Taas tulossa joku härpäke lock screeniin, joka on parempi kuin edellinen. Tähän minulla kuitenkin on uskoa, koska koodaajana on Cydiankin takana heiluva Jay Freeman aka. Saurik. Tietoa tulossa olevasta softasta
Täältä
Mitä tulee Applen tapaan tehdä asioita niin apple on aina 1-2v myöhässä. v. 2006 kun iphone ensimmäisen kerran julkaistiin, niin porukka taputti hurmiossa käsiään kun applen johtaja kertoi, että laitteella voi lähettää tekstiviestejä. Vilkuteltiin kontaktilistaa ylös ja alas, ja kädet hakkasivat raivokkaasti. Hyvin hukkui alle se fakta että mikä tahansa 200e Nokia tekee saman ja vielä enemmän.
Vasta nyt ollaan saatu iJeesus softan puolesta sille tasolle, jolla sen olisi pitänyt olla jo 2v sitten. Edelleen puuttuu teemat, aktiivityöpöytä (lockinfo), tausta-ajo ja monia muita. Apple haluaa päättää aivan liian monesta asiasta puolestani, mikä raivostuttaa minua.
En voi laittaa spotifyä taustalle jumputtamaan, koska applen mielestä se syö akkua. Mutta voin pelata tunnin 3D autopeliä ja todeta, että laturin olisi syytä olla käsillä nyt, eikä kohta. Eihän tässä ole mitään järkeä.
Sama teemat + aktiivityöpöytä. Applen pitäisi nyt palkata riittävästi osaavia koodareita, ja hoitaa nämä pois alta. Nyt sen tekevät 3rd party koodaajat vailla kunnollista laadunvalvontaa ja / tai työkaluja. Ja nämä kaksi yhdessä kaatavat puhelimen aivan liian monta kertaa.
Taidankin käydä käpistelemässä N900:sta ja harkita vakavasti

Sonera on jo kimpanpurkua tarjonnut, joten mikäs minua estää.