Kysymys kuulukin:
Miten saan DVD:n ipod touchiini TEKSTITYKSEN kanssa käyttäen macbook tietokonetta??
TAI
Jos joku ystävällinen voisi lähettää valmiiksi muokatun leffan sähköpostiini (tuoppi_9_4@hotmail.com) jos se on laillista=)
Kiitos jo etukäteen
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja tuobbbi »
Viesti Kirjoittaja D »
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Viesti Kirjoittaja D »
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Uusin versio osaa tehdä muunnoksia muistakin muodoista.D kirjoitti:Handbrake osaa tehdä videon vain DVD:ltä (mikäli en väärin muista).
Koititko suoraan Handbrakella dvd:ltä ilman ripperiä. Niin olen ainakin itse onnistunut vastaavissa operaatioissa.tuobbbi kirjoitti:Mulla on handbraken versio 0.9.3
Kerron ny mitä oon tehny:
1. Olen ripannut elokuvan+suomenkieliset tekstitykset mactheripperillä
2. Niistä tulee kolme tiedostoa VIDEO_TS kanioon:
IRON_MAN_EU title 1.AC3
IRON_MAN_EU title 1.m2v
IRON_MAN_EU title 1.SPC
3. Olen avannut Handbraken ja yrittänyt avata VIDEO_TS tiedoston, mutta se valittaa "NO VALID SOURCE FOUND"
MIKÄ ON MENNYT VÄÄRIN??
Mitkä asetukset valitsit siitä sivupalkista? Itse kokeilin ihan iPhone/iPod Touch -asetuksilla ja sain mielestäni tiedostokokoon nähden ihan kelvollista jälkeä…tuobbbi kirjoitti:Koitin ripata Handbrakella, mutta sillä kuvanlaausta tuli ihan tajuttoman surkeeta.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja D »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Ei mullakaan koskaan oo ollut mitään ongelmia Handbraken kanssa, laatukin on ollut ihan sitä mitä pitää ja sitähän voi siinä itse vielä määrittää. 50% laadullakin tulee ihan riittävän hyvää kuvaa ja säästää kummasti myös tiedoston koossa.D kirjoitti:DVD:n laittaminen iPodiin tekstitysten kanssa onnistuu Handbrakella hyvin ja helposti. Jos kuva on liian huonolla laadulla, on vika ohjelman käyttäjässä tai itse lähdelevyssä, ei ohjelmassa. Ota huomioon että tietokoneen näytöltä katseltuna iPodille tarkoitettu video voikin olla aika suhnua, onhan siinä paljon pienempi näyttö kuin tietokoneissa.
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Viesti Kirjoittaja Raat0ilija »
Millaisia nää ilmaisversiot näistä on, että mitä eroo niissä on noihin maksullisiin versioihin...Raat0ilija kirjoitti:Aimersoft Video Converter
Xilisoft Video Converter
ImTOO DVD to iPod Converter
ImTOO DVD Ripper
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”