Hei!
Olen aika uusi iPhonen käyttäjä.Noin kuukauden verran ja olen ollut todella tyytyväinen Nokian jälkeen.Minulla on kuitenkin seuraavanlainen pieni ongelma.(Hankin 1½ vuotta sitten mokoma VIsta Home Premiun koneen enkä Mac-konetta jota harkitsin)iPhone näkyy nätisti joka kerta iTunesissa kun kytken sen koneeseeni.Mutta omassa tietokoneessa ei näykään.Olen mennyt ohjeita läpi ja uusimmat päivitykset on iPhonessa ja iTunesissa.Kun kytken iPhonen virran pois ja päälle niin silloin se saattaa auttaa.Se miksi haluan iPhonen näkyvän tietokoneessani on se,että saan videoita ja kuvia siirrettyä koneelle.Onko muuta tapaa?Olen käynnistänyt Applen palvelut uudestaan ohjeeen mukaan hakemalla käynnistä valikosta kenttään kirjoittamalla palvelut.Onko ainoa vaihtoehto poistaa iTunes ja muut oheisohjelmat ja asentaa ne uudestaan?Kuinka käy ostamani Quick Time Pron jos poistan kaikki Applen sovellukset tietokoneelta.En ole mikään hirveä bittinikkari,joten minulle pitää vääntää asiat rautalangasta.Ois pitänyt vaan aikanaan ostaa se Mac vaikka olis ollut kalliimpi.Niin hyviä kokemuksia mulla on iPhonesta verrattuna Nokiaan.Voisin kirjoitta "romaanin" kahdesta Nokian puhelimesta ja mitä niille on tapahtunut viime marraskuusta saakka kun on ollut takuumurheita.Olen Apple kärpäsen purema.
Oletko siirtänyt jollain muulla laitteella otettuja kuvia puhelimeesi siihen samaan kansioon mihin puhelimen omalla kameralla otetut kuvat tallentuvat? Tämä aiheuttaa ainakin sen, että puhelin ei enää näy My Computerissa kuten ennen. Esim. itselläni oli aiemmin järkkärillä otettuja ja sittemmin pienennettyjä kuvia siirrettynä Camera Roll -kansioon ja se tosiaan aiheutti sen, että en enää nähnyt konetta Windowssin puolella laisinkaan.iTunesin roska kyllä toimi ja näki puhelimen.
Edit: ja siis korjauskeinona on, että Camera Roll -kansiosta siirti/poisti ne kuvat mitkä eivät olleet iPhonella otettuja.
Viimeksi muokannut mika_t, 24.7.2010 klo 16.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eihän iPhonen kuulu (tai tarvitse) näkyä missään Omassa tietokoneessa. iTunesillahan ne kuvatkin siirretään, puhelimesta tietokoneeseen ja päinvastoin.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
MacFinn kirjoitti:Eihän iPhonen kuulu (tai tarvitse) näkyä missään Omassa tietokoneessa. iTunesillahan ne kuvatkin siirretään, puhelimesta tietokoneeseen ja päinvastoin.
En minä vain ole nähnyt iPhonesta tietokoneeseen siirtoa iTunesissa?