Hei,
Olen nyt kuukauden päivät leikkinyt uuden iPhoneni kanssa, ja olen jo laitteesta aika hyvin jyvällä. Laitteesta löytyy _kaikki_ mitä kuvitella saattaa, mutta ikävä kyllä Flash-ohjelmistoa laitteeseen ei ymmärtääkseni saa. Flash sallisi uutisten ym. katsomisen, joka olisikin sitten viimeinen tarvittava asia tähän laitteeseen, ja kysyisinkin nyt, että onko Flashin asentaminen iPhoneen mahdollista? Löysin jonkin videon siitä, miten Alpha-tasolla oleva ohjelmisto löytyy kyllä iPhone 4-laitteeseen, mutta tästä 3GS-mallista en ole kuullut.
Yle Areena iPhone 3GS:lle?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Yle Areena iPhone 3GS:lle?
Viesti Kirjoittaja Alkesi »
-
Re: Yle Areena iPhone 3GS:lle?
Viesti Kirjoittaja WoX »
Ei ole Flashin asentaminen mahdollista, pl. tuo mainitsemasi alpha-versio, joka sekin käsittääkseni tällä hetkellä toimii kovin huonosti Areenan kaltaisten videopalveluiden kanssa.
Osan Areenan sisällöstä saat kyllä iPhonella toimivana osoitteesta http://fi.yle.mobi/w/areena/
Osan Areenan sisällöstä saat kyllä iPhonella toimivana osoitteesta http://fi.yle.mobi/w/areena/
Viimeksi muokannut WoX, 14.8.2010 klo 10.33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja hexus9 »
-
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Tossa sanotaan että iOS:lle on jo app tohon, mutta en ainakaa itse löytänyt App Storesta YLE enkä areena hakusanoilla mitään vastaavaa?
Missä mättää ?
Missä mättää ?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Kenties siinä että se on edelleen applella tarkastuksessa, kuten jutusta voi päätelläTeemuz kirjoitti:Tossa sanotaan että iOS:lle on jo app tohon, mutta en ainakaa itse löytänyt App Storesta YLE enkä areena hakusanoilla mitään vastaavaa?
Missä mättää ?

-
Viesti Kirjoittaja iMika »
Mitäs tuossa jutussa luki??!Teemuz kirjoitti:Tossa sanotaan että iOS:lle on jo app tohon, mutta en ainakaa itse löytänyt App Storesta YLE enkä areena hakusanoilla mitään vastaavaa?
Missä mättää ?
Apple iPhone -sovellus on jo Applella ja Symbian 3 -sovellus taas on jo Ovi Storessa hyväksyttävänä.
MBP Late 2011 13' ,MacBook Air Mid 2011 11' , TimeCapsule 1Tb, aTv2, iPhone 6 64gb,Elisa, iPad3 64gb wifi+cellular. "Hyvä viski parempi mieli"
-
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Ahaa, liian hienoa kieltä... Käsitin sen niin että iphonelle on jo, ja nokialla se on vielä ovi storessa hyväksyntää odottamassa.iMika kirjoitti:Mitäs tuossa jutussa luki??!Teemuz kirjoitti:Tossa sanotaan että iOS:lle on jo app tohon, mutta en ainakaa itse löytänyt App Storesta YLE enkä areena hakusanoilla mitään vastaavaa?
Missä mättää ?Apple iPhone -sovellus on jo Applella ja Symbian 3 -sovellus taas on jo Ovi Storessa hyväksyttävänä.
Okei... Hyvä minä

-
Viesti Kirjoittaja veppis »
Osaako joku sanoa monta kuukautta Apple käyttää yksittäisen App Store -sovelluksen hyväksymiseen...? Vai onko Yle Areenan sovellukseen pitänyt tehdä muutoksia Applen vaatimuksesta? Ollaan kuitenkin jo joulukuussa menossa.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ajoissa vaikuttaisi olevan aika suurta heittoa, tuntuu että joitain sovelluksia Apple pitää ikuisessa hyväksymislimbossa...veppis kirjoitti:Osaako joku sanoa monta kuukautta Apple käyttää yksittäisen App Store -sovelluksen hyväksymiseen...? Vai onko Yle Areenan sovellukseen pitänyt tehdä muutoksia Applen vaatimuksesta? Ollaan kuitenkin jo joulukuussa menossa.
Viimeksi muokannut kallekilponen, 12.12.2010 klo 0.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka