Nelosen videokamera - 720p vai jotain muuta?
-
Nelosen videokamera - 720p vai jotain muuta?
Viesti Kirjoittaja T0mi »
-
Re: Nelosen videokamera - 720p vai jotain muuta?
Viesti Kirjoittaja Infant »
-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
No oota hetki, se prosessointi youtuben päässä kestää jonkin aikaa 720p:lle.T0mi kirjoitti:Mitäs tein väärin, vai onko tämä ominaisuus? Otin videopätkää iPhone 4:n kameralla tossa vähän aikaa sitten. Latasin videon ekana koneeseen ja sieltä Youtubeen. Prosessointien ja muiden jälkeen laaduksi tuli 360p, eikä yhtään sen enempää. Minä kun olin elänyt siinä uskossa, että tällä videokameralla saisi hd-tasoista kuvaa. Myöskään kierrätys iMovien ja Import 720p -toiminnon kautta ei vaikuttanut mihinkään.
-
Viesti Kirjoittaja shaber »
-
Saas nähdä. Onhan tuo vajaan minuutin kestävä video upattu jo n. 1,5 tuntia sitten.Xaeron kirjoitti:No oota hetki, se prosessointi youtuben päässä kestää jonkin aikaa 720p:lle.T0mi kirjoitti:Mitäs tein väärin, vai onko tämä ominaisuus? Otin videopätkää iPhone 4:n kameralla tossa vähän aikaa sitten. Latasin videon ekana koneeseen ja sieltä Youtubeen. Prosessointien ja muiden jälkeen laaduksi tuli 360p, eikä yhtään sen enempää. Minä kun olin elänyt siinä uskossa, että tällä videokameralla saisi hd-tasoista kuvaa. Myöskään kierrätys iMovien ja Import 720p -toiminnon kautta ei vaikuttanut mihinkään.
-
Viesti Kirjoittaja mikko93 »
WAU !shaber kirjoitti:Onse 720p. Tässä vakuuttava shortmovie kuvattu nelosella. http://www.vimeo.com/12819723
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
https://itunes.apple.com/fi/app/maastok ... &ls=1&mt=8
-
No niin, odotin hetken (aamuun saakka), eikä laatu ole parantunut: http://www.youtube.com/watch?v=sBWcHM3oSZUXaeron kirjoitti:No oota hetki, se prosessointi youtuben päässä kestää jonkin aikaa 720p:lle.T0mi kirjoitti:Mitäs tein väärin, vai onko tämä ominaisuus? Otin videopätkää iPhone 4:n kameralla tossa vähän aikaa sitten. Latasin videon ekana koneeseen ja sieltä Youtubeen. Prosessointien ja muiden jälkeen laaduksi tuli 360p, eikä yhtään sen enempää. Minä kun olin elänyt siinä uskossa, että tällä videokameralla saisi hd-tasoista kuvaa. Myöskään kierrätys iMovien ja Import 720p -toiminnon kautta ei vaikuttanut mihinkään.
-
Viesti Kirjoittaja hexagon »
Joskus pitänyt odotella parikin vuorokautta youtubea että laatu paranee.T0mi kirjoitti:No niin, odotin hetken (aamuun saakka), eikä laatu ole parantunut: http://www.youtube.com/watch?v=sBWcHM3oSZUXaeron kirjoitti:No oota hetki, se prosessointi youtuben päässä kestää jonkin aikaa 720p:lle.T0mi kirjoitti:Mitäs tein väärin, vai onko tämä ominaisuus? Otin videopätkää iPhone 4:n kameralla tossa vähän aikaa sitten. Latasin videon ekana koneeseen ja sieltä Youtubeen. Prosessointien ja muiden jälkeen laaduksi tuli 360p, eikä yhtään sen enempää. Minä kun olin elänyt siinä uskossa, että tällä videokameralla saisi hd-tasoista kuvaa. Myöskään kierrätys iMovien ja Import 720p -toiminnon kautta ei vaikuttanut mihinkään.
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Youtube prosessoi noi videot omassa päässään, sen takia.kari.patila kirjoitti:Miksi tässä yleensä tarvitaan vahvistusta YouTubelta? Eikös sen tarkkuuden näe suoraan jo koneelta käsin?
-
Sen tarkkuuden pitäisi näkyä Youtubessa. Jos resoluutio on tarpeeksi korkea, Youtube antaa vaihtoehdon katsoa pätkän HD-tarkkuudella. Vai onko kaikki nyt taas pumpulia, ja Apple toimii niin "fantsusti", ettei Youtubekaan sitä tajua?kari.patila kirjoitti:Miksi tässä yleensä tarvitaan vahvistusta YouTubelta? Eikös sen tarkkuuden näe suoraan jo koneelta käsin?

-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
On se 720p, totisesti. Vau!shaber kirjoitti:Onse 720p. Tässä vakuuttava shortmovie kuvattu nelosella. http://www.vimeo.com/12819723
-
Viesti Kirjoittaja Kakkee »
Eilen tuli kuvattua 10 minuutin edestä videota ja iMoviella sitten viimeistely.
Positiivista oli se, että iMoviella videon käsittely ei huononna laatua yhtään (vrt. Windws movie maker jne.)
720p ulos vaan sieltäkin, upeaa!
-
Viesti Kirjoittaja Jusbali »
Kokeilinpa laittaa itsekkin Youtubeen iPhone 4:lla kuvatun HD-pätkän ja ei siinä mennyt kuin alle 10 minuuttia kun se oli katsottavissa HD-tasoisena. Tosin videon pituuskaan ei ollut kuin 15 sekuntia. Eli ei pitäisi älyttömän kauaa mennä tuossa prosessoinnissa.hexagon kirjoitti:Joskus pitänyt odotella parikin vuorokautta youtubea että laatu paranee.T0mi kirjoitti:No niin, odotin hetken (aamuun saakka), eikä laatu ole parantunut: http://www.youtube.com/watch?v=sBWcHM3oSZUXaeron kirjoitti:No oota hetki, se prosessointi youtuben päässä kestää jonkin aikaa 720p:lle.T0mi kirjoitti:Mitäs tein väärin, vai onko tämä ominaisuus? Otin videopätkää iPhone 4:n kameralla tossa vähän aikaa sitten. Latasin videon ekana koneeseen ja sieltä Youtubeen. Prosessointien ja muiden jälkeen laaduksi tuli 360p, eikä yhtään sen enempää. Minä kun olin elänyt siinä uskossa, että tällä videokameralla saisi hd-tasoista kuvaa. Myöskään kierrätys iMovien ja Import 720p -toiminnon kautta ei vaikuttanut mihinkään.
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka