iPhonen Ostos
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhonen Ostos
Viesti Kirjoittaja CryAllu »
Terve olen uusi tällä sivulla joten en ole varma onko tälläistä topikkia olemassa, mutta joka tapauksessa olen hankkimassa iphone 4 haluaisin kysyä, että kannattaako ostaa iphone 4 elisa shopitista (32gb 699e) tai humacista (16gb n 670e) muutenhan tietenkin elisalta mutta tuli mieleen että myykö elisa ilman kytkyä, onko se unlockattu ja että myykö elisa kaikille vai pelkille elisan käyttäjille siinä olisi minun kysymys mutta jos on paikka vielä jossa saa halvemmalla nii kertokaa ihmeessä ja vielä ettäkö kun on dna minulla niin pitääkö leikata sim kortti vai ostaa dnal:ta micro sim(jos niillä on).
-
Re: iPhonen Ostos
Viesti Kirjoittaja Nano96 »
Ostin itse ainakin Elisalta ilman mitään kytkyjä eli siinä ei ole varmaan mitään ongelmaa (Ne on ihan uusia ilman jailbreikkejä tai ihme unlockeja)
Ja jos olisin sinä ostaisin Elisan liikkeestä iPhone4 16Gb 599€ toisin kuin humacista kyseinen 670€
Ja simmin voi leikata jostain googlaat vain esim. iPhone4 sim cutting instructions tai vaikkapa täältä - http://www.dealextreme.com/p/stainless- ... ne-4-41275
Ja jos olisin sinä ostaisin Elisan liikkeestä iPhone4 16Gb 599€ toisin kuin humacista kyseinen 670€
Ja simmin voi leikata jostain googlaat vain esim. iPhone4 sim cutting instructions tai vaikkapa täältä - http://www.dealextreme.com/p/stainless- ... ne-4-41275
~iPhone 4
-
Re: iPhonen Ostos
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
16 ja 32 gigasen hintaero on todella pieni verrattuna hyötyyn, jos lähdet tähän "leikkiin mukaan", eli ostamaan iPhonen niin kannattaa samantien hankkia se 32 giganen koska 16 on oikeasti 14 ja 32 on 29, saat 15 gigaa enemmän tilaa ja se tuntuu erittäin paljon koska musiikkia, podcasteja, leffoja, tv-sarjoja, pelejä, ohjelmia, ja dataa tulee olemaan aika paljon laitteessa jolla niitä on ilo kuluttaa 

-
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka