Moro!
Voiko puhelinta sammuttaa, jos se on jailbreikattu blackra1nilla? Mulla ei ainakaan onnistu. Jos käynnistää luuriin uudetaa, niin puhelimeen tulee kuva, missä kohetetaan yhdistämään luuri iTunesiin usb.piuhalla ja iTunesi sanoo, että puhelin pitää palauttaa alkup.tilaan
Blackra1n ja puhelimen sammutus
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Blackra1n ja puhelimen sammutus
Viesti Kirjoittaja Vekkuli »
Omppu päivässä pitää lääkärin loitolla!
-
Re: Blackra1n ja puhelimen sammutus
Viesti Kirjoittaja legace »
Sulla on uudempi 3GS luuri, jonka takia blackra1n on ajettava joka käynnistyskerran yhteydessä. Tämä ei ole vika, vaan ominaisuus.
Eihän tuota tarvitse muuten käynnistellä uudelleen. Airplane mode, jos et halua puheluita tai SBSettingsin kautta respring, jos haluat vapauttaa muistia.
Eihän tuota tarvitse muuten käynnistellä uudelleen. Airplane mode, jos et halua puheluita tai SBSettingsin kautta respring, jos haluat vapauttaa muistia.
Viimeksi muokannut legace, 17.11.2009 klo 22.21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
jos 3gs kyseessä niin et saa sammuttaa puhelinta ollenkaan jos olet tehnyt jb:n. Muuten tulee juurikin tuo palautus ruutu.
edit. olin hidas
edit. olin hidas
Respect is not given, it is taken!
-
Jos on 3GS, jossa on vanhempi versio bootromista (kuten minulla), luurin voi kyllä käynnistää uudelleen normaalisti.juu-zo kirjoitti:jos 3gs kyseessä niin et saa sammuttaa puhelinta ollenkaan jos olet tehnyt jb:n. Muuten tulee juurikin tuo palautus ruutu.
edit. olin hidas

Ja kyllähen sen voi sammuttaa. Pitää vaan ajaa blackra1n kun käynnistää.
-
Viesti Kirjoittaja Vekkuli »
Mutta siinä se ongelma onkin, jos sattuu olemaan reissun päällä ja akku loppuu tms. sitten ei saakaan puhelinta enää päälle, jos ei oo konetta mukana, millä voisi ajaa uudelleen blackra1nin.legace kirjoitti:Jos on 3GS, jossa on vanhempi versio bootromista (kuten minulla), luurin voi kyllä käynnistää uudelleen normaalisti.juu-zo kirjoitti:jos 3gs kyseessä niin et saa sammuttaa puhelinta ollenkaan jos olet tehnyt jb:n. Muuten tulee juurikin tuo palautus ruutu.
edit. olin hidas
Ja kyllähen sen voi sammuttaa. Pitää vaan ajaa blackra1n kun käynnistää.
Omppu päivässä pitää lääkärin loitolla!
-
Niinpä, onneksi en tarvitse pahemmin tuosta välittää, vanhempi luuri kun on. Mutta jos olet pois töpselien luota usein ja kauan, niin ehkä luurisi kuuluu sinne vankilaan.Vekkuli kirjoitti:Mutta siinä se ongelma onkin, jos sattuu olemaan reissun päällä ja akku loppuu tms. sitten ei saakaan puhelinta enää päälle, jos ei oo konetta mukana, millä voisi ajaa uudelleen blackra1nin.
-
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Eikun vara-akkupaketteja mukaan reissuun reippaastilegace kirjoitti:Niinpä, onneksi en tarvitse pahemmin tuosta välittää, vanhempi luuri kun on. Mutta jos olet pois töpselien luota usein ja kauan, niin ehkä luurisi kuuluu sinne vankilaan.Vekkuli kirjoitti:Mutta siinä se ongelma onkin, jos sattuu olemaan reissun päällä ja akku loppuu tms. sitten ei saakaan puhelinta enää päälle, jos ei oo konetta mukana, millä voisi ajaa uudelleen blackra1nin.

MBA M1 13" & iP11 + iP6s
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
-
Viesti Kirjoittaja zippana »
Liittyyköhän tää jotenki operaattorilukon poistoon? Mulla on 3GS uusimmalla firmiksellä ja jailbreikattu blackra1nilla ja voin ihan rauhassa sammuttaa luurin ja käynnistää uudelleen ilman tarvetta kytkea tietokoneeseen. Käytän Soneraa.Rutku kirjoitti:Eikun vara-akkupaketteja mukaan reissuun reippaastilegace kirjoitti:Niinpä, onneksi en tarvitse pahemmin tuosta välittää, vanhempi luuri kun on. Mutta jos olet pois töpselien luota usein ja kauan, niin ehkä luurisi kuuluu sinne vankilaan.Vekkuli kirjoitti:Mutta siinä se ongelma onkin, jos sattuu olemaan reissun päällä ja akku loppuu tms. sitten ei saakaan puhelinta enää päälle, jos ei oo konetta mukana, millä voisi ajaa uudelleen blackra1nin.(siis niitä laadukkaita, ei mitään pommeja). Tai sit hommaat läppärin ni siitäkin voi ladata monesti vaikka kone olisi esim. valmiustilassa
(tai ainakin oma läppis antaa virtaa silloinkin).
iPhone 7 128Gb Black
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Kuten jo sanottu, sulla on sitten luuri vanhemmalla bootrommilla. Tuo ei liity mihinkään muuhun kuin siihen että Apple päivitti uusimpiin myyntiin tuleviin tuon bootrom piirin (tämä vaatii hardware tason muutosta joten sen takia vanhemmat/ekat 3GS:t ovat turvassa) josta ei ole löytynyt reikää, eikä välttämättä ihan heti löydykkään, jolla tuon koneeseen kytkennän sammutuksen jälkeen pystyisi kiertämään.zippana kirjoitti:Liittyyköhän tää jotenki operaattorilukon poistoon? Mulla on 3GS uusimmalla firmiksellä ja jailbreikattu blackra1nilla ja voin ihan rauhassa sammuttaa luurin ja käynnistää uudelleen ilman tarvetta kytkea tietokoneeseen. Käytän Soneraa.Rutku kirjoitti:Eikun vara-akkupaketteja mukaan reissuun reippaastilegace kirjoitti:Niinpä, onneksi en tarvitse pahemmin tuosta välittää, vanhempi luuri kun on. Mutta jos olet pois töpselien luota usein ja kauan, niin ehkä luurisi kuuluu sinne vankilaan.Vekkuli kirjoitti:Mutta siinä se ongelma onkin, jos sattuu olemaan reissun päällä ja akku loppuu tms. sitten ei saakaan puhelinta enää päälle, jos ei oo konetta mukana, millä voisi ajaa uudelleen blackra1nin.(siis niitä laadukkaita, ei mitään pommeja). Tai sit hommaat läppärin ni siitäkin voi ladata monesti vaikka kone olisi esim. valmiustilassa
(tai ainakin oma läppis antaa virtaa silloinkin).
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka