Paras messenger-ohjelma iPhonelle?
-
Paras messenger-ohjelma iPhonelle?
Viesti Kirjoittaja omenasato »
-
Re: Paras messenger ohjelma iphonelle?
Viesti Kirjoittaja jirtsi »
Jos kiinnostaa testata, lataa ilmaisversio.
Mutta suosittelen myös maksullista Pro versiota, johon voit liittää myös Facebook chatin!
-
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Jos ottaa hymiöt pois käytöstä niin ei lagaa yhtään ja pyörii 2G:llä ainakin ihanan pehmeästi (3GS paljon nopeammin siitäkin)
Koko versio maksaa rahaa 5-8 euroa, ja lite versio saattaa olla vielä olemassa (eroja lähinnä push-toiminnot ?)
-
Viesti Kirjoittaja delic »
hä? ei siitä mitää maksaa tarvi, että facebook chat toimii?jirtsi kirjoitti:Itselläni on eBuddy.
Mutta suosittelen myös maksullista Pro versiota, johon voit liittää myös Facebook chatin!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
ja kannattaa testata meeboa, siihen olen nyt vallan itse siirtyny ja on täysin ilmanen, harvoin on tarjolla mitää noin hyvin toimivaa ja hyvää ilmaseks
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Täältä myös ääni Meebolle. Aika montaa ilmaista on tullu käytettyä sinä aikana kun tuon ilmestymistä on odotettu, ja se on kyllä kirkkaasti paras ainakin ilmaisista.delic kirjoitti:ja kannattaa testata meeboa, siihen olen nyt vallan itse siirtyny ja on täysin ilmanen, harvoin on tarjolla mitää noin hyvin toimivaa ja hyvää ilmaseks
-
Viesti Kirjoittaja jirtsi »
Lähinnä tarkoitin, että on kätevää IMO että voin chatata samaan aikaan sekä mesessä ja ihmisten kanssa joilla ei ole meseä, mutta ovat rekisteröityneet facebookkiin..delic kirjoitti:hä? ei siitä mitää maksaa tarvi, että facebook chat toimii?jirtsi kirjoitti:Itselläni on eBuddy.
Mutta suosittelen myös maksullista Pro versiota, johon voit liittää myös Facebook chatin!![]()
ja kannattaa testata meeboa, siihen olen nyt vallan itse siirtyny ja on täysin ilmanen, harvoin on tarjolla mitää noin hyvin toimivaa ja hyvää ilmaseks
-
Re: Paras messenger-ohjelma iPhonelle?
Viesti Kirjoittaja hardflip »
"Sun ajatukset ovat hyvin rajoitettua, PROXY Server is good think and life for cracker"
-Vuoden urpo
-
Juu todella käteväähän tuo on iha samaa mieltä siinä, mutta ei se mitää maksa, että ebuddyssa voi myös facebook chattia käyttää?, noin mä ton sun lauseen ymmärsinjirtsi kirjoitti:Lähinnä tarkoitin, että on kätevää IMO että voin chatata samaan aikaan sekä mesessä ja ihmisten kanssa joilla ei ole meseä, mutta ovat rekisteröityneet facebookkiin..delic kirjoitti:hä? ei siitä mitää maksaa tarvi, että facebook chat toimii?jirtsi kirjoitti:Itselläni on eBuddy.
Mutta suosittelen myös maksullista Pro versiota, johon voit liittää myös Facebook chatin!![]()
-
Viesti Kirjoittaja Joni-Pekka »
Kokeiltua tuli myös mm. Palringo, Fring, eBuddy, Fuze, MSNi Mobile Messenger, Ping! ja Skype (jos käyttö on nimenomaan Skypeä, niin silloin suosittelen itse ehdottomasti Skypen omaa ohjelmaa. Etuina mm. palvelimelta latautuva viestihistoria). Omat tarpeet pikaviestiohjelmalle olivat MSN ja Push, muu saa olla mahd. yksinkertaista. Aluksi noiden kanssa oli ongelmia vakauden suhteen ja sisäänkirjautuminen tökki. Nykyään toimii loistavasti. Kyse lienee enempi iPhonen vakauden paranemisesta.
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
IM+ ei kyllä tue Skypeä kovin hyvin, ei pysy sisäänloggautuneena kuin tunnin ja välillä ei loggaudu millään sisään vaikka tietokoneella toimii heti? Twitteristä luin että pyrkivät parantamaan tuota...Joni-Pekka kirjoitti:IM+ on mielestäni paras ja varmatoimisin.
Kokeiltua tuli myös mm. Palringo, Fring, eBuddy, Fuze, MSNi Mobile Messenger, Ping! ja Skype (jos käyttö on nimenomaan Skypeä, niin silloin suosittelen itse ehdottomasti Skypen omaa ohjelmaa. Etuina mm. palvelimelta latautuva viestihistoria). Omat tarpeet pikaviestiohjelmalle olivat MSN ja Push, muu saa olla mahd. yksinkertaista. Aluksi noiden kanssa oli ongelmia vakauden suhteen ja sisäänkirjautuminen tökki. Nykyään toimii loistavasti. Kyse lienee enempi iPhonen vakauden paranemisesta.
Tarpeellisin ominaisuus viestiohjelmassa on mielestäni integroitu selain joka myös IM+:sta löytyy.
-
Viesti Kirjoittaja legace »
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
-
-
Juuri näin. Meebo tiliin voi liittää esim. Facebook tunnukset ja voit kätevästi kirjautua kaikkialle samalla ohjelmalla.omenasato kirjoitti:Miten muuten homma menee, kun asennan jonkin näistä ja haluan käyttää mese tiliäni, niin ensin luodaan siis vaikka meebo tili ja sen jälkeen se antaa kirjautua vanhoilla mese tunnuksilla meseen?
-
-
Riippuu onko push notifications päällä vai ei.omenasato kirjoitti:Jääkö meebo taustalle päälle jos ei erikseen tee sign offia, eli pystyy räplää puhelinta ja meebo pyörii taustalla?
-
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
-
omenasato kirjoitti:Jääkö meebo taustalle päälle jos ei erikseen tee sign offia, eli pystyy räplää puhelinta ja meebo pyörii taustalla?
Siä kyselet ny vähä itsestäänselvyyksiä, vähä saman tason kyssäri, ku toi edelline kysymykses, kokeilemallahan tollaset selvii parhaiten, mutta siis joo meebo tukee push ominaisuutta jos sitä tarkoitit, jos ei tukis ni tuskin sitä paljo suositeltais, aika turha olis viestintäohjelma ilman push ominaisuutta iphonessa, ellei sit ole jb:tä tehny
-
Viesti Kirjoittaja HarriPod »
-
-
Viesti Kirjoittaja Muhveli »

