Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa? Olisiko tähän apuja ilman mitään jailbreakkauksia, kun en viitisisi sitä ruveta tekemään.
Edit: Sori taisi tulla väärälle palstalle

Viesti Kirjoittaja Dynamike »
Viesti Kirjoittaja InsaneFinn »
Hyvät kentät on, Iphone näyttää 3-5 palkkia oikeestaan kokoajan. Pushit oon ottanu pois päältä, kun itselläkin tuli se ekana mieleen. Mulla ei myöskään ole vielä mitään data palveluja niin data on pois päältä, siltikin puhelin huomauttaa kokoajan, ettei pääse yhdistämään 3g verkkoon. Tämä tapahtuu siis vaikka en koskisi koko laitteeseen tai yrittäisi selata nettiä.InsaneFinn kirjoitti:Heitän nyt pari kysymystä ilmoille, että millaiset kentät siellä on? Jos on heikohkot kentät ja puhelin hakee jatkuvast parempaa verkkoa, niin se kuluttaa aika tehokkaasti akkua. Toinen kysymys on, että onko Push Notification päällä? Tämä on myös semmoinen asia, joka kuluttaa akkua tehokkaasti. Nämä tuli ekana mieleen, mutta en tähän hätään muista oliko vielä jotain muutakin akkua tehokkaasti kuluttavaa jailbreakaamattomalla luurilla.
Viesti Kirjoittaja wohhey »
iOS 4 käytössä. Mulla ei ole mitään tietoo, miten se voi vaikuttaa mihinkään, mutta Soneran kortilla toimi hienosti muutaman päivän, ennenku sain sim-lukituksen pois.wohhey kirjoitti:Ööh miten Soneran lukituksen purku voi vaikuttaa mihinkään?
iOS 4 vissiin luurissa. Mitä ohjelmia käytät? Katoppa mitää pyörii taustalla.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”