Tervehdys!
En saa toimimaan kuvaviestejä iPhone 3Gs puhelimessa. Operaattorina on telefinland. Lisäksi bluetooth ei toimi. Osaako joku auttaa?
iPhone 3GS: TeleFinland MMS
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3GS: TeleFinland MMS
Viesti Kirjoittaja tkkt »
-
Re: iPhone 3GS: TeleFinland MMS
Viesti Kirjoittaja inf »
Tuo foorumin haku varmasti olisi osannut auttaa:tkkt kirjoitti:Tervehdys!
En saa toimimaan kuvaviestejä iPhone 3Gs puhelimessa. Operaattorina on telefinland. Lisäksi bluetooth ei toimi. Osaako joku auttaa?
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=71&t=130888
-
Viesti Kirjoittaja K@rtsa »
Mulla kyllä MMS viestit kulkee sukkana, oletko Matkapuhelinverkkodata asetuksissa laittanut mms viestien APN osoiteeksi "telefinland". Jos olet/tai sulla Tethering toimii puhelimessa niin MMS ei sillon toimi, molemmat ei toimi samaan aikaan= ainakaan vielä, näillä firmiksillä
Mitä olet Bluetooth.illa yrittänyt tehdä?? Oletko parittanut puhelin käytettävään BT laiteeseen ensi?
Mitä olet Bluetooth.illa yrittänyt tehdä?? Oletko parittanut puhelin käytettävään BT laiteeseen ensi?
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
3.0.1 toimii. 3.1 ei toimi.K@rtsa kirjoitti:Mulla kyllä MMS viestit kulkee sukkana, oletko Matkapuhelinverkkodata asetuksissa laittanut mms viestien APN osoiteeksi "telefinland". Jos olet/tai sulla Tethering toimii puhelimessa niin MMS ei sillon toimi, molemmat ei toimi samaan aikaan= ainakaan vielä, näillä firmiksillä
Käytössä: ATK
-
Ai mikä ei toimi? MMS vai? Mulla toimii kuten jo mainitsinTege kirjoitti:3.0.1 toimii. 3.1 ei toimi.K@rtsa kirjoitti:Mulla kyllä MMS viestit kulkee sukkana, oletko Matkapuhelinverkkodata asetuksissa laittanut mms viestien APN osoiteeksi "telefinland". Jos olet/tai sulla Tethering toimii puhelimessa niin MMS ei sillon toimi, molemmat ei toimi samaan aikaan= ainakaan vielä, näillä firmiksillä
Lisäys: 3.1
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Siis 3.0.1 toimii molemmat MMS ja Tethering. Oletko vieläkään koittanut käyttää tetheringiä siinä 3.1:ssä? Se voi näkyä mutta ei välttämättä toimi.K@rtsa kirjoitti:Ai mikä ei toimi? MMS vai? Mulla toimii kuten jo mainitsinTege kirjoitti:3.0.1 toimii. 3.1 ei toimi.K@rtsa kirjoitti:Mulla kyllä MMS viestit kulkee sukkana, oletko Matkapuhelinverkkodata asetuksissa laittanut mms viestien APN osoiteeksi "telefinland". Jos olet/tai sulla Tethering toimii puhelimessa niin MMS ei sillon toimi, molemmat ei toimi samaan aikaan= ainakaan vielä, näillä firmiksillä
Lisäys: 3.1
Käytössä: ATK
-
Joo ei toimi tethering, se kyllä näky mutta kun sen "aktivoi" se hävis ja ei toimi. Asetuksiin kyllä ilmestyi data laskuri internetjaolle (mikä mun mielestä ei siellä ollut ennen aktivointia)Tege kirjoitti: Siis 3.0.1 toimii molemmat MMS ja Tethering. Oletko vieläkään koittanut käyttää tetheringiä siinä 3.1:ssä? Se voi näkyä mutta ei välttämättä toimi.
Mutta se ei ole mikään ongelma kun en edes käytä sitä käytän nettijakoon parempia laitteita, olennaista että edes MMS toimii.
Viimeksi muokannut kallekilponen, 14.9.2009 klo 20.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: lainaus kuntoon
Syy: lainaus kuntoon
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka