palautin ongelmissa oleva iphone 3g 16 ja 3.1.2 mallin joka oli jailbreikattu tehdas asetuksiin. alkuun en saanut mitään virtaa puhelimee en ladattua koneelta en seinästä,mutta vaihtamalla uuden lataus syteemin se lataa ja synkronoi itunesin kannssa. mutta roplem on tämä, että puhelimesi simkortti on pinlukittu. ok mä otin kortin pois ja otin lukitukset toisessa puhelimessa veke, niin ilmoitus on simkorttia ei tueta. nyt kun tää puhelin on versio 4.1.0 niin mistä lukituksen poisto ja jailbreik. olen uusi tähän hommaan.
Viimeksi muokannut kallekilponen, 24.8.2010 klo 0.31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
palautin ongelmissa oleva iphone 3g 16 ja 3.1.2 mallin joka oli jailbreikattu tehdas asetuksiin. alkuun en saanut mitään virtaa puhelimee en ladattua koneelta en seinästä,mutta vaihtamalla uuden lataus syteemin se lataa ja synkronoi itunesin kannssa. mutta roplem on tämä, että puhelimesi simkortti on pinlukittu. ok mä otin kortin pois ja otin lukitukset toisessa puhelimessa veke, niin ilmoitus on simkorttia ei tueta. nyt kun tää puhelin on versio 4.1.0 niin mistä lukituksen poisto ja jailbreik. olen uusi tähän hommaan.
Käytät siis SIM-lukitussa puhelimessa jotain muuta korttia kuin kenelle se on SIM-lukittu (esim. Soneran kytkyluurissa Saunalahden korttia)? Päivititkö firmwaren versioon 4.0.1? Tarvitset universaalin aktivointikortin tai sen operaattorin SIM-kortin, jolle luuri on lukittu.
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
Eh... Mikä toinen kortti ? Minulla on siis tuollainen MagicSim -kortti, mutta en sitä viitsi myymään alkaa, jos vaikka täällä Helsingissä tulee vastaan joku, jolla sellaista voi käyttää iPhonessa. Ideahan on siis laittaa tuo kortti iPhoneen vain siksi aikaa, että sen saa aktivoitua, ja pääsee käsiksi Jailbreikkiin.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Kortti tuli. universal aktivointi sim kortti,joten miten se toimii.olen laittanut kortin puhelimeen ja itunes on yhteydessä mutta se sykronoi kokoajan puhelin sammuu ja käynnistyy udelleen ja uudelleen kokojan.