Tähän topikkiin kaikki keskustelu JB + UNLOCK keillä kyseinen softa ja modeemin firmware ja olet päivittämässä iOS4 versioon, Kiitos!
Eli kysyn nyt selvällä suomenkielellä seuraavaa. Onko tälle kyseiselle versiolle olemassa iOS4 sopivaa unlokkia?
Jos on, niin laittaakaa linkki. Kiitos paljon!
3GS 3.1.2 Firmware 05. 11.7 JB+ UNLOCK keskustelu!
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
omenasato
3GS 3.1.2 Firmware 05. 11.7 JB+ UNLOCK keskustelu!
Viesti Kirjoittaja omenasato »
Viimeksi muokannut omenasato, 22.6.2010 klo 16.40. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
-
antti-
Re: 3GS 3.1.2 Firmware 05. 11.7 JB+ UNLOCK keskustelu!
Viesti Kirjoittaja antti- »
Jep, itse ilmoittaudun samaan porukkaan. Olen jo kauan yrittänyt etsiä miten onnistuu kyseiselle laitteelle (uusin boot rom) sellainen jailbreak + unlock ettei tartte joka käynnistyksen yhteydessä liittää koneeseen, mutta ilmeisesti se ei ole mahdollista vielä? Itselläni ei siis ole puhelimen vaatimaa sim-korttia edes jailbreak-tarkoituksiin (brittiläinen malli).
Niin ja siis ei olisi väliä onko kyseessä FW ios4 tai vaikka 3.1.2.
Niin ja siis ei olisi väliä onko kyseessä FW ios4 tai vaikka 3.1.2.
Viimeksi muokannut antti-, 22.6.2010 klo 16.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Iphone 4 16GB + MBP 15" Mid 2010 HiRes
-
Hena
Viesti Kirjoittaja Hena »
Terse! Ehdottomasti kaipaamassa myös sellaista pakettia, ettei tarvitsisi "varoa" jatkuvasti luurin sammumista. Toivotaan, että sellainen ilmestyisi pian! Kiva ois tietty saada käyttöön kaikki uuden ios4:n ominaisuudet. Vanhana nokialaisen koulukunnan edustajana tosin totean, että näilläkin ominaisuuksilla ei tartte miettiä vaihtoa takaisin, mutta hei, ainahan sitä haluaa sellaisen päivityksen itselleen käyttöön, joka on selvästi parempi kuin aiempi. Noh, tästähän voidaan keskustella sitten kuinka pitkään tahansa, että miksi pitää saada unlock käyttöön jne., mutta se on turhaa. Toisilla vaan on esim. firman liittymät käytössä ja, jos silti haluaa saada edukkaasti kunnon luurin käyttöön, niin näin näitä täytyy pelailla. Joillain, kun ei oo rahnoo sen vertaa, ettei p..askalle taivu..
-
omenasato
Mulle aivan sama joutuuko käynnistää tietokoneen kautta uudestaan. Kiinnostaa vain unlock 4.0 OS
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
On sillä väliä sinullekin, jos joskus joudut buuttaamaan puhelimen kaukana omalta tietokoneeltasi. Tai akku sattuu loppumaan kesken päivän. Tuollainen tetheröinti hankaloittaa melko paljon elämää.omenasato kirjoitti:Mulle aivan sama joutuuko käynnistää tietokoneen kautta uudestaan. Kiinnostaa vain unlock 4.0 OS
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
omenasato
Kertaakaan en ole 6kk aikana joutunut ongelmiin asian kanssa. Riippuu ihan käyttäjästä ja käyttötyylistä.
a. pidän huolen virransaannista ja akunvarauksesta.
b. minulla on muutenkin toinen puhelin aina matkassa.
c. en buuttaile puhelintani huvikseen, ellei ole pakko ja silloin olen koneen äärellä.
Ei haittaa minun elämääni piste.
ps. toki mielelläni valitsen sellaisen vaihtoehdon, että ei sammuttelu haittaisi menoa, mutta tulen toimeen tälläkin tavalla.
a. pidän huolen virransaannista ja akunvarauksesta.
b. minulla on muutenkin toinen puhelin aina matkassa.
c. en buuttaile puhelintani huvikseen, ellei ole pakko ja silloin olen koneen äärellä.
Ei haittaa minun elämääni piste.
ps. toki mielelläni valitsen sellaisen vaihtoehdon, että ei sammuttelu haittaisi menoa, mutta tulen toimeen tälläkin tavalla.
Viimeksi muokannut omenasato, 22.6.2010 klo 18.27. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ok, ok... Uskotaan. Minulla vaan toisenlaisia kokemuksia. Stressi siitä, puhelin lakkaa tuon vuoksi toimimasta, on aika ikävää. Etenkin, jos matkustelee lentokoneella.omenasato kirjoitti: Ei haittaa minun elämääni piste.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
-
Maj Karma
Viesti Kirjoittaja Maj Karma »
Unlock: Kylläomenasato kirjoitti:Tähän topikkiin kaikki keskustelu JB + UNLOCK keillä kyseinen softa ja modeemin firmware ja olet päivittämässä iOS4 versioon, Kiitos!
Eli kysyn nyt selvällä suomenkielellä seuraavaa. Onko tälle kyseiselle versiolle olemassa iOS4 sopivaa unlokkia?
Jos on, niin laittaakaa linkki. Kiitos paljon!
Jailbreak: EI!! Joten älkää nyt menkö tekemään niitä älyttömiä päivityksiä ennenkuin jalbreak ilmestyy ja unlockia voidaan käyttää.. Täällähän on jo topikkeja missä asia käy ilmi, joten turhat vois jättää pois..
-
omenasato
Ono kyseiselle softa versiolle tullut jo toimivaa unlock jb yhdistelmää?
-
Pupa
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Onhan tää ollut jo jonkin aikaa. Alla muutama linkki, jotka auttavat asian suhteen:omenasato kirjoitti:Ono kyseiselle softa versiolle tullut jo toimivaa unlock jb yhdistelmää?
http://www.redmondpie.com/jailbreak-iph ... t-9140719/ <-- Jailbreak ohjeistusta
http://www.redmondpie.com/spirit-jailbr ... tunes-9.2/ <-- Sopiva Spirit versio
http://www.redmondpie.com/unlock-iphone ... ultrasn0w/ <-- Unlockaus ohjeistusta
Viimeksi muokannut Pupa, 24.7.2010 klo 18.58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
-
ploi
Viesti Kirjoittaja ploi »
Ketjussa puhutaan 3.1.2 ja iOS4 ni ota näistä nyt selvää, että mitä ollaan jailbreakaamassa ja unlockaamassa mutta kumminkin... KAIKKI luurit saa jailbreakattua spiritillä missä on 3.1.2 ja unlock siihen päälle. iOS4 kun päivittää niin ainoastaan vanhalla bootromilla olevat luurit saa jailbreakattua tällä hetkellä (google kertoo kuinka selvitetää, että onko wanha vai uus bootrom). Jos on epävarma, että onko uusi vai wanha bootrom ja on muutenki puekalo keskellä suuta custom firmiksen luonnin kanssa, odota hetken aikaa, että tulee spiritin tyylinen jailbreak uusille bootromeille kanssa, eikai pitäs hirveen kauaa mennä enää.
Edit: Jaa, tuossa sanottiinkin, että kenellä on 3.1.2
Viimeksi muokannut ploi, 24.7.2010 klo 19.17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Pupa
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Jep, ja tosiaan jos tekijällä on peukalo keskellä kämmentä ja linkeissä esitetyt asiat tuntuvat vähänkään vierailta, ni kannattaa ehkä antaa jonkun muun tehtäväksi.ploi kirjoitti:Ketjussa puhutaan 3.1.2 ja iOS4 ni ota näistä nyt selvää, että mitä ollaan jailbreakaamassa ja unlockaamassa mutta kumminkin... KAIKKI luurit saa jailbreakattua spiritillä missä on 3.1.2 ja unlock siihen päälle. iOS4 kun päivittää niin ainoastaan vanhalla bootromilla olevat luurit saa jailbreakattua tällä hetkellä (google kertoo kuinka selvitetää, että onko wanha vai uus bootrom). Jos on epävarma, että onko uusi vai wanha bootrom ja on muutenki puekalo keskellä suuta custom firmiksen luonnin kanssa, odota hetken aikaa, että tulee spiritin tyylinen jailbreak uusille bootromeille kanssa, eikai pitäs hirveen kauaa mennä enää.
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka