Mikä avuksi koska en pysty käyttämään matkapuhelindataa ulkomailla?
Minulla on TeleFinland operaattorina.
Suomessa kaikki pelittää kuten pitääkin mutta ulkomailla en pysty esim tarkistamaan sähköpostejani tai käyttämään Safari selainta.
Olen poistanut "estä data roaming käytöstä" eli mikä mahtaa olla vialla???
iPhone 3G + TeleFinland + Data Ulkomailla
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3G + TeleFinland + Data Ulkomailla
Viesti Kirjoittaja wolle »
-
Re: iPhone 3G + TeleFinland + Data Ulkomailla
Viesti Kirjoittaja inf »
Tuo saattaa olla vielä lisäksi operaattorilla blockattuna. Muistutan että data maksaa ulkomailla sitten hunajaa ja vähän enemmänkin.wolle kirjoitti:Mikä avuksi koska en pysty käyttämään matkapuhelindataa ulkomailla?
Suomessa kaikki pelittää kuten pitääkin mutta ulkomailla en pysty esim tarkistamaan sähköpostejani tai käyttämään Safari selainta.
-
Olen kyllä tietoinen tuosta kalliista hinnasta mutta työ takia on välttämätöntä lukea maileja ka kaikkialla ei ole esim nettiä saatavilla.inf kirjoitti:Tuo saattaa olla vielä lisäksi operaattorilla blockattuna. Muistutan että data maksaa ulkomailla sitten hunajaa ja vähän enemmänkin.wolle kirjoitti:Mikä avuksi koska en pysty käyttämään matkapuhelindataa ulkomailla?
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Soita operaattorille ja kysy onko estot päällä ulkomailla / katso nettisivuilta pystyykö muuttamaan niitä estoja. Itsellä ei tietoa kyl telefinlandista..wolle kirjoitti:Olen kyllä tietoinen tuosta kalliista hinnasta mutta työ takia on välttämätöntä lukea maileja ka kaikkialla ei ole esim nettiä saatavilla.inf kirjoitti:Tuo saattaa olla vielä lisäksi operaattorilla blockattuna. Muistutan että data maksaa ulkomailla sitten hunajaa ja vähän enemmänkin.wolle kirjoitti:Mikä avuksi koska en pysty käyttämään matkapuhelindataa ulkomailla?
iPhone 3GS 32GB
-
Soitin uudestaan TF:lle ja edelliskerralla sanoivat, että ei ole mitään estoa päällä. Soitin äsken uudestaan ja ylläri ylläri siellä olikin ulkomaan roaming esto päällä. Olen kuulemma itse sen kytkenyt vaikka tämmöistä en ole tehnyt. Jopa netissä TeleFinlandin omaliittymä sivuilla ko esto on näkynyt poissa koko ajan.Nurffe kirjoitti:Soita operaattorille ja kysy onko estot päällä ulkomailla / katso nettisivuilta pystyykö muuttamaan niitä estoja. Itsellä ei tietoa kyl telefinlandista..wolle kirjoitti:Olen kyllä tietoinen tuosta kalliista hinnasta mutta työ takia on välttämätöntä lukea maileja ka kaikkialla ei ole esim nettiä saatavilla.inf kirjoitti:Tuo saattaa olla vielä lisäksi operaattorilla blockattuna. Muistutan että data maksaa ulkomailla sitten hunajaa ja vähän enemmänkin.wolle kirjoitti:Mikä avuksi koska en pysty käyttämään matkapuhelindataa ulkomailla?
Noh tänään kokeilen miten toimii Kreikassa illalla.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka