Joku aika sitten onnellisesti windosista eroon päässyt iMacciin tyytyväisesti siirtynyt tarvitsisi apua kun luopui nyt nokiasta ja siirtyi iphoneen (tosin vaan iphone2g 8GB OS 3.0 jailbreakand and unlocked)...
ps. Oon lueskellut keskusteluja niin että pää höyryää joten nyt kysyn teiltä jotka on enemmän leikkinyt näillä upeilla laitteilla

1. Teillä on iphonessa ns. työpöydällä hienoja taustakuvia miten??? Itse saan taustakuvan vaan näkyviin siihen tilaan kun painaa Home-nappia ja tulee se avaa näppäinlukko.
2. Oon onnistuneesti siirtänyt musiikkia iTunesilla iphoneen, mutta saako näitä mitenkään soittoääneksi???
3. Pystyykö tällä härvelillä millään kolmannen osapuolen ohjelmalla toistaan avi tai mpeg videoita??? jos pystyy niin mikä ois paras???
4. Mikä on paras ohjelma millä imacilla pystyy siirtään näitä avi / mpeg videoita suoraan iphoneen. (kokeilin diskaid:ta ja löysin sen mihin kamera tallentaa kuvat --> yritin sen kautta lisätä kuvia sinne --> ei näy!!)
Kansiota mihin mp3:set ja videot menee iThunesilla en löytänyt ollenkaan...
5. Onko tosiaan toi iTunes ainoa millä pääse puhelimen muistiin (videot/kuvat/musiikki)
Kiitos etukäteen jos viitsitte valaista muuten kuin "vkg" sillä oon sillä koko päivän touhunnut?
Topi Saarinen