iPhone 2G vs 3G
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 2G vs 3G
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Tällä hetkellä mietin että kannattaisiko maksaa enempi 3g iPhonesta kun saisin paljon halvemmalla 2g mallin, 3g verkosta ei ole hyötyä mulla.
-
Re: iPhone 2G vs 3G
Viesti Kirjoittaja TId »
Jos 3G, hieman nopeampi prosessori ja GPS eivät kiinnosta, niin älä maksa enempää, hanki 2G.hezzuhopo kirjoitti:Tällä hetkellä mietin että kannattaisiko maksaa enempi 3g iPhonesta kun saisin paljon halvemmalla 2g mallin, 3g verkosta ei ole hyötyä mulla.
-
Viesti Kirjoittaja Herra_Kallo »
oon ihan samaa mieltä,2g on just setti.paikannuskin toimii ihan jees ton edgen avulla ja ainakin 3.0 softalla mun puhelin on todella hyvä.
ps vaikka luuri olisi inan hitaampi on mielestäni safarin käyttö wlanin ja edgen kautta hyvinkin verkkaista.=) 3g verkko on pyllystä.
ps vaikka luuri olisi inan hitaampi on mielestäni safarin käyttö wlanin ja edgen kautta hyvinkin verkkaista.=) 3g verkko on pyllystä.
-
Viesti Kirjoittaja TId »
Omasta mielestäni monen sadan metrin heitto paikannuksessa ei ole jees. Itselle ei kyllä ole tullut kertaakaan tilannetta eteen missä olisin oikeasti GPS:ää tarvinnut, koska olen hukassa. Riittää kun katsoo ympärilleen, tsekkaa kadunnimen ja laittaa mapsin hakuun. Mutta ei se sitä poista etteikö paikannus mastojen avulla ole epätarkkaa.Herra_Kallo kirjoitti:oon ihan samaa mieltä,2g on just setti.paikannuskin toimii ihan jees ton edgen avulla ja ainakin 3.0 softalla mun puhelin on todella hyvä.
-
Viesti Kirjoittaja Linkster »
Mikäli et aio puhelinta käyttää juuri wlan-verkon ulkopuolella niin sitten 2G on varmasti on ihan hyvä.
Mielestäni ilman 3G verkkoa ja kiinteähintaista nettiliittymää tuo puhelin ei oikein pääse oikeuksiinsa. Suurin osa softista kun nettiä hyödyntää.
Mutta jokainenhan ostaa puhelimen juuri omiin tarpeisiin, tämä oli vain minun mielipiteeni.
Mielestäni ilman 3G verkkoa ja kiinteähintaista nettiliittymää tuo puhelin ei oikein pääse oikeuksiinsa. Suurin osa softista kun nettiä hyödyntää.
Mutta jokainenhan ostaa puhelimen juuri omiin tarpeisiin, tämä oli vain minun mielipiteeni.
-
Viesti Kirjoittaja CoB »
Itselläni on iPhone 2g enkä voi muuta kuin suositella. Ei ole halkeilevia kuoria sun muita 3g:n vaivoja
Itse en ole niin nettiriippuvainen että pitäisi aina nettiin päästä, lähinnä kotona jos en jaksa konetta käynnistää niin surffaan iPhonella.

-
Viesti Kirjoittaja TId »
Et ole ilmeisesti käyttänyt 2G iPhonea ikinä?Linkster kirjoitti: Mielestäni ilman 3G verkkoa ja kiinteähintaista nettiliittymää tuo puhelin ei oikein pääse oikeuksiinsa.
-
Viesti Kirjoittaja Linkster »
Kyllä sitäkin on tullut on käytettyä. Korjataan nyt vielä niin että omalla käytöllä eli:TId kirjoitti:Et ole ilmeisesti käyttänyt 2G iPhonea ikinä?Linkster kirjoitti: Mielestäni ilman 3G verkkoa ja kiinteähintaista nettiliittymää tuo puhelin ei oikein pääse oikeuksiinsa.
Spotifyt
Mailit
Pingit
Osakkeet
Facebookit
Idiskit
Safari
Googlemapsin käyttö
Mobileme/yhteystiedot/kalenterit
ja blablabalaat niin en näe mitään järkeä olla ilman kiinteähintaista nettiliittymää. Tällöin arvostan myös se netin nopeutta.
Myös näin pystyy hyödyntämään oikeasti tuon luurin potentiaalin.
Jokainenhan tekee puhelimellaan mitä lystää ja käytää miten lystää
Tämä oli vain oma mielipiteeni
-
Viesti Kirjoittaja CoB »
No selitän sitten itsekkin tuon miten hyvin tuolla 2g:llä pärjää
Ite suurin osa ohjelmista on pelejä, myös im+ eli mese löytyy. IM+ on ainoa mikä tarvitsee nettiä ja yleensä sitä käytän vain sillon kun en koneelle jaksa mennä ja olen kotona ja täällä kotona on wlan. Mailia en käytä koska se on niin huono vaan katson nekin safarin kautta. Itse olen piilottanut kaikki osakkeet etc. 2g:ssä on omat hyvät puolensa kuten 3g:ssäkin. Nykysin 3g tuppaa olee niin halpa että 2g:tä myydään melkein samalla hinnalla joten nykyisin ostaisin 3g:n

9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka