Käytetyn iPhonen rekisteröinti
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
Käytetyn iPhonen rekisteröinti
Viesti Kirjoittaja timbe21757 »
Ostin itselleni iPhone 4:n ja olen yrittänyt ohjelmoida vanhaa 3G:täni vaimoni käyttöön. Olen plauttanut tehdasasetukset ja luonut vaimolle oman tilin Storeen mutta yhä vain Storeen mentäessä pääsivu toivottaa minut tervetulleeksi. Skandit puuttuvat niinikään näppikseltä mutta muuten puhelin pelittää ok. Mitenkähän käytetyn 3G:n saa oikeasti rekisteröidyksi uudeksi puhelimeksi niin, että se käyttöönoton yhteydessä osaisi päätellä puhelimen olevan Suomessa ja tarvitsevan skandimerkistöä ? Vai onko joku kikka kuutonen, jolla ongelma ratkeaisi ?
-
Re: Käytetyn iPhonen rekisteröinti
Viesti Kirjoittaja inf »
Ja et asetuksista voi laittaa suominäppistä päälle?timbe21757 kirjoitti:Ostin itselleni iPhone 4:n ja olen yrittänyt ohjelmoida vanhaa 3G:täni vaimoni käyttöön. Olen plauttanut tehdasasetukset ja luonut vaimolle oman tilin Storeen mutta yhä vain Storeen mentäessä pääsivu toivottaa minut tervetulleeksi. Skandit puuttuvat niinikään näppikseltä mutta muuten puhelin pelittää ok. Mitenkähän käytetyn 3G:n saa oikeasti rekisteröidyksi uudeksi puhelimeksi niin, että se käyttöönoton yhteydessä osaisi päätellä puhelimen olevan Suomessa ja tarvitsevan skandimerkistöä ? Vai onko joku kikka kuutonen, jolla ongelma ratkeaisi ?

Kyllä se uudelleenkäyttöönotto menee ihan itunesin restore -toiminnolla, joka lopuksi kysyy otetaanko käyttöön uutena vai vanhana puhelimena. iTunesin storesta kannattaa koneella kirjautua vaikka ulos palautuksen ajaksi, koska luuri hakee nuo tiedot iTunesista kun sen palautus on valmis.
-
Re: Käytetyn iPhonen rekisteröinti
Viesti Kirjoittaja timbe21757 »
Niinhän se vaan kävi, että näppistä sekoitti Asetuksissa oleva ylimääräinen näppis, joka jossakin vaiheessa oli määritelty ja kilpaili skandinäppiksen kanssa. Suuret kiitokset asiallisista vastauksista vaikka muuhunkin olisi tässä tapauksessa ollut mahdollisuus, sen verran hölmöksi itseni tunnen. ;-)
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka