iPhone 3G/3GS puheluongelma!
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Chagrin
iPhone 3G/3GS puheluongelma!
Viesti Kirjoittaja Chagrin »
Nyt on isonluokan ongelmia iPhone 3G'n kanssa! Puhelimeen asennettu heti julkaisun jälkeen iOS4, ja toissapäivänä alkoi ensimmäiset ongelmat. Kaveri yritti soittaa mulle, ja tuli ilmoitusta "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä etcetc", ja tänään samaa juttua yrittää kuka tahansa soittaa mulle, ja itse en pysty soittamaan mihinkään! Näyttää että rupeasi soittamaan, mutta ei vain kuulu yhtään mitään, ei hälyyttämistä ei mitään. Viestit kulkee kyllä aivan normaalisti, ja puhelimessa on täydet palkit kuuluvuudessa kokoajan! Onko kenelläkään ideoita mistä voisi johtua?
Viimeksi muokannut Chagrin, 5.7.2010 klo 11.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 11 Pro 256 | iMac 27" Retina MK482 | Watch Serie 4 4mm | Mac Mini late 2014 | TV 4K
-
Teemuz
-
Chagrin
Re: iPhone 3G 4.0 puheluongelma!
Reboot ja puhelimen täydellinen palautus kokeiltu, mutta ongelma on laajempi! Puolisoni puhelimessa alkoi samat ongelmat, joten Hämeenlinnassa on AINAKIN 2 iPhonea jotka eivät toimi kunnolla, ja juuri saadun tiedon mukaan Paimiossa on myös yksi puhelin jossa täysin sama ongelma! Soneraa informoitu ja vastausta odotetaan.
iPhone 11 Pro 256 | iMac 27" Retina MK482 | Watch Serie 4 4mm | Mac Mini late 2014 | TV 4K
-
marco_x
Viesti Kirjoittaja marco_x »
Samaa ongelmaa alkanut näkymään. Joten yksi myös Turussa.
-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Toivottavasti ei Surina ole päivittänyt verkkosoftiaan ja sen jälkeen menneet lomille? 
-
Chagrin
Nyt myös käyttäjä Paimiosta ilmoittanut täysin samoista ongelmista.. mystistä on, missä lienee vika!
-
BAP
Viesti Kirjoittaja BAP »
Terve! Itse olen Lahden seudulta ja tismalleen sama ongelma Surinan verkossa. Ongelma tosin korjaantui kun otin 3G:n pois päältä. Liekkö sitten jotain häröä taaas vaihteeks noissa 3G-verkoissa...
-
Chagrin
Surinan tekniseen tukeen otettu yhteyttä Hämeenlinnan alueella, ja lupaavat selvittää onko ongelma 3G verkoissa. Ottavat yhteyttä kunhan saavat selvitettyä tilannetta. Päivitän tietoa tänne heti kun jotain alkaa selviämään.
-
acidjazz76
Viesti Kirjoittaja acidjazz76 »
Taitaa olla paras olla päivittämättä 3g:hen olenkaan 4.0, kuten minä olen tehnyt... muutaman kerran yritin, mutta tunnin odottelun jälkeen annoin periksi ja nyt odottelen iphone4 tuloa 
-
Chagrin
Topiccini nimi on hieman harhaanjohtava enään tällä hetkellä. Ongelma ei ole kytkyssä 4.0 järjestelmään, sillä puolisoni puhelimessa on edelleen 3.1 ja ongelmat ovat täysin samat. Korjaampa tuon heti (:acidjazz76 kirjoitti:Taitaa olla paras olla päivittämättä 3g:hen olenkaan 4.0, kuten minä olen tehnyt... muutaman kerran yritin, mutta tunnin odottelun jälkeen annoin periksi ja nyt odottelen iphone4 tuloa
-
PertsaReponen
Re: iPhone 3G/3GS puheluongelma!
Viesti Kirjoittaja PertsaReponen »
iPhone 3GS
Minulla on ollut ongelma kuuluvuudessa 3G verkon ulkopuolella, kun olen valinnut asetuksisasta seuraavasti: Asetukset => Yleiset => Ota käyttöön 3G.
Tällä valinnalla puhelin kadottaa verkot 3G alueen ulkopuolella: yläkulmassa lukee ei verkkoa. Kun 3G asetuksen vaihtaa pois SONERA tekstin viereen nousee välittömästi tolpat.
3G kuuluvuus alueella puhelin toimii moitteettomasti tällä 3G asetuksella. En ole testannut puhelinta vanhalla softalla 3G alueen ulkopuolella. Olen palauttanut verkkoasetukset jne. Onko muilla ollut samaista ongelmaa? Mitä voisin tehdä vai onko puhelin laitettava huoltoon?
Minulla on ollut ongelma kuuluvuudessa 3G verkon ulkopuolella, kun olen valinnut asetuksisasta seuraavasti: Asetukset => Yleiset => Ota käyttöön 3G.
Tällä valinnalla puhelin kadottaa verkot 3G alueen ulkopuolella: yläkulmassa lukee ei verkkoa. Kun 3G asetuksen vaihtaa pois SONERA tekstin viereen nousee välittömästi tolpat.
3G kuuluvuus alueella puhelin toimii moitteettomasti tällä 3G asetuksella. En ole testannut puhelinta vanhalla softalla 3G alueen ulkopuolella. Olen palauttanut verkkoasetukset jne. Onko muilla ollut samaista ongelmaa? Mitä voisin tehdä vai onko puhelin laitettava huoltoon?
Viimeksi muokannut PertsaReponen, 5.7.2010 klo 21.11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka