moi!
Mulla on iPhone 3G ja oon synkronoinu sen alunperin PC:n kanssa. Kaikki mun yhteystiedot kuten puhelinnumerot on tässä PC:llä. Nyt oon ajatellu vaihtaa maciin.
Kysyisin että miten siirrän ne mun yhteystiedot ja ohjelmat tältä mun PC:ltä sit siihen maciin jonka aion ostaa? Vai riittääkö vaan se että ostan sen macin ja sitten laitan iPhoneni kiinni siihen maciin ja sit se synkronoi ne itsestään siihen uuteen koneeseen? Nollaako se uus mac tän mun iPhoneni, jos laitan sen kiinni uuteen koneeseen?
Mä en nimittäin haluis menettää näitä puhelinnumeroita!
iPhone synkronointi
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone synkronointi
Viesti Kirjoittaja dexter2 »
-
Re: iPhone synkronointi
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Ainakin normaalia synkronointia yrittäessä käy juurikin noin. Liitettäessä uuteen koneeseen iPhone ilmoittaa ettei sitä ole synkronoitu tämän koneen kanssa, haluatko palauttaa jne.dexter2 kirjoitti:Kysyisin että miten siirrän ne mun yhteystiedot ja ohjelmat tältä mun PC:ltä sit siihen maciin jonka aion ostaa? Vai riittääkö vaan se että ostan sen macin ja sitten laitan iPhoneni kiinni siihen maciin ja sit se synkronoi ne itsestään siihen uuteen koneeseen? Nollaako se uus mac tän mun iPhoneni, jos laitan sen kiinni uuteen koneeseen?
Missä muodossa yhteystiedot ovat PC:llä? Jossain Outlookin osoitekirjassa tms.? Tietokoneesta tietokoneeseen ne täytyy joka tapauksessa siirtää. Tai se on ainakin turvallisin tapa. Kannattaa Googlata tuo Outlookista mäkin Osoitekirjaan siirtyminen.
Yksi mahdollisuus voisi olla iPhonen varmuuskopiotiedostojen kanssa kikkailu, siten että liitettäessä iPhone mäkkiin siellä olisi jo kyseisen iPhonen varmuuskopio oikeassa paikassa jolloin puhelimen voisi ohjata synkronoitumaan oikein.
Edit: Ostetun sisällön saa ladattua Storesta ilmaiseksi uudestaan, sen ei pitäisi olla ongelma.
Viimeksi muokannut CamoN, 30.6.2010 klo 14.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iMac i5 (late 2009)
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
-
Viesti Kirjoittaja dexter2 »
okei.
Mulla on noi mun yhteystiedot Outlookin osoitekirjassa. Mulla on myös ulkoinen kovalevy. Toimisko semmoinen että siirrän jotenkin noi puhelinnumerot sille kovalevylle ja sitten siirrän sitä kautta ne sille uudelle koneelle?
Mulla on noi mun yhteystiedot Outlookin osoitekirjassa. Mulla on myös ulkoinen kovalevy. Toimisko semmoinen että siirrän jotenkin noi puhelinnumerot sille kovalevylle ja sitten siirrän sitä kautta ne sille uudelle koneelle?
-
Viesti Kirjoittaja gizmos »
Itse etsisin PC:ltä varmuuskopiotiedoston ja siirtäisin sen macille, josta sitten palauttaisin iphonen sitä kautta.dexter2 kirjoitti:okei.
-
Viesti Kirjoittaja Peoplez »
Onko se oikeasti näin yksinkertaista? Painin itse tässä samanlaisen tilanteen kanssa. En ole mistään löytänyt mitään virallista ohjetta tai "pomminvarmaa" vastausta tähän asiaan. Olen siis vaihtamassa pc:stä maciin. En haluaisi menettää yhteystietoja, enkä ohjelmien dataa. Olen tuntikausia yrittänyt etsiä opasta, selannut iPhonen käyttöoppaan läpi, eikä löydy hyvää tietoa mistään.gizmos kirjoitti:Itse etsisin PC:ltä varmuuskopiotiedoston ja siirtäisin sen macille, josta sitten palauttaisin iphonen sitä kautta.dexter2 kirjoitti:okei.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka