Päädyin mustaan 32GB malliin, kunnioittaen iPhonen perinteistä ulkoasua.
Aikani puhelimeen tutustuttuani huomasin, ettei näyttö ole saman värinen kaikkialta. Tyhjä Safari -sivu muuttuu kellertäväksi Home -nappiin päin mentäessä. Värivirhe on siis vain toisella puolella LCD:tä.
Itseäni värivirhe häiritsee, varsinkin sähköpostia kirjoittaessa.
Muutenkaan laitteen laatu ei mielestäni vastaa sen korkeaa hintaa.
Metallinen näytön kehikko (bezel) on karvan verran vinossa, ja muovikuoren yli menevä metallikehikon reuna on partaveitsen terävä. Sillä saa sormeen haavan.
Luulin ostavani laadukkaan laitteen, mutta myyntipaketin kaunis design ei kompensoi tällaisia virheitä itse tuotteen valmistusprosessissa.
Miten tapana on, saanko paremman laitteen Soneran kautta, vai miten asiassa tulisi menetellä?
Millä todennäköisyydellä vaihdossa tulee samea, tasakeltainen näyttö / käytetty klommoinen luuri tai jotain muuta vikaa (esim. akun kestossa)?
Jo on ihme, jos maksava asiakas ei saa sitä, mistä maksaa! Tuuriin on ihan turha vedota, eihän tämä ole mitään lottoa.
Missään ei ole ilmoitettu, että näyttö voi olla väriltään epätasainen / keltainen / akku ei kestä välttämättä luvattua aikaa / tai muuta vastaavaa.
Käsittämätöntä, kun kalliissa laitteissa on valmistuksessa niin heikko laaduntarkkailu. Taitavat valmistajat luottaa siihen, ettei suuri osa huomaa / jaksa valittaa, ja voitot siitä päätyvät sitten ylöspäin.
Niinjoo, ihan mahtava laite muutoin
