Eli ostin tuossa viime viikolla iPhone 3gs Tällä hetkellä siinä on telefinlandin prepaid liittymä mutta olen huomannut että se latailee dataa jota vanhat iPhonet eivät koskaan tehnyt johtuen kai siitä että sisällä luurissa ei ollut koskaan sonera/tf. Eli asetukset on kai automaattisesti tulleet puhelimeen. Mitä pitää säätää että ne saa pois? Dataroaming on pois päältä.
Entä sitten mitä suosittelette 3gs suojaksi ja näytönsuojaksi? Olen miettinyt että joku invisible shieldin tapainen olisi hyvä koska nuo silicooni suojukset keräävät pölyä inhoittavan paljon. Entä mistä saisi helpoiten ja luotettavasti tilattua jonkun invisible shieldin tai sen tapaisen mikä on osoittautunut hyväksi. Pitäisi olla sillein että jos viikonloppuna tilaan niin olisi ensi perjantaina viimeistään minulla.
iPhone 3GS suojakotelo/näytönsuoja sekä datan sulkeminen
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3GS suojakotelo/näytönsuoja sekä datan sulkeminen
Viesti Kirjoittaja CoB »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 4.6.2010 klo 14.39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: iPhone 3gs suojakotelo/näytönsuoja sekä datan pois sulke
Viesti Kirjoittaja inf »
Datan poisotto: Asetukset -> Yleiset -> Verkko -> tiedonsiirtoverkko -> sotke täältä tiedotCoB kirjoitti:Eli ostin tuossa viime viikolla iPhone 3gs Tällä hetkellä siinä on telefinlandin prepaid liittymä mutta olen huomannut että se latailee dataa jota vanhat iPhonet eivät koskaan tehnyt johtuen kai siitä että sisällä luurissa ei ollut koskaan sonera/tf. Eli asetukset on kai automaattisesti tulleet puhelimeen. Mitä pitää säätää että ne saa pois? Dataroaming on pois päältä.
Entä sitten mitä suosittelette 3gs suojaksi ja näytönsuojaksi? Olen miettinyt että joku invisible shieldin tapainen olisi hyvä koska nuo silicooni suojukset keräävät pölyä inhoittavan paljon. Entä mistä saisi helpoiten ja luotettavasti tilattua jonkun invisible shieldin tai sen tapaisen mikä on osoittautunut hyväksi. Pitäisi olla sillein että jos viikonloppuna tilaan niin olisi ensi perjantaina viimeistään minulla.
Varmaan kalvoista parhaita ovat nuo Bodyguardzit. IS:t ovat vähän tahmaisia, niitä kyllä saa ainakain verkkokaupasta jos IS:n päätyy
-
Re: iPhone 3GS suojakotelo/näytönsuoja sekä datan sulkeminen
Viesti Kirjoittaja CoB »
Ei tuommoista tiedonsiirtoverkko kohtaa edes ole ellet matkapuhelindataverkkoa tarkoita.
Tämän aiheen voi varmaan sulkea. Jatkan tuota suojus keskustelua tuossa itse vuonna 2009 tekemässä aiheessa joka näyttää vielläkin olevan etusivulla
Tämän aiheen voi varmaan sulkea. Jatkan tuota suojus keskustelua tuossa itse vuonna 2009 tekemässä aiheessa joka näyttää vielläkin olevan etusivulla

Viimeksi muokannut CoB, 4.6.2010 klo 15.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka