Päivitys 3.1.2-> 4.0.1
-
Päivitys 3.1.2-> 4.0.1
Viesti Kirjoittaja pingupingu »
-
Re: Päivitys 3.1.2-> 4.0.1
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Näpsäytät "Päivitä" painiketta iTunesissa....!pingupingu kirjoitti:Minulla on iphone 3gs 3.1.2 firmware(jailbreakattu blackra1nilla), en ole päivittänyt koskaan itunesilla. Tarkoitus olis korottaa firmis 4.0.1 asti. Onko se mahdollista ja miten? Syy tähän on untethered jailbreakin helppous. Cydiassa näkyy että shsh tiedot on filussa. Mutta en tiedä mien voisin edetä. Tarvitsen apuanne. Kiitokset etukäteen avustanne.
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Ei, silloin luuri päivittyy 4.1 firmwareen.rsaarela kirjoitti:Näpsäytät "Päivitä" painiketta iTunesissa....!pingupingu kirjoitti:Minulla on iphone 3gs 3.1.2 firmware(jailbreakattu blackra1nilla), en ole päivittänyt koskaan itunesilla. Tarkoitus olis korottaa firmis 4.0.1 asti. Onko se mahdollista ja miten? Syy tähän on untethered jailbreakin helppous. Cydiassa näkyy että shsh tiedot on filussa. Mutta en tiedä mien voisin edetä. Tarvitsen apuanne. Kiitokset etukäteen avustanne.
-
Siihen tulee JB viikon-parin sisällä.legace kirjoitti:Ei, silloin luuri päivittyy 4.1 firmwareen.rsaarela kirjoitti:Näpsäytät "Päivitä" painiketta iTunesissa....!pingupingu kirjoitti:Minulla on iphone 3gs 3.1.2 firmware(jailbreakattu blackra1nilla), en ole päivittänyt koskaan itunesilla. Tarkoitus olis korottaa firmis 4.0.1 asti. Onko se mahdollista ja miten? Syy tähän on untethered jailbreakin helppous. Cydiassa näkyy että shsh tiedot on filussa. Mutta en tiedä mien voisin edetä. Tarvitsen apuanne. Kiitokset etukäteen avustanne.
Kikkailu ei maksa vaivaa, jos jo on odottanut kuukausia.....voi odottaa vieläkin viikon...jotta pääsee helpolla...
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Turha mainostaa, että JB tulee viikon parin sisällä koska itse tiimikään ei tiedä koska se on valmis.rsaarela kirjoitti:Siihen tulee JB viikon-parin sisällä.legace kirjoitti:Ei, silloin luuri päivittyy 4.1 firmwareen.rsaarela kirjoitti:Näpsäytät "Päivitä" painiketta iTunesissa....!pingupingu kirjoitti:Minulla on iphone 3gs 3.1.2 firmware(jailbreakattu blackra1nilla), en ole päivittänyt koskaan itunesilla. Tarkoitus olis korottaa firmis 4.0.1 asti. Onko se mahdollista ja miten? Syy tähän on untethered jailbreakin helppous. Cydiassa näkyy että shsh tiedot on filussa. Mutta en tiedä mien voisin edetä. Tarvitsen apuanne. Kiitokset etukäteen avustanne.
Kikkailu ei maksa vaivaa, jos jo on odottanut kuukausia.....voi odottaa vieläkin viikon...jotta pääsee helpolla...
-
Ja jos on mahdollista niin miten vois käyttää cydian servelillä olevat automaattisesti tallennetutu shsh tiedot?
-
Viesti Kirjoittaja legace »
En jaksa ohjeitä vääntää, mutta älä missään nimessä päivitä 4.1 firmikseen. Se päivittää basebandin (eikä sitä voi downgreidata) jolle ei ole unlockkia nyt eikä välttämättä koskaan.pingupingu kirjoitti:onko mahdollista hypätä suoraan uusimpaan firmikseen 3.1.2:sta esim 4.1:seen ja downgradata siitä 4.0.1:seen vaikka??
Ja jos on mahdollista niin miten vois käyttää cydian servelillä olevat automaattisesti tallennetutu shsh tiedot?
-
Cydiassa näkyy vihreä teksti shsh:iOS 3.1.2, 3.1.3, 4.0, 4.0.1, 4.0.2, 4.1
Vaikka itse olen pysynyt koko ajan 3.1.2 firmwarellia, tarkoittaako tuo rivi sitä että voisin ladata esimekiksi 4.0.1 firmware ja silti palata 3.1.2 tai 3.1.3 firmwarille ??
Jos jollakin joku linnki mistä vois saada tähän liittyvää tietoa niin ois kivaa myös.
Käytän 3Gs, firmware 3.1.2, uusi bootrom, baseband 05.11.07. Jailbreakattu blackra1nilla.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Aika jännää. Minulla on tässä iP4:ssä 4.0.1, mutta silti Cydia kertoo SHSH:n olevan tallessa myös 4.0.2:een, mutta ei 4.1:een. Pitääpä tosiaan tutkia, voiko Cydiaan luottaa tuossa asiassa...pingupingu kirjoitti:Kiitos kaikille vastauksista. Haluan kysya vielä tätä(koska en ole niin expertti näissä asioissa):
Vaikka itse olen pysynyt koko ajan 3.1.2 firmwarellia, tarkoittaako tuo rivi sitä että voisin ladata esimekiksi 4.0.1 firmware ja silti palata 3.1.2 tai 3.1.3 firmwarille ??
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
arttula kirjoitti:Aika jännää. Minulla on tässä iP4:ssä 4.0.1, mutta silti Cydia kertoo SHSH:n olevan tallessa myös 4.0.2:een, mutta ei 4.1:een. Pitääpä tosiaan tutkia, voiko Cydiaan luottaa tuossa asiassa...pingupingu kirjoitti:Kiitos kaikille vastauksista. Haluan kysya vielä tätä(koska en ole niin expertti näissä asioissa):
Hei Arttula, kerrotko tutkittuasi miten on asiaa? kiitos
-
Minulla on 3GS 32giganen, uusi bootrom, 3.1.2 firmware(ei päivitetty kertaakaan ylempään tasoon), Blackra1nilla Jailbreakattu(ei unlockattu). Cydiassa näkyy vihreä teksti shsh:iOS 3.1.2, 3.1.3, 4.0, 4.0.1, 4.0.2, 4.1.
Haluan käyttää jailbreakme.com joten pääsen eroon tethered jailbreakista eroon.
Kiitokset kaikkista neuvoista etukäteen.
-
Lataa täältä tuo 4.0.1 http://iclarified.com/entry/index.php?enid=750pingupingu kirjoitti:Vielä kerran:
Minulla on 3GS 32giganen, uusi bootrom, 3.1.2 firmware(ei päivitetty kertaakaan ylempään tasoon), Blackra1nilla Jailbreakattu(ei unlockattu). Cydiassa näkyy vihreä teksti shsh:iOS 3.1.2, 3.1.3, 4.0, 4.0.1, 4.0.2, 4.1.
Haluan käyttää jailbreakme.com joten pääsen eroon tethered jailbreakista eroon.
Kiitokset kaikkista neuvoista etukäteen.
Sitten vaan jos windows niin shift ja päivitä voit valita oman fw:n tai jos mac niin olikhan se ALT näppäin.
-
Viesti Kirjoittaja Pupa »
-
Ja sitten dfu moodissa koittaa ajaa.
-
Tietysti voi!Pupa kirjoitti:Ei sitä voi päivittää vanhempaan versioon kuin mikä on uusimpana iTunesissa jaossa.
JOS on aiemmin tallentanut....
-
???
onko kukaan kokeillut?
-
Miksi haluat ajaa sen jb:n uudestaan jos se on jo? Ja voithan kokeilla mutta varmaan puhelimen menee sekaisin.pingupingu kirjoitti:Voiko ajaa http://www.jailbreakme.com safarilla jos on jo cydia iphonella( jailbreakattu blackra1nilla ja 3.1.2 firmware, uusi bootromilla)
???
onko kukaan kokeillut?
-
-
Ota backup, aja 3.1.2 sisään, teet jb:n jailbreakme.comissa. Ei pitäisi olla iso juttu.pingupingu kirjoitti:haluan untethered jailbreak. Jos on joku muu ratkaisu untethered jailbreakkiin niin pliis kertokaa tai ohjailkaa....?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ei varmaan, mutt kun jbme ei toimi 3.1.2 firmikselläTege kirjoitti:Ota backup, aja 3.1.2 sisään, teet jb:n jailbreakme.comissa. Ei pitäisi olla iso juttu.pingupingu kirjoitti:haluan untethered jailbreak. Jos on joku muu ratkaisu untethered jailbreakkiin niin pliis kertokaa tai ohjailkaa....?

-
Viesti Kirjoittaja sajs »

![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
iPhone 11 Pro 256GB
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ilmeisesti et kovasti itsekkään sitten seuraasajs kirjoitti:Huolestettuvia nämä virheelliset JailBreak neuvot. Täälä vain rohkaistaan kaveria päivittämään 4.1 firmwareen, VAIKKA SIIHEN EI OLE LUVATTU JOHDOTONTA JAILBREAKKIA!Eli puhelimen voi bootata vain iTunesilla varustetun tietokoneen avulla. EIKÄ MYÖSKÄÄ OLE VARMAA TULEEKO SIIHEN KOSKAAN UNLOCKIA!!1! Koska se päivittää myös basebandin. Itse pidän kuitenkin todennäköisenä, että johdoton jailbreak tulee vielä joskus, ja samoin unlock, mutta se voi viedä vaikka puolivuotta. Parempi ettei anna jailbreak neuvoja, jos ei itse seuraa ko. asioita aktiivisesti koko ajan.
1) Ei ole annettua tieto onko "johdoton" vai "johdollinen" jailbreak luvassa 4.1:lle
2) Unlock on tulossa, mutta koska se tulee on sitten ihan eri juttu.
-
Ajaa sitten 3.1.3:n? Ei varmaan liene ongelma?inf kirjoitti:Ei varmaan, mutt kun jbme ei toimi 3.1.2 firmikselläTege kirjoitti:Ota backup, aja 3.1.2 sisään, teet jb:n jailbreakme.comissa. Ei pitäisi olla iso juttu.pingupingu kirjoitti:haluan untethered jailbreak. Jos on joku muu ratkaisu untethered jailbreakkiin niin pliis kertokaa tai ohjailkaa....?
-
Latasin iclarified sivuilta 4.0.1 restore filu ja DFU moodissa shift+restore itunesilla ja luuri on päivittynyt 4.0.1 Toki valitti että on sim kortti pin lukittu joten panin sim vanhaan nokiaan ja asetin pin vapaaksi ja puhelin on toiminnassa. Sitten www.jailbreakme.com ja on jailbreakattu ja cydia asennettu ja cydia edelleen muistaa luuriani eli shsh:************ näkyy vieläkin. HUHUh toivottavasti on apua tästä muillekin.
Itunes viestii: an iphone has been previously synced with this computer
add as a new iphone
restore from previous backup
Mitä tapahtuu jos aloitan uutena puhelimena....? häviääkö vanhat backupit????
Kiitos kaikille etukäteen.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Backupit pysyy kyllä koneella mutta kaikki vanha data (joka on siellä backupilla) ei sitten siirry puhelimeen, vaan joudut asetukset rukkaamaan uudelleen kuntoon.pingupingu kirjoitti:ok guys, Otin itunesilla backup( luurilla oli 3.1.2 ja JB blackra1nin avulla aikaisemmin, ei koskaan päivitetty ylempään tasoo) Cydiassa oli shsh: 3.1.2--->4.1 asti.
Latasin iclarified sivuilta 4.0.1 restore filu ja DFU moodissa shift+restore itunesilla ja luuri on päivittynyt 4.0.1 Toki valitti että on sim kortti pin lukittu joten panin sim vanhaan nokiaan ja asetin pin vapaaksi ja puhelin on toiminnassa. Sitten http://www.jailbreakme.com ja on jailbreakattu ja cydia asennettu ja cydia edelleen muistaa luuriani eli shsh:************ näkyy vieläkin. HUHUh toivottavasti on apua tästä muillekin.
Itunes viestii: an iphone has been previously synced with this computer
add as a new iphone
restore from previous backup
Mitä tapahtuu jos aloitan uutena puhelimena....? häviääkö vanhat backupit????
Kiitos kaikille etukäteen.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka