Halvimmat iPhone 4:t?
-
Halvimmat iPhone 4:t?
Viesti Kirjoittaja Pateedo »
-
-
Re: Halvimmat iPhone 4?
Viesti Kirjoittaja Huoltra »
Niin ja hintaa oli 24kk- 21,90€ ja 12kk-50€ siis tuo luuri.. koko roskan hinnaksi tulee 525 mikä on mun mielestä jo ihan hyvä hinta uudesta iphonesta.. Ja luurinhan voi maksaa vaikka isommissa erissä takaisin... ei tartte aina maksaa tuota 21,90€ ellei niin halua

-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Mutta luuri on sidottu soneran verkkoon.Huoltra kirjoitti:Niin ei kai noita muualta saa siis suomen maaperältä ilman kytkyä.. CDON.com myi ainakin jsosain välissä mutta hinta oli ihan tolkuton... Itse tilasin juuri Telefinlandilta iphone 4 ja siihen sen minimiliittymän 0,67€ + netti 4,90€... tuon simmin minkä saan isken ipadiin ja saan siihen samalla tuon 3g-yhteyden pelittämään.. muuten luuriin isken soneran kortin.. tosin unlockit yms tulee kyllä tehtyä..
Niin ja hintaa oli 24kk- 21,90€ ja 12kk-50€ siis tuo luuri.. koko roskan hinnaksi tulee 525 mikä on mun mielestä jo ihan hyvä hinta uudesta iphonesta.. Ja luurinhan voi maksaa vaikka isommissa erissä takaisin... ei tartte aina maksaa tuota 21,90€ ellei niin halua![]()
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Seuraa päivittäin Simplyelectronics.net- nettikaupan hintoja. Firma myy kytkyttömiä iPhoneja, joskin hinta ei välttämättä ole sen halvempi kuin Elisalla. Postikulut 0 euroa.Huoltra kirjoitti:Niin ei kai noita muualta saa siis suomen maaperältä ilman kytkyä.. CDON.com myi ainakin jsosain välissä mutta hinta oli ihan tolkuton... Itse tilasin juuri Telefinlandilta iphone 4 ja siihen sen minimiliittymän 0,67€ + netti 4,90€... tuon simmin minkä saan isken ipadiin ja saan siihen samalla tuon 3g-yhteyden pelittämään.. muuten luuriin isken soneran kortin.. tosin unlockit yms tulee kyllä tehtyä..
Niin ja hintaa oli 24kk- 21,90€ ja 12kk-50€ siis tuo luuri.. koko roskan hinnaksi tulee 525 mikä on mun mielestä jo ihan hyvä hinta uudesta iphonesta.. Ja luurinhan voi maksaa vaikka isommissa erissä takaisin... ei tartte aina maksaa tuota 21,90€ ellei niin halua![]()
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Onko varma tieto?Tege kirjoitti:Mutta luuri on sidottu soneran verkkoon.Huoltra kirjoitti:Itse tilasin juuri Telefinlandilta...)
-
Viesti Kirjoittaja SicMX »
hra.P kirjoitti:Eiköhän taida olla ihan Elisalla kaupan.
-
Le Corbusier kirjoitti:Onko varma tieto?Tege kirjoitti:Mutta luuri on sidottu soneran verkkoon.Huoltra kirjoitti:Itse tilasin juuri Telefinlandilta...)
No luuri saapuu minulle ensiviikon alussa joten sitten voin kokeilla ja kertoa onko sidottu.. Soneran puhelimet on sidottuja mutta onkohan TF:n?.. Ja toisaalta onko tuolla mitään merkitystä kun tekee jailbreikit yms..?

Ymmärrän kyllä että ihmiset haluaisi noita ei sidottuja luureja mutta kun kaikki joka tapauksessa tekee unlockit yms. niin se on vähän niin kuin se ja sama onko sidottu vai ei

Hinta on mun mielestä kuitenkin suht halpa uudesta luurista..
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Soneran ja TF:n luurit on lukittuja toimimaan vaan Soneran/TF:n korteilla.Huoltra kirjoitti:Le Corbusier kirjoitti:Onko varma tieto?Tege kirjoitti:Mutta luuri on sidottu soneran verkkoon.Huoltra kirjoitti:Itse tilasin juuri Telefinlandilta...)
No luuri saapuu minulle ensiviikon alussa joten sitten voin kokeilla ja kertoa onko sidottu.. Soneran puhelimet on sidottuja mutta onkohan TF:n?.. Ja toisaalta onko tuolla mitään merkitystä kun tekee jailbreikit yms..?
Ymmärrän kyllä että ihmiset haluaisi noita ei sidottuja luureja mutta kun kaikki joka tapauksessa tekee unlockit yms. niin se on vähän niin kuin se ja sama onko sidottu vai ei
-
Viesti Kirjoittaja Delli »
Jos tuossa sinun uudessa puhelimessa on 4.3 firmis sisällä ja uusin baseband niin saatko sen unlocattua?Huoltra kirjoitti:No luuri saapuu minulle ensiviikon alussa joten sitten voin kokeilla ja kertoa onko sidottu.. Soneran puhelimet on sidottuja mutta onkohan TF:n?.. Ja toisaalta onko tuolla mitään merkitystä kun tekee jailbreikit yms..?
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
Viesti Kirjoittaja Panitzer »
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
-
Viesti Kirjoittaja Justin Case »
-

Enpä kyllä tiedä mikä firmis luurissa on.. uskoisin et 4.2.1.. meinaa ei ole kovinkaan kauaa kun tuo 4.3 tuli ja tuskin nuo luurit jotka tulee TF:ltä on juuri uunituoreita luureja.. siis tarkoitan sitä ettei niitä ole päivitetty 4.2.1-->4.3 ennen pakkausta

Sen näkee sitten kohta.. mutta olen samaa mieltä siitä että sonera voisi käyttää sonera nimeä yrityksille ja TF yksityisille..
Ja eipä olisi haittaa siitäkään että yrityksille nuo luurit olisivat unlock malleja ja yksityisille ei

-
Re: Halvimmat iPhone 4:t?
Viesti Kirjoittaja Benesick »

-
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Ei kiitos. Olen ollut Soneran yksityisasiakkaana reilut 15 vuotta, ja en tosiaankaan halua siirtyä TF:n asiakkaaksi vain siksi, että olen yksityisasiakkaana, enkä yrittäjänä. Vaikka Sonera ja TF onkin samaa firmaa, niin palveluiden toiminnassa varsinkin ulkomailla ollessa on eroa.Justin Case kirjoitti:Sonera voisi tehdä saman kuin Elisa eli siirtää yksityisasiakkaat omaan firmaan eli tässä tapauksessa TF:lle.
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
-
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
edit: typo
-
Viesti Kirjoittaja MacSaukko »
Huoltra kirjoitti:nii siin mulla on soneran kortti mutta saahan ton unlockattua kun tulee 4.3:lle tarkoitettu esim. greenpoisonin unlockki.. jne.. 4.3:lle on jo jotain versioita mutta ne ei ole ymmärtääkseni vielä ns. final versioita.. joten odotellaan niitä
Enpä kyllä tiedä mikä firmis luurissa on.. uskoisin et 4.2.1.. meinaa ei ole kovinkaan kauaa kun tuo 4.3 tuli ja tuskin nuo luurit jotka tulee TF:ltä on juuri uunituoreita luureja.. siis tarkoitan sitä ettei niitä ole päivitetty 4.2.1-->4.3 ennen pakkausta
Sen näkee sitten kohta.. mutta olen samaa mieltä siitä että sonera voisi käyttää sonera nimeä yrityksille ja TF yksityisille..
Ja eipä olisi haittaa siitäkään että yrityksille nuo luurit olisivat unlock malleja ja yksityisille ei
Joo, tosiaan ei sinun tarvitse alkaa kikkailemaan unlockeja "yms" vain sen takia ettet tarvitse sitä jos aiot käyttää soneran korttia. TF ja Sonera on ihan sama asia ja molempien myymät koneet toimivat molempien korteilla. Toisekseen et pysty vielä unlockkaamaan 4.2.1 kunnolla (ilman ipadin firmistä 6.15) eikä 4.3.x osalta ole unlockin osalta kukaan puhunut vielä yhtään mitään. jailbreikki onnistuu 4.2.1 nätisti mutta 4.3 ja 4.3.1 sekin on vasta joskus lähitulevaisuudessa tulossa.
Sinuna nyt vain puhuisin jailbreikkaamisesta, ja tähän asti koneet on tullut uusimmalla firmiksellä joka paikasta
IPad 2017
Oneplus 5
-
-
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka