iPhone 4 oma yhteyspiste
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 4 oma yhteyspiste
Viesti Kirjoittaja CryAllu »
Hei tulin tässä ajatelleeksi että kun ostin tasan viikon sitten iphone 4 ja päivitin sen siinä tuli joku oma yhteyspiste hommeli niin kun jos sitä käyttää niin maksaako se vain omaa 3g verkkoa tai onko joku lisä maksu?
Kiitos!
Kiitos!
-
Re: iPhone 4 oma yhteyspiste
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
CryAllu kirjoitti:Hei tulin tässä ajatelleeksi että kun ostin tasan viikon sitten iphone 4 ja päivitin sen siinä tuli joku oma yhteyspiste hommeli niin kun jos sitä käyttää niin maksaako se vain omaa 3g verkkoa tai onko joku lisä maksu?
Kiitos!
Se puhelin muuttuu silloin "mokkulaksi", eli käyttää omaa 3G verkkoa eikä pitäis tulla mitään lisämaksuja olettaen että on datapaketti jolla surffata kiinteään hintaan (en ole kuullut että kenellekkään olis tullut lisä kustannuksia ainaskaan)
Viimeksi muokannut jomppeli, 8.6.2011 klo 13.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja mkio »
Jos liittymääsi on kytketty datapaketti (mobiililaajakaista siis), tuo Oma yhteyspiste -toiminto luo puhelimestasi wlan-tukipisteen ja tieto kulkee tuon datapaketin kautta (yleisin datapaketin hinnoittelu Suomessa kaikilla operaattoreilla on noin 9,9 € / kk). Jos puhelimessasi ei ole datapakettia, tuo toiminto luo kyllä sen wlan-tukipisteen edelleen mutta se maksaa roimasti enemmän.CryAllu kirjoitti:Hei tulin tässä ajatelleeksi että kun ostin tasan viikon sitten iphone 4 ja päivitin sen siinä tuli joku oma yhteyspiste hommeli niin kun jos sitä käyttää niin maksaako se vain omaa 3g verkkoa tai onko joku lisä maksu?
Kiitos!
Macbook Pro 2,4GHz C2D | 250Gb | 4Gb | Mid 2010
iPhone 4 | 16Gb | Elisa
http://db.tt/0hA06yK | DROPBOX - virtuaalinen muistitikku, johon pääsee mistä vain käsiksi.
Huuto.net | http://goo.gl/VNLQN
iPhone 4 | 16Gb | Elisa
http://db.tt/0hA06yK | DROPBOX - virtuaalinen muistitikku, johon pääsee mistä vain käsiksi.
Huuto.net | http://goo.gl/VNLQN
-
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
No siis eiköhän se yksinkertaisesti maksa ihan saman, jos vaikka ihan sillä iPhonellä on netissä. Se iPhone vaan jakaa sen saman netin eteen päin.
Always have your stuff when you need it with Dropbox. 2GB account is free! http://db.tt/TqDYKHO
-
ei kun ajattelin vaan kun tuossa netissä lukee että amerikassa tuo at&t joutuu maksamaan siitä joku 20$ per 2gb tai jotain
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
CryAllu kirjoitti:ei kun ajattelin vaan kun tuossa netissä lukee että amerikassa tuo at&t joutuu maksamaan siitä joku 20$ per 2gb tai jotain
Se on amerikassa.
-
Viesti Kirjoittaja jaaskmi »
Onko kokemusta katkeaako nettiyhteys tietokoneelta yhteyspisteen kautta kun iPhoneen tulee puhelu?
Macbook Pro 14 - iMac 27 - iPhone 15 Pro Max - iPad mini 7 - Apple TV - Time Capsule - Apple Watch...
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei ainakaan mullajaaskmi kirjoitti:Onko kokemusta katkeaako nettiyhteys tietokoneelta yhteyspisteen kautta kun iPhoneen tulee puhelu?
MacBook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Se riippuu verkosta. 3G-verkko tukee samanaikaista dataa ja puhetta, siinä missä 3G-alueen ulkopuolella käytössä voi olla kerrallaan vain toinen näistä.
A1398 ● www.tuomashamalainen.com
-
Viesti Kirjoittaja Hifiguide »
Hei vaan kaikille.
Tossa testailin oma yhteyspistettä DNA:n liittymällä ja tuli sellainen kyssäri mieleen, että MISTÄ näkee mitkä laitteet ovat kytkeytyneet oma yhteyspiste kautta nettiin?
(mulla kun se on päällä kotona ja siihen saattaa olla Vaimo jne samaan aikaan kytkeytynyt)
En löydä lokia enkä löydä myöskään muita järkeviä tietoja asiasta paitsi siirretyn datan määrän.
Onko joku löytänyt kytkettyjen laitteiden MAC/ koneen nimiä tms?
Cheers,
Tossa testailin oma yhteyspistettä DNA:n liittymällä ja tuli sellainen kyssäri mieleen, että MISTÄ näkee mitkä laitteet ovat kytkeytyneet oma yhteyspiste kautta nettiin?
(mulla kun se on päällä kotona ja siihen saattaa olla Vaimo jne samaan aikaan kytkeytynyt)
En löydä lokia enkä löydä myöskään muita järkeviä tietoja asiasta paitsi siirretyn datan määrän.
Cheers,
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Kun puhelin on lukossa näet vain siitä montako on liittynyt.Hifiguide kirjoitti:Hei vaan kaikille.
Cheers,
Käytössä: ATK
-
Viesti Kirjoittaja Jaska85 »
Tietääkö joku kuinka yhteyspisteen saa taas luotua,kun dnan päivityksen jälkeen ei se enää onnistu?Puhelin vain herjaa että ota yhteys dnan asiakas tukeen.Mutta eivät siellä osanneet auttaa kun olen tdc:n asiakas.Minä on mennyt asetuksissa pieleen?
-
en voi sanoa oikein mitään koska olen dnan asiakas ja minulla kaikki toimii mainiosti.Jaska85 kirjoitti:Tietääkö joku kuinka yhteyspisteen saa taas luotua,kun dnan päivityksen jälkeen ei se enää onnistu?Puhelin vain herjaa että ota yhteys dnan asiakas tukeen.Mutta eivät siellä osanneet auttaa kun olen tdc:n asiakas.Minä on mennyt asetuksissa pieleen?
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka