Tästä aiheesta löytyy tietoa sivuilta, mutta voisiko joku tiivistää
Minkälainen/mikä kotelo/bumber/suoja olisi riittävä neloselle? Ilmeisesti kosketusnäytön suojaaminen vie tatsia joten kiinnostaisi sellainen, joka suojaisi riittävästi mutta ei veisi kosketusta/tukkisi mitään tarpeellista?
Lseppo1 kirjoitti:Tästä aiheesta löytyy tietoa sivuilta, mutta voisiko joku tiivistää
Minkälainen/mikä kotelo/bumber/suoja olisi riittävä neloselle? Ilmeisesti kosketusnäytön suojaaminen vie tatsia joten kiinnostaisi sellainen, joka suojaisi riittävästi mutta ei veisi kosketusta/tukkisi mitään tarpeellista?
Paljaalla pärjää ihan hyvin, käyttöönhän tämä on tarkoitettu. Ja yllättävän kovaa tekoa tämä on, ellei sitten pelästy pikkunaarmuja. Ja naarmutkin näyttävät minun silmääni paremmilta kuin jokin kumihärpäke. Mutta kukin taaplaa tyylillään.
Lseppo1 kirjoitti:Tästä aiheesta löytyy tietoa sivuilta, mutta voisiko joku tiivistää
Paljaalla pärjää ihan hyvin, käyttöönhän tämä on tarkoitettu. Ja yllättävän kovaa tekoa tämä on, ellei sitten pelästy pikkunaarmuja. Ja naarmutkin näyttävät minun silmääni paremmilta kuin jokin kumihärpäke. Mutta kukin taaplaa tyylillään.
Aamulla viimeksi vastaantuleva tyyppi yritti osua povitaskuun puhelimella, mutta heitti sen suoraan mukulakiville. Ei käynyt mitään.
E-W kirjoitti:Hmm, itse en ole kyllä ikinä oikein snaijannut näiden suojien pointtia. Miksi sellaisia käytetään?
Sama kuin ennenmuinoin joka corollaan vedettyjen tiikerikuvioisten penkinsuojusten Eli pilata ulkonäkö koko siksi ajaksi, kun itse tuotetta käyttää, jotta seuraava (?) omistaja voi nauttia virheettömästä tuotteesta...
Toki, jos tekee jotain duunia vaikka metsässä tai kovin likaisissa oloissa, tilanne on eri. Mutta normikäytössä menee hyvin ilmankin.
Lseppo1 kirjoitti:Mulla on pari puhelinta rikkoutunut putoamisen vuoksi. Naarmuista ei väliä .
Vieläkö muuten 4/2011 markkinoille tulleessa nelosessa on antenniongelma?
Eihän tolle antennille tai sen rakenteelle mitään ole tehty. Yhtä paljon/vähän sitä ongelmaa on kuin kaikissa aiemmissakin nelosissa. Itsellä ei ole haitannut.
Lseppo1 kirjoitti:Mulla on pari puhelinta rikkoutunut putoamisen vuoksi. Naarmuista ei väliä .
Vieläkö muuten 4/2011 markkinoille tulleessa nelosessa on antenniongelma?
Eihän tolle antennille tai sen rakenteelle mitään ole tehty. Yhtä paljon/vähän sitä ongelmaa on kuin kaikissa aiemmissakin nelosissa. Itsellä ei ole haitannut.
Ongelma ei ole todellinen Suomessa, kun verkkopeitto on niin hyvä. Ihan yhden tekevää, onko tolppia yksi vai kymmenen, kun yhteys ei ole kertaakaan katkennut.
Edit: DYAC!
Viimeksi muokannut E-W, 23.6.2011 klo 12.03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itselläni on ipod touch 4 ja ostin tuolta halvalla kovan takasuojan ja näytön suojan/kalvon. Maksoi alle 5e ja ipodini takosassa ei ole yhtään naarmua ja näyttö on ihan ehjä eikä siinäkään ole naarmuja. Olen tiputtanut ipoidini muutaman kerran maahan ja sille ei ole tapahtunut mitään. Ipodini näyttää ihan uudelta. ^^
Pudotin sitten oman nelosen katuun, mutta muutamaa naarmua lukuunottamatta ei käynyt mitään. Lujempaa tavaraa tuo lasi on kuin mitä iltapäivälehtien uutisoinnin perusteella voisi odottaa.
Näimpä juuri. . Vaikka suojaus onkin (joillekkin) tärkeää, ei saa silti unohtaa että puhelin(/ipod) on käyttöä varten ja "kokemus kaunistaa". Turhaan sitä puhelimen hienoa designia tuhoaa jollakin parin euron silikooni(yms) suojalla. Onhan toki olemassa (joidenkin mielestä) "hienoja" suojia, mutta kukin tavallaan. Itse tykkään nelosestani, juuri sellaisena kuin se on eli "nakuna" 8)
E: typo
Viimeksi muokannut HarriPod, 23.6.2011 klo 17.13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuo mun otsikko on huono. Oikeastaan en välitä kolhuista tai naarmuista, mutta pari puhelinta on mennyt rikki (toisesta näyttö pimeäksi) toisesta kuuloke alkoi särisemään. Mietin josko jollain minimibumberilla saisi puhelimen ulkonäköä pilaamatta jotain suojaa. Siis olen aivan samaa mieltä siitä että iPhone on sellaisenaan hienoa designia.
Viimeksi muokannut Lseppo1, 23.6.2011 klo 19.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näimpä juuri. . Vaikka suojaus onkin (joillekkin) tärkeää, ei saa silti unohtaa että puhelin(/ipod) on käyttöä varten ja "kokemus kaunistaa". Turhaan sitä puhelimen hienoa designia tuhoaa jollakin parin euron silikooni(yms) suojalla. