Oon kirjottanut aikasemmin tästä mutta eipä oikeen auttanu kyseinen vastaus. Jospa joku viisas voisi kertoa mikä hittoo tota itunesii vaivaa...
Elikkä.. unblokkautin puhelimeni ja siinä joutu sitte päivittää ohjelmistoversion joka on nyt 4.0. Iphone 3g kyseessä siis..
Kun unblokkautin, lähti ohjelmat puhelimesta. Mutta tietty ne oli itunesissa.. Aikasemmin olen saanut synkronoituu ohjelmat takasi.. Nyt en edes sitäkään.. Soittoäänet ja musiikit kyllä synkronoituu mutta ei ohjelmat.. Nyt oli koneki huollossa ja järjestelmä on tehdas-asetuksissa ja asensin itunes uudelleen ja valtuutin uudelleen, mutta eipä auta. Kuvasta näkyy että "ohjelmat" välilehti näyttää minulla tolleen himmeellä.. Latasin vaan jotaikin ohjelmia jotta pystyisin kattomaan synkronoiko nytten mutta ei.. enkä pysty esim painamaan tota rasti kohtaa "synkronoi ohjelmat" alla kuitenkin on rastittu "synkroinoi automaattisesti uudet ohjelmat" mutta eipä mikään ohjelma synkronoidu automaattisesti eikä manuaalisesti.. Jospa joku kiva ihminen auttais