Ei soita iPhone Soneran liittymällä
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ei soita iPhone Soneran liittymällä
Viesti Kirjoittaja ejm »
Nyt ei sitten pääse omalla 3GS:llä mihinkään muuhun numeroon kuin vaimon, eikä vaimonkaan 3G soita mihinkään muuhun kuin mun numeroon. Jo jonkin aikaa ollut soitto-ongelmia, Soneran aspan mukaan vika on puhelimissa eikä heillä. Mutta ihmetyttää jos kaksi eri aikaan ostettua erimallista iPhonea menisi rikki yhtäaikaa. Voiko olla virus. Muuta ihmeellistä ei ole elämässä tapahtunut kuin vaimo liittyi jokin aika sitten naamakirjaan. Nyt tarvitaan pikaisia neuvoja kun ei edes Soneran aspa vastaa, puhelin ei siis ala edes soittamaan, tai sitten huutaa varattua vaikka tiedän ettei niin ole. Molemmissa puhelimissa uusin käyttis ja ihan originaali Sonera.
-
Re: Ei soita iPhone Soneran liittymällä
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Oisko kyse tänään ainakin tästä:
Matkapuhelinverkossa vikaa koko Suomessa
Vika alkoi 04.11.2009 kello 17:50.
Viankorjaustoimenpiteet ovat alkaneet.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
| MBP 14" | iPhone 13 Pro | iPad Pro 12,9" | AirPods Pro 2 | Apple Watch SE | ATV 4K | HomePods |
-
Viesti Kirjoittaja ejm »
Kiitos, toivottavasti vika on tuo, mutta jo pitkään on ollut satunnaisia häiriöitä. Ovat kyllä rakentaneet täällä pohjanmaan rannikolla uusia tukiasemia jo jonkin aikaa, mutta verkon katoamiset alkoivat 3.1.2 päivityksen jälkeen. Se voi olla sattumaa, nyt viimeaikoina verkko on ollut kuitenkin häiritsevän epävakaa.musamäkki kirjoitti:Oisko kyse tänään ainakin tästä:
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
-
Viesti Kirjoittaja ejm »
Mistä muuten löysit tuon ilmoituksenmusamäkki kirjoitti:Oisko kyse tänään ainakin tästä:
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
-
Viesti Kirjoittaja ejm »
Nyt soittaa, pitää seurata miten pysyy verkossa jatkossa. Ennen 3.1.2:sta puhelin oli täydellinen, toivottavasti nää viimeaikaiset ongelmat menee Soneran laajennusprojektin piikkiin. Huonoa on myös se että laajentavat ainoastaan 900-verkkoa 

-
Viesti Kirjoittaja kilpikonna »
jep, pisti ihmetyttämään kun ei päässyt läpi edes soneran vika- tai myyntipalveluun. Kyllä ihminen onkin avuton ilman puhelinta ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Millainen oikein
on ihmismieli?
Kerron sen teille:
tuulen suhina kuvaan
piirretyissä männyissä.
-Ikkyu-
on ihmismieli?
Kerron sen teille:
tuulen suhina kuvaan
piirretyissä männyissä.
-Ikkyu-
-
Viesti Kirjoittaja ejm »
Tää kakkatilanne varmisti taas sen ettei pidä laittaa kaikkia munia yhteen koriin. Mulla on sim-vapaa 3G iPhone varapuhelimena ja haen pikinmiten siihen Elisan peruskortin ilman mitään lisukkeita vain sen vuoksi että voi soittaa pakolliset puhelut silloin kun Sonera on pois pelistä. Tämän päivän katkos maksoi mulle kuitenkin kohtuuttoman paljon, olisi tullut katkos vaikka viikonloppuna, mutta miksi juuri nyt.kilpikonna kirjoitti:jep, pisti ihmetyttämään kun ei päässyt läpi edes soneran vika- tai myyntipalveluun. Kyllä ihminen onkin avuton ilman puhelinta
-
Viesti Kirjoittaja ejm »
Nyt tuntuis iPhone 3GS toimivan niin kuin ennenkin kun viimein sain Soneran aspan uskomaan että vika on heillä kun noksutkin kadottaa verkon samalla tavalla kuin iPhone. Olin varma että vika oli 3.1.2 päivityksessä kun ongelmat alkoivat samaan aikaan ja olisin varmaan luullutkin niin loputtomiin jos ei koko Soneran verkko olis kaatunut. Rupesin sitten kyseleen tutuilta Sonera/Noksu-käyttäjiltä ja ihan samanlaisia ongelmia oli ollut heilläkin jo pitkään. Ei ole tullut selvitystä Soneralta missä vika lopulta oli vaikka lupasivat ottaa yhteyttä, tuli vain tekstari että ottavat yhteyttä? No, vika on ollut luultavasti paikallinen ja toivottavasti lopullisesti korjattu.
Tämän tyyppiset verkkoviat on hankalia havaita kun voi mennä pitkään että ihmiset ei ole saaneet yhteyttä kun puhelin piippaa varattua. Tietenkin soittaja ajattelee että minä puhun toista puhelua ja varsinkin työasioissa ei useinkaan soitella perään että kelle sää oikein höpötät tuntitolkulla, vasta kun vaimo rupes valittaan että mua ei saa ikinä kiinni puhelimella ja miksi en vastaa takaisin niin rupesin epäileen puhelimen toimivuutta. Ongelman teki vaikeammaksi vielä se kun itse soitin niin tapahtui sama ilmiö että vastapuolen puhelin piippas varattua ja minä tietenkin ajattelin samoin että ihme tyyppejä kun jaksavat höpöttää noin pitkään. Pitäis vaatia Soneralta korvauksia kun on friikku niin ei voi tietää montako työhommaa on mennyt ohi kuukauden aikana.
Jos teillä on jatkuvia verkon katoamisia niin kannattaa painostaa Soneraa, luultavasti vika löytyy sieltä päästä!
Tämän tyyppiset verkkoviat on hankalia havaita kun voi mennä pitkään että ihmiset ei ole saaneet yhteyttä kun puhelin piippaa varattua. Tietenkin soittaja ajattelee että minä puhun toista puhelua ja varsinkin työasioissa ei useinkaan soitella perään että kelle sää oikein höpötät tuntitolkulla, vasta kun vaimo rupes valittaan että mua ei saa ikinä kiinni puhelimella ja miksi en vastaa takaisin niin rupesin epäileen puhelimen toimivuutta. Ongelman teki vaikeammaksi vielä se kun itse soitin niin tapahtui sama ilmiö että vastapuolen puhelin piippas varattua ja minä tietenkin ajattelin samoin että ihme tyyppejä kun jaksavat höpöttää noin pitkään. Pitäis vaatia Soneralta korvauksia kun on friikku niin ei voi tietää montako työhommaa on mennyt ohi kuukauden aikana.
Jos teillä on jatkuvia verkon katoamisia niin kannattaa painostaa Soneraa, luultavasti vika löytyy sieltä päästä!
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka