 3G -malliin vaihtaa 3GS:n kameran kuten joku yllä väitti? ja toimiikin vielä? Miten?
Sorry OT.
En ole mikään koodaaja joten joku joka _oikeasti_ (nyt ei puhuta .plist -filujen sisällön copy-pasteemisesta) pystyy repimään tuon 3GS firmiksen osiin ja tutkia sitä tarkemmin niin siitä vaan, voin asentaa kamerankin jos oikeasti uskot että onnistut.
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
Viesti Kirjoittaja Jusbali »
Ääntä pitää myös silloin.Sherukka kirjoitti:Hmm, pitääköhän ääntö jos kameraohjelma on päällä, voisi piruttain kokeilla....
-
Viesti Kirjoittaja Darkker »
Vähän jos heittää lisää OT foliohattujuttuja, ni sehän on ihan tosi, että ainakin jenkeissä viranomaisilla on mahdollisuus puhelimen GPS:n avulla seurata liikkeitä. Se taitaa olla siellä vaatimus kaikissa puhelimissa. Nokia tämän joskus spekseissään nettisivuillaan paljasti mulle ensimmäisen kerran ja googlella löytyy oikeustapauksia, joissa sitä ominaisuutta on käytetty.
-
Viesti Kirjoittaja Mansku »
-
Viesti Kirjoittaja jii75 »
Se ainakin minulla aiheuttaa äänen laitettaessa pöydälle. Jos napista pitää kiinni/painaa hiukan ja sitten naputtelee iphonen ylä osasta,
ainakaan minun puhelimesta ei kuulu silloin mitään ääntä. Mutta enpä olisi muutenkaan huomannut moista, jos kukaan ei olisi siitä maininnut,
eli en taputtele kännykkää enää

-
Viesti Kirjoittaja jonppa »
Nope, ei ole äänetön-kytkin.jii75 kirjoitti:Omassa 3GS mallissa on toi vasemman puolinen nappula, josta laitetaan puhelin äännettömälle, hieman löysällä.
Se ainakin minulla aiheuttaa äänen laitettaessa pöydälle. Jos napista pitää kiinni/painaa hiukan ja sitten naputtelee iphonen ylä osasta,
ainakaan minun puhelimesta ei kuulu silloin mitään ääntä. Mutta enpä olisi muutenkaan huomannut moista, jos kukaan ei olisi siitä maininnut,
Mä veikkaan että se on SIM-kelkka joka rämisee, en tosin ees jaksa poistaa kelkkaa kokeillakseni, sen verran paljon se häiritsee

-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ei ole Sim kelkka. Johan se tuossa sanottiin että se on se 3GS:n kamera joka sen räminän aiheuttaa.jonppa kirjoitti:Nope, ei ole äänetön-kytkin.jii75 kirjoitti:Omassa 3GS mallissa on toi vasemman puolinen nappula, josta laitetaan puhelin äännettömälle, hieman löysällä.
Mä veikkaan että se on SIM-kelkka joka rämisee, en tosin ees jaksa poistaa kelkkaa kokeillakseni, sen verran paljon se häiritsee
-
Viesti Kirjoittaja jonppa »
Olihan se nyt sitten pakko kokeilla, tosiaan ei ole SIM kelkka. Mutta muutahan ei oikeastaan voi todentaa, mistä räminä johtuu. Kameran kohdalla se on kyllä voimakkain.inf kirjoitti: Ei ole Sim kelkka. Johan se tuossa sanottiin että se on se 3GS:n kamera joka sen räminän aiheuttaa.
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka