Olen huomannut itsessäni erinäisiä uusia piirteitä käytettyäni iphonea. Jos joku nokia poju jolla ei selvästikkään ole ees mitää hajua siitä mitä iphonella voi tehdä ja mitä ei (niinku useimmilla ei), niin mulla on kauhee tarve korjailla ja selittää miten asiat oikeasti on

Sitten mua ärsyttää se kaikki, että joo oot tollane applefanboy ja tottakai ne kehuu applea koska se on apple (siis tuotehan ei voi olla hyvä) se on pakko olla vaan siks, että fanitetaan applea ja kaikkee vastaavaa saa kuulla jatkuvasti
Sinänsä mielenkiintoista, että mullakaan ei ole mitää applen laitteita ollu enen iphonea koskaan, mutta oli se pakko hankkia, ku se oli vuosiin eka luuri mistä tuli, että WOW toi on pakko saada, eikä edelleenkää ole mitää muita applen laitteita, mutta iphoneen olen enemmän kuin tyytyväinen
Eräälläkin puhelinsivustolla olen huomannut, että kaikki iphoneen liittyvät uutiset saa jatkuvasti selkeesti huonompia tähtiä lukijoilta, ku muut, iha sama mikä iphone uutinen on, jotku varmaan periaatteen vuoks antelee niille huonoi tähtiä

Onko Apple aivopessyt minut?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Olenko yksin?