- iPod Touch
- Nokia N97
-
Ja tämä eroaa sanomasi perusteella miten niistä muista about kymmenestä tarjolla olevasta millä voi käyttää montaa keskustelu tiliä?HarriPod kirjoitti:Minun mielestäni Palringo on ilmaisohjelmista paras. Siinä toimii Windows Live Messenger, Yahoo! Messenger, AOL Instant Messenger, Gadu-Gadu, AOL ICQ, XMPP / Jabber, Facebook Chat ja Google Talk. Mikä parasta vaikka kaikki samalla aikaa
Palringoki tuli kyllä kokeiltua, en muista mikä siinä mätti, mutta nopeesti se jäi ebuddyn jalkoihin
Mutta onneksi vaihtoehtoja on monia niin kaikki löytää sen itselle sopivimman, mun ei tarttenu ku laittaa meebo päälle ja näin sen käyttöliittymään ja visuaalisen ilmeen ni tiesin, että tää se tulee jatkossa olemaan, sopiiki nii hyvin siihen iphonen näytölle tyyliltään

Yks huono puoli on kyllä meebossa, jos ootte törmänny sellaseen, että facebook sovelluksen chatista puuttuu joku ihminen joka on online niin meebo ei myöskään näytä sitä onlinessa

-
Viesti Kirjoittaja skip »
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
-
Viesti Kirjoittaja vemssi »
Ja juuri tuo tekee siitä mielestäni kuppaisen ohjelman. Miksi ihmeessä minun pitäisi luoda joku Meebo-tili ja vielä kertoa sille kaikki messenger-tilini? Suhtaudun ehkä hieman paranoidisti, mutta esim. GTalkin tili sattuu olemaan sama Gmailin kanssa ja tunnuksen+salasanan anto jollekin kolmannelle osapuolelle ei hirveästi innosta…legace kirjoitti:Juuri näin. Meebo tiliin voi liittää esim. Facebook tunnukset ja voit kätevästi kirjautua kaikkialle samalla ohjelmalla.omenasato kirjoitti:Miten muuten homma menee, kun asennan jonkin näistä ja haluan käyttää mese tiliäni, niin ensin luodaan siis vaikka meebo tili ja sen jälkeen se antaa kirjautua vanhoilla mese tunnuksilla meseen?
Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
-
Kieltämättä en kyllä yhtään ymmärrä huoltasivemssi kirjoitti:Ja juuri tuo tekee siitä mielestäni kuppaisen ohjelman. Miksi ihmeessä minun pitäisi luoda joku Meebo-tili ja vielä kertoa sille kaikki messenger-tilini? Suhtaudun ehkä hieman paranoidisti, mutta esim. GTalkin tili sattuu olemaan sama Gmailin kanssa ja tunnuksen+salasanan anto jollekin kolmannelle osapuolelle ei hirveästi innosta…legace kirjoitti:Juuri näin. Meebo tiliin voi liittää esim. Facebook tunnukset ja voit kätevästi kirjautua kaikkialle samalla ohjelmalla.omenasato kirjoitti:Miten muuten homma menee, kun asennan jonkin näistä ja haluan käyttää mese tiliäni, niin ensin luodaan siis vaikka meebo tili ja sen jälkeen se antaa kirjautua vanhoilla mese tunnuksilla meseen?
Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka