iPod jumittaa
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPod jumittaa
Viesti Kirjoittaja xxhihxx »
iPodini jumittaa aikas pahasti, sillä näytölle on jäänyt kuva siitä kun iPodia irrotentaan ja siinä lukee poista ennen irrottamista. Tein niin että poistin laitteen ja vedin johdon pois koneesta, mutta sitten minun täytyi uudestaan laittaa johto koneeseen kiinni ja podia pois irrottaessa poistin sen taas, mutta kun olin vetänyt johdon irti podini jäi jumittamaa.. siis mitä teen?
-
- Vuoden Homppulainen 2006
-
Re: iPod jumittaa
Viesti Kirjoittaja manitsu »
Moro! Voisin tässä samaisessa aiheessa kysyä neuvoa mun ongelmaan, elikkäs:
Mul ilmeni tossa eilen sellainen ongelma mun iPod Touch 1gen soittimessa, että kun siitä oli akku loppunut, iskin sen tavalliseen tapaan tietokoneeseen kiinni jotta se latautuisi, ruutuun ilmestyy salaman merkki ja sitten se perus patteri jossa on pohjassa punaista, eli iPodin pitäisi tällöin latautua, mutta jostain kumman syystä se ei lataudu. Jos otan sen irti tietokoneesta, johdon ja salaman merkki alkaa vain vilkkua ja laite pimenee. On ollu tänäänki kokeiluksi koko päivän tietokoneessa kiinni, mutta lataus ei vain etene tuosta vaiheesta yhtään etiäpäin...
Sattuisko kukaan tietämään miten tämän voisi ratkaista?
Mul ilmeni tossa eilen sellainen ongelma mun iPod Touch 1gen soittimessa, että kun siitä oli akku loppunut, iskin sen tavalliseen tapaan tietokoneeseen kiinni jotta se latautuisi, ruutuun ilmestyy salaman merkki ja sitten se perus patteri jossa on pohjassa punaista, eli iPodin pitäisi tällöin latautua, mutta jostain kumman syystä se ei lataudu. Jos otan sen irti tietokoneesta, johdon ja salaman merkki alkaa vain vilkkua ja laite pimenee. On ollu tänäänki kokeiluksi koko päivän tietokoneessa kiinni, mutta lataus ei vain etene tuosta vaiheesta yhtään etiäpäin...
Sattuisko kukaan tietämään miten tämän voisi ratkaista?
-
Viesti Kirjoittaja xxhihxx »
Minulla oli tosiaan sama ongelma, mutta sinun pitää pitää laitetta n. 10 min kiinni tietokoneessa niin kyllä se sitten latautuu 

-
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Itselläni on iPod Nano 3.Gen 8Gb aka. Fatty.
Ongelma on, ettei kone tunnista ipodia eikä itunes.
Podi ei myöskään reagoi näppäimiinsä, eli ei kykene nollaamaan, yritetty on. Hold-nappulakaan ei vaikuta.
Lisäksi näyttö ei toimi, tai kun se jotain tekee se välkähtää himmeästi 2 sekunnin välein.
Podi kuitenkin latautuu ja ottaa virtaa koneesta, koska podia ei saa sammutettua, eli lopetettua vilkkumista ellei akku lopu.
Kysymys kuuluukin, onko jotain tehtävissä, että podi palaa elävien kirjoihin vai pitäisikö heittää kaapin pohjalle?
Ongelma on, ettei kone tunnista ipodia eikä itunes.
Podi ei myöskään reagoi näppäimiinsä, eli ei kykene nollaamaan, yritetty on. Hold-nappulakaan ei vaikuta.
Lisäksi näyttö ei toimi, tai kun se jotain tekee se välkähtää himmeästi 2 sekunnin välein.
Podi kuitenkin latautuu ja ottaa virtaa koneesta, koska podia ei saa sammutettua, eli lopetettua vilkkumista ellei akku lopu.
Kysymys kuuluukin, onko jotain tehtävissä, että podi palaa elävien kirjoihin vai pitäisikö heittää kaapin pohjalle?
MacBook Pro 13,3" ML 2,53Ghz/8Gb/SSD256Gb
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka