Tämmöinen hauska ilmiö? Kajarista vissiin meni tunnit loppuun kun ei kuulu ääntä enää? 3gs ja 2kk wanha. Googletin probleemaa ja puhaltamalla kajarin kohtaan tuli hetkellisesti takaisin. On tehty factory reset ja kaikki muu. Ei auta.
Huolto vissii kutsuu.
Onko mitenkään mahdollista kopioida puhelimen muistissa olevia puhelin numeroita sim-kortille? Mulla olisi n 300 numeroa ja ovat puhelimen muistissa? En viittis käsin etsiä ja kirjoittaa ylös. Poistin varmuuskopioon simmillä olevat tiedot, joten sinne mahtuisi 250 numeroa. Miten nuo saisi siirrettyä? Siis puhelin => sim?
Hieno laite kun van toimisi
Fukkin itunes ei osaa vissiin tehdä muuta kuin soittaa musiikkia. Olen vain ymmärtänyt että iPhone olisi myös puhelin. Ilmeisesti olin väärässä.
Kaikki apu tervetullut. Vai heitänkö ton roskiin?
tnx /Antsu
ps. onx teillä mitään irc kanavaa?
Kajari söko iPhonessa?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kajari söko iPhonessa?
Viesti Kirjoittaja antsup »
-
- Ylläpitäjä
Re: Kajari söko iPhonessa?
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Hopeinenomena.net @ IRCNetantsup kirjoitti:ps. onx teillä mitään irc kanavaa?
-
Viesti Kirjoittaja Dome »
Helpoin vaihtoehtohan noista on tehdä varmuuskopio vaikkapa googletilille. Jos ei gmailia jo ole, niin tee itsellesi tunnus. Tämän jälkeen asetat puhelimen sähköpostitileistä exchange tilin kyseiseen gmail tiliin ja synkronoit yhteystietosi sinne. Näin saat ne sieltä takaisin samalla tavalla, kun puhelin tulee huollosta. Tarvittaessa voit myös poistaa ne googlesta, jos et niitä siellä halua säilyttää. Toki tulevaisuutta ajatellen ne olisi fiksua siellä pitää niin pysyvät tallessa. Eivät sieltä häviä mihinkään, vaikka onnistuisit kadottamaan/rikkomaan puhelimen ja sim kortin.antsup kirjoitti: Onko mitenkään mahdollista kopioida puhelimen muistissa olevia puhelin numeroita sim-kortille? Mulla olisi n 300 numeroa ja ovat puhelimen muistissa? En viittis käsin etsiä ja kirjoittaa ylös. Poistin varmuuskopioon simmillä olevat tiedot, joten sinne mahtuisi 250 numeroa. Miten nuo saisi siirrettyä? Siis puhelin => sim?
Sim kortille et yhteystietoja suoraan saa. Ainoastaan yhteystietojen haku sim kortilta puhelimeen on mahdollista.
Tätä taas en ymmärtänyt alkuunkaan? Miten tietokoneella oleva sovellus liittyy siihen, että iphonen pitäisi olla myös puhelin ?antsup kirjoitti: Fukkin itunes ei osaa vissiin tehdä muuta kuin soittaa musiikkia. Olen vain ymmärtänyt että iPhone olisi myös puhelin. Ilmeisesti olin väärässä.
Viimeksi muokannut Dome, 26.1.2011 klo 4.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dome @ qnet
-
Viesti Kirjoittaja wiljis »
Mää taas en ymmärtänyt miten toi Exchange tili tehtiin, mulla on siis jo gmail olemassa. Eli jos joku voi kertoo niin Kiits ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Dome »
Mene sieltä asetusten kautta sähköpostitileihin. Valitse kohta lisää tili ja sieltä microsoft exchange.wiljis kirjoitti:Mää taas en ymmärtänyt miten toi Exchange tili tehtiin, mulla on siis jo gmail olemassa. Eli jos joku voi kertoo niin Kiits
Täytä muut kohdat ja jätä domain välistä. Kun kaikki on täytetty paina "seuraava". Tämän jälkeen listaan pomppaa yksi uusi kenttä nimeltä "palvelin". Tähän kohtaan täytetään m.google.com ja painetaan uudestaan seuraava nappulaa.
Nyt pyydetään valitsemaan, että mitkä tiedot palvelimelta haetaan. Vaihtoehdot ovat: Sähköposti, yhteystiedot ja kalenteri.
Tadaa homma valmis.
dome @ qnet
-
Viesti Kirjoittaja Tkoo85 »
Tai sit vaan tekee Itunesissa puhelimesta varmuuskopion, jolloin numerot saa siirrettyä suoraan takaisin uuteen puhelimeen kun tulee. Yhteystiedot voi toki myös synkata vaikka outlookin kanssa, mikä onnistuu myös Itunesin kautta...
-
Onhan mulla synkatty itunesin kanssa joten siellä on yhteystiedot. Mutta niitä ei saa palautettua sitten vissiin muualle kuin iphoneen? vai? Pitääkö käsin kirjoittaa ylös kaikki yhteystiedot iphonesta ja naputella nokialaiseen käsin kaikki, että voi soitella niihin, kun puhelin on 3vk huollossa?
/Antsu
/Antsu
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
iTunes vain hoitaa iPhonen ja tietokoneen välisen synkkauksen, ei ne yhteystiedot iTunesissa ole. Älä sekoita iTunesin iPhonesta tekemää varmuuskopiota ja sitä mitä synkronoidut tiedot ovat.antsup kirjoitti:Onhan mulla synkatty itunesin kanssa joten siellä on yhteystiedot. Mutta niitä ei saa palautettua sitten vissiin muualle kuin iphoneen? vai? Pitääkö käsin kirjoittaa ylös kaikki yhteystiedot iphonesta ja naputella nokialaiseen käsin kaikki, että voi soitella niihin, kun puhelin on 3vk huollossa?
/Antsu
Eivät varsinaisesti liity toisiinsa. Macissä yhteystiedot ovat Address Bookissa ja Windowsissa jossain muussa. Sieltä ne ovat sitten synkronoitavissa muihin laitteisiin niin kuin Nokian puhelimiin, kunhan vain luuri on tuettujen listalla. Tähän ei iPhonella tai iTunesilla ole mitään vaikutusta.
-
Millähän tonne ircnettiin pääsee? Koitin kaikki serverit läpi ja ei yhdistä. Olen vissiin jumiutunut efnettiin ja linknettiin missä olen ollut 15-20v....ircnet uusi tuttavuus...pyöriihän mulla omakin priva irc palvelin (serverit usa,can,se,fi,de) mutta toi ircnet näemmä on tekemätön paikka yhdistää....fuk jos rumasti sanoisiMuffe kirjoitti:Hopeinenomena.net @ IRCNetantsup kirjoitti:ps. onx teillä mitään irc kanavaa?
Olisiko jollain jotain neuvoa mistä löytyisi serveri millä pääsee sisään? Vai olisiko ongelma kun tulen proxien kautta psybnc:lla?
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka