![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
laitan tähän lisäksi linkit apple iphone4 . alatest: http://alatest.co.uk/reviews/mobile-pho ... /#analysis
sekä kuluttjalehden testi.
Viesti Kirjoittaja ferre185 »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja macister »
Melkeinpä suosittelisin, että osta multa yhdellä käyttäjällä ollut juuri sisäänajettu, eli 10 kk elämää nähnyt, 3Gs.ferre185 kirjoitti:IPHONE 4 on ollut usieta rakenteellsia vikoja . ( Singaalien häviämistä, lasin rikkoutumista jne) Kannataako ko puhelinta ostaa . Onko tuo iphone 3 parempi vai odotanko seuravaa versiota. Mitä mieltä olettte asiasta. Muuten mistä saa tämän kalvon jolla voi estää tuon singalinen katoamisen. Koska soneralla ei ole sitä vaan käskevät sen hankkimaan apple tuki pisteestä . Kiitos vastauksesta
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja tolind »
Viesti Kirjoittaja wohhey »
Mistä saa siihen suojakalvon jotta Apple jakoi ilmaiseksi. Saako sitä apple store ilmaiseksi vai mistä. Kiitostolind kirjoitti:Minulla on ollut 3G, 3GS ja nyt 4. Onhan nuo aina olleet edeltäjäänsä parempia. 4 näyttö on hyvä ja lyhyen kokemuksen perusteella noihin lasikuoriin on vaikea saada aikaiseksi käytön jälkiä. Eli jos olet puhelinta ostamassa niin osta 4.
Viesti Kirjoittaja inf »
Etsippä tältä foorumilta "iPhone Case Program" hakusanoilla..ferre185 kirjoitti:Mistä saa siihen suojakalvon jotta Apple jakoi ilmaiseksi. Saako sitä apple store ilmaiseksi vai mistä. Kiitostolind kirjoitti:Minulla on ollut 3G, 3GS ja nyt 4. Onhan nuo aina olleet edeltäjäänsä parempia. 4 näyttö on hyvä ja lyhyen kokemuksen perusteella noihin lasikuoriin on vaikea saada aikaiseksi käytön jälkiä. Eli jos olet puhelinta ostamassa niin osta 4.
Viesti Kirjoittaja Pis »
Mitä turhaa foorumia lukea. Samantien Applen sivuille http://www.apple.com/fi/iphone/case-program/inf kirjoitti:Etsippä tältä foorumilta "iPhone Case Program" hakusanoilla..ferre185 kirjoitti:Mistä saa siihen suojakalvon jotta Apple jakoi ilmaiseksi. Saako sitä apple store ilmaiseksi vai mistä. Kiitostolind kirjoitti:Minulla on ollut 3G, 3GS ja nyt 4. Onhan nuo aina olleet edeltäjäänsä parempia. 4 näyttö on hyvä ja lyhyen kokemuksen perusteella noihin lasikuoriin on vaikea saada aikaiseksi käytön jälkiä. Eli jos olet puhelinta ostamassa niin osta 4.
Viesti Kirjoittaja grewi »
Pis kirjoitti: Mitä turhaa foorumia lukea. Samantien Applen sivuille http://www.apple.com/fi/iphone/case-program/
Koskee ilmaista koteloa, ei suojakalvoa. Ja luuri pitäisi olla ostettu ennen 30.9.
Viesti Kirjoittaja iMäkki »
Olet tainnut kuunnella liikaa mediaa ja microsoftfanipoikia? iPhone nelosia palautettiin vähemmän takaisin kuin esim 3GS mallia. Itse puhelimen käyttäjät eivät yleisesti pidä anttenniongelmaa isona ongelmana vaan sekin on vain ongelma niille jotka pitävät puhelinta jotenkin aivan oudosti. Koko ongelma on aivan liioteltu ja tuosta lasin rikkoutumisesta on turha huolehtia. Osta ehdottomasti iPhone 4, 3G tai 3GS ovat jo vanhoja malleja puhelinmaailmassa.ferre185 kirjoitti:IPHONE 4 on ollut usieta rakenteellsia vikoja . ( Singaalien häviämistä, lasin rikkoutumista jne) Kannataako ko puhelinta ostaa . Onko tuo iphone 3 parempi vai odotanko seuravaa versiota. Mitä mieltä olettte asiasta. Muuten mistä saa tämän kalvon jolla voi estää tuon singalinen katoamisen. Koska soneralla ei ole sitä vaan käskevät sen hankkimaan apple tuki pisteestä . Kiitos vastauksesta
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Viesti Kirjoittaja CoB »
Viesti Kirjoittaja Derexus »
Viesti Kirjoittaja kaffemi »
Olikos se uusin Tietokone -lehti, jossa näitä testattiin. Eivät testaajat saaneet minkäänlaista antenniongelmaa aikaiseksi, vaikka yrittivätkin...ferre185 kirjoitti:IPHONE 4 on ollut usieta rakenteellsia vikoja . ( Singaalien häviämistä, lasin rikkoutumista jne) Kannataako ko puhelinta ostaa . Onko tuo iphone 3 parempi vai odotanko seuravaa versiota. Mitä mieltä olettte asiasta. Muuten mistä saa tämän kalvon jolla voi estää tuon singalinen katoamisen. Koska soneralla ei ole sitä vaan käskevät sen hankkimaan apple tuki pisteestä . Kiitos vastauksesta
Viesti Kirjoittaja mpparvia »
grewi kirjoitti:Pis kirjoitti: Mitä turhaa foorumia lukea. Samantien Applen sivuille http://www.apple.com/fi/iphone/case-program/
Koskee ilmaista koteloa, ei suojakalvoa. Ja luuri pitäisi olla ostettu ennen 30.9.
Kaveri tilas puhelimen 4.10 ja "Case Program" toimi edelleen.
joo luin . Tässä vain linkki alatest arvioista, Mutta kiitos kovasti avustakaffemi kirjoitti:Olikos se uusin Tietokone -lehti, jossa näitä testattiin. Eivät testaajat saaneet minkäänlaista antenniongelmaa aikaiseksi, vaikka yrittivätkin...ferre185 kirjoitti:IPHONE 4 on ollut usieta rakenteellsia vikoja . ( Singaalien häviämistä, lasin rikkoutumista jne) Kannataako ko puhelinta ostaa . Onko tuo iphone 3 parempi vai odotanko seuravaa versiota. Mitä mieltä olettte asiasta. Muuten mistä saa tämän kalvon jolla voi estää tuon singalinen katoamisen. Koska soneralla ei ole sitä vaan käskevät sen hankkimaan apple tuki pisteestä . Kiitos vastauksesta
Viesti Kirjoittaja unwritten »
yes minä luin sen mutta minä ihmettelin kun kuluttjalehti teki testin puhelimista niin apple ei ihan pärjänyt oikein hyvin. Sen pitäisi olla puoleeton testi. Näin minä olen ymmärtänyt. tässä ohessa testi. kiitos vastauksestakaffemi kirjoitti:Olikos se uusin Tietokone -lehti, jossa näitä testattiin. Eivät testaajat saaneet minkäänlaista antenniongelmaa aikaiseksi, vaikka yrittivätkin...ferre185 kirjoitti:IPHONE 4 on ollut usieta rakenteellsia vikoja . ( Singaalien häviämistä, lasin rikkoutumista jne) Kannataako ko puhelinta ostaa . Onko tuo iphone 3 parempi vai odotanko seuravaa versiota. Mitä mieltä olettte asiasta. Muuten mistä saa tämän kalvon jolla voi estää tuon singalinen katoamisen. Koska soneralla ei ole sitä vaan käskevät sen hankkimaan apple tuki pisteestä . Kiitos vastauksesta
Viesti Kirjoittaja macister »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Mä olen kanssa samaa mieltä siitä, että näissä keskusteluissa ei oteta hintaa ollenkaan huomioon. Suositellaan vaan surutta sitä kaikkein kalleinta mahdollista mallia. Kyllähän tuo 3Gs on edelleen todella pätevä puhelin eikä siitä tarvitse maksaa sellaista ryöstöhintaa kuin tuosta Nelosesta ja suunnilleen samat ominaisuudetkin kuitenkin saa. Noita on tosiaan nyt kivasti liikkeellä, kun kaikilla on kauhea paniikki vaihtaa tuohon uusimpaan malliin. Voin sanoa, että minkä tahansa muun luurin jälkeen ( ainakin noin suunnilleen ) niin tuo 3Gs:kin tuntuu ihan loistavalta puhelimelta ja uskon, että itse ainakin että sen kanssa pärjää pitkään. Jos ei oikeasti halua niin ei välttämättä aina kannata sen uusista uusimman perässä juosta jos ei se tuo mukanaan itselleen jotain täysin välttämätöntä.unwritten kirjoitti:Riippuu aika paljon myös hintahaarukasta, missä itse liikkuu. Jos ei väliä hinnalla, niin tietenkin iPhone 4 kannattaa ostaa. Itse ostin pari viikkoa sitten tältä foorumilta täysin käyttämättömän valkoisen 3gs:n 32 gigasena hintaan 350e. Eli puolet vähemmän kuin uusi 32 giganen nelonen. Ja kun noita hintoja ja ominaisuuksia vertailee, niin tuo 3gs oli ehdottomasti parempi valinta.
kiitos kovasti neuvoista.kallekilponen kirjoitti:Kannattaa muistaa, että vaikka nuo ongelmat saavat paljon julkisuutta, on viallisia yksilöitä kuitenkin aika pieni osuus kaikista laitteista. Osta ihmeessä 4 jos olet uutta puhelinta ostamassa.
olen täysin samaa mieltä mutta minulla ei ole ollut vielä mitään iphone. Min mietin vain jos se on nyt ehdoton #paras " puhelin mutta mene ja teidä. kiitosCathi777 kirjoitti:Mä olen kanssa samaa mieltä siitä, että näissä keskusteluissa ei oteta hintaa ollenkaan huomioon. Suositellaan vaan surutta sitä kaikkein kalleinta mahdollista mallia. Kyllähän tuo 3Gs on edelleen todella pätevä puhelin eikä siitä tarvitse maksaa sellaista ryöstöhintaa kuin tuosta Nelosesta ja suunnilleen samat ominaisuudetkin kuitenkin saa. Noita on tosiaan nyt kivasti liikkeellä, kun kaikilla on kauhea paniikki vaihtaa tuohon uusimpaan malliin. Voin sanoa, että minkä tahansa muun luurin jälkeen ( ainakin noin suunnilleen ) niin tuo 3Gs:kin tuntuu ihan loistavalta puhelimelta ja uskon, että itse ainakin että sen kanssa pärjää pitkään. Jos ei oikeasti halua niin ei välttämättä aina kannata sen uusista uusimman perässä juosta jos ei se tuo mukanaan itselleen jotain täysin välttämätöntä.unwritten kirjoitti:Riippuu aika paljon myös hintahaarukasta, missä itse liikkuu. Jos ei väliä hinnalla, niin tietenkin iPhone 4 kannattaa ostaa. Itse ostin pari viikkoa sitten tältä foorumilta täysin käyttämättömän valkoisen 3gs:n 32 gigasena hintaan 350e. Eli puolet vähemmän kuin uusi 32 giganen nelonen. Ja kun noita hintoja ja ominaisuuksia vertailee, niin tuo 3gs oli ehdottomasti parempi valinta.
Viesti Kirjoittaja K@rtsa »
Toimi edelleen 11.10 ostetussa luurissa, kotelo saapuin 15.10grewi kirjoitti:Pis kirjoitti: Mitä turhaa foorumia lukea. Samantien Applen sivuille http://www.apple.com/fi/iphone/case-program/
Kaveri tilas puhelimen 4.10 ja "Case Program" toimi edelleen.
Viesti Kirjoittaja zippana »
Yhdyn edellisiin. Mä en keksi mitää pätevää syytä maksaa nelosesta 300€ enemmän kuin 3Gs:stä. Olen pitkään yrittänyt itselleni perustella, että miksi mun pitäs ostaa nelonen 3Gs:n tilalle mutta en mitenkään ole siinä onnistunut. Toki jos ei keksi 300€:lle mitään muuta käyttöä, niin sitten varmaan kannattaa ostaa nelonen.Cathi777 kirjoitti:Mä olen kanssa samaa mieltä siitä, että näissä keskusteluissa ei oteta hintaa ollenkaan huomioon. Suositellaan vaan surutta sitä kaikkein kalleinta mahdollista mallia. Kyllähän tuo 3Gs on edelleen todella pätevä puhelin eikä siitä tarvitse maksaa sellaista ryöstöhintaa kuin tuosta Nelosesta ja suunnilleen samat ominaisuudetkin kuitenkin saa. Noita on tosiaan nyt kivasti liikkeellä, kun kaikilla on kauhea paniikki vaihtaa tuohon uusimpaan malliin. Voin sanoa, että minkä tahansa muun luurin jälkeen ( ainakin noin suunnilleen ) niin tuo 3Gs:kin tuntuu ihan loistavalta puhelimelta ja uskon, että itse ainakin että sen kanssa pärjää pitkään. Jos ei oikeasti halua niin ei välttämättä aina kannata sen uusista uusimman perässä juosta jos ei se tuo mukanaan itselleen jotain täysin välttämätöntä.unwritten kirjoitti:Riippuu aika paljon myös hintahaarukasta, missä itse liikkuu. Jos ei väliä hinnalla, niin tietenkin iPhone 4 kannattaa ostaa. Itse ostin pari viikkoa sitten tältä foorumilta täysin käyttämättömän valkoisen 3gs:n 32 gigasena hintaan 350e. Eli puolet vähemmän kuin uusi 32 giganen nelonen. Ja kun noita hintoja ja ominaisuuksia vertailee, niin tuo 3gs oli ehdottomasti parempi valinta.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”