Oon tässä miettinyt, että onko jengillä kokemuksia iPhone 4:n lasin kestävyydestä? Naarmuuntuuko se millään, ja kuinka helpolla se oikeasti hajoaa pudotessaan "luonnossa" (eikä ns. tahalteen tiputettuna asfaltille, kuten YouTuben ihmeellisessä maailmassa on tehty).
Kysymys tuli mieleen, kun mä nyt oon tossa Applen Bumperia käyttänyt ihan vaan sitä silmällä pitäen, että puhelimen uskaltaa laskea vähän rohkeammin pöydälle (eikä tartte pelätä että takalasi naarmuuntuu, kun bumpperi luo about 1mm tyhjän tilan pöydän ja lasin väliin), ja epäilen myös että se jonkin verran tiputtaessa auttaa. Ongelmiakin kuitenkin on, joista ehkä kaikista ärsyttävimpänä se, että kaikki kuulokkeet eivät mene Bumperin kanssa kunnolla kuulokeliitäntään kiinni, koska kumi tulee väliin.
Mahdollinen tiputtaminenhan nyt anyway menee jopa kotivakuutuksen piikkiin jos oikeasti esimerkiksi näytön lasi menee säpäleiksi, mutta mites tuo naarmuuntuminen? Ei oo kiva, jos tulee suhtkoht uuteen luuriin paljon hiusnaarmuja vaan siksi, että sen pistää pöydälle/jollekin muulle tasolle.
T: Ei ole tyhmiä kysymyksiä vaan tyhmiä kysyjiä, vai miten se nyt meni...