Eli ongelmani on varmaan ratkaistu jo monessa eri aiheessa, mutta koska noita aiheita on melkoinen määrä, ei normaalilla ihmisellä ole aikaa uppoutua niihin kaikkiin. Teille tämä on luultavasti helppoa kauraa:
Elikkä minulla on iPhone 3GS 32GB ja heti ostamisen jälkeen jailbreakkasin ja unlokkasin sen blackra1nilla käyttääkseni Elisan korttia. Kaikki on toiminut viime aikoihin asti kunnolla, kunnes puhelin alkoi hidastella. Puhelin jäykistelee satunnaisesti jonkun soittaessa (ei anna vastata puheluun, kaikki tapahtuu 10sec viiveellä, pätkii). Koska JB on untethered, joudun jokaisen uudelleenkäynnistyksen yhteydessä liittämään puhelimen koneeseen. Viime kerralla (n. 2-3 päivää sitten) puhelin piti avata blackra1nilla useita kertoja ennen kuin se suostui käynnistymään. Tänään se ei sitten suostu käynnistymään ollenkaan.
Liitän puhelimeni tietokoneeseen ja iTunes ilmoittaa palautustilassa olevan iPhonen liitetyksi. Käynnistän blackra1nin normaaliin tapaan ja puhelimen näytölle ilmestyy hotzin kuva. Tästä eteenpäin homma ei etene. Hotzin kuvan päälle ilmestyy jossakin vaiheessa lataamishyrrä, joka ei kuitenkaan pyöri ollenkaan. Puhelin on tässä tilassa n. 5 minuuttia, kunnes käynnistyy uudelleen ja tietokone ilmoittaa jälleen palautustilassa olevan iPhonen kytketyksi.
Mitä voisin tehdä asialle?
iPhone 3GS ei käynnisty jailbreakatessa
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3GS ei käynnisty jailbreakatessa
Viesti Kirjoittaja Bigette »
-
Re: iPhone 3GS ei käynnisty jailbreakatessa
Viesti Kirjoittaja maku »
Jep, sama juttu täällä. Pitää ilmeisesti luuri viedä jollekin velholle, joka lataa siihen uuden jb ohjelman.
-
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Mitä jos isket sisään muokatun iOS 4 firmwaren? Ohjeita löytyy tältä forumilta.Bigette kirjoitti:Eli ongelmani on varmaan ratkaistu jo monessa eri aiheessa, mutta koska noita aiheita on melkoinen määrä, ei normaalilla ihmisellä ole aikaa uppoutua niihin kaikkiin. Teille tämä on luultavasti helppoa kauraa:
Elikkä minulla on iPhone 3GS 32GB ja heti ostamisen jälkeen jailbreakkasin ja unlokkasin sen blackra1nilla käyttääkseni Elisan korttia. Kaikki on toiminut viime aikoihin asti kunnolla, kunnes puhelin alkoi hidastella. Puhelin jäykistelee satunnaisesti jonkun soittaessa (ei anna vastata puheluun, kaikki tapahtuu 10sec viiveellä, pätkii). Koska JB on untethered, joudun jokaisen uudelleenkäynnistyksen yhteydessä liittämään puhelimen koneeseen. Viime kerralla (n. 2-3 päivää sitten) puhelin piti avata blackra1nilla useita kertoja ennen kuin se suostui käynnistymään. Tänään se ei sitten suostu käynnistymään ollenkaan.
Liitän puhelimeni tietokoneeseen ja iTunes ilmoittaa palautustilassa olevan iPhonen liitetyksi. Käynnistän blackra1nin normaaliin tapaan ja puhelimen näytölle ilmestyy hotzin kuva. Tästä eteenpäin homma ei etene. Hotzin kuvan päälle ilmestyy jossakin vaiheessa lataamishyrrä, joka ei kuitenkaan pyöri ollenkaan. Puhelin on tässä tilassa n. 5 minuuttia, kunnes käynnistyy uudelleen ja tietokone ilmoittaa jälleen palautustilassa olevan iPhonen kytketyksi.
Mitä voisin tehdä asialle?
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Tässä kannattaa huomioida, että vanhempaa bootromiin 4.0 menee kiltisti. Uuteen ei.
Käytössä: ATK
-
Olen kokeillut nyt melkein kaikkea mihin taidot riittävät.
blackra1nin kanssa homma ei ainakaan ole ottanut muuttuakseen. Lisäksi olen huomannut, että puhelin käynnistelee itseään uudelleen tietyin väliajoin ollessaan palautustilassa ja kiinni koneessa. Mistähän tämä johtuu?
Olen yrittänyt myös kustom 4.0 firmwaren asentamista. Olen tehnyt kustom ispw-tiedoston ja yritän käyttää sitä iTunesin kautta, mutta ohjelma herjaa "Tuntematon virhe (1604)". Tästä ei homma jatku tälläkään keinolla. Mikäs avuksi?
blackra1nin kanssa homma ei ainakaan ole ottanut muuttuakseen. Lisäksi olen huomannut, että puhelin käynnistelee itseään uudelleen tietyin väliajoin ollessaan palautustilassa ja kiinni koneessa. Mistähän tämä johtuu?
Olen yrittänyt myös kustom 4.0 firmwaren asentamista. Olen tehnyt kustom ispw-tiedoston ja yritän käyttää sitä iTunesin kautta, mutta ohjelma herjaa "Tuntematon virhe (1604)". Tästä ei homma jatku tälläkään keinolla. Mikäs avuksi?
-
Viesti Kirjoittaja Lakim »
Onko SHSH:ät cydian kautta tallessa siten ,että saisit puhelimeen puhtaan 3.1.2 tai 3.1.3 asennettua?
Jos onnistuu jommankumman asennus niin sitten saisi spiritillä jailbreakin ja päälle cydian kautta unlockin ultrasn0w:lla.
Jos onnistuu jommankumman asennus niin sitten saisi spiritillä jailbreakin ja päälle cydian kautta unlockin ultrasn0w:lla.
-
Puhelin meinasi mennä kokonaan jumiin, joten päädyin palauttamaan iTunesin kautta originaalin ispw:n (4.01). Olen yrittänyt nyt sitten laittaa tuohon tätä kustom 4.0:aa, mutta pukkaa erroriksi 1604/1601/1600.
Mistähän löytyisi ketju, jossa näitä käsitellään?
E: Tosiaan tinyumbrella ilmoitteli, ettei cydialta löydy minun 3.1.2 SHSH:iä
Mistähän löytyisi ketju, jossa näitä käsitellään?
E: Tosiaan tinyumbrella ilmoitteli, ettei cydialta löydy minun 3.1.2 SHSH:iä
Viimeksi muokannut Bigette, 18.7.2010 klo 3.23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka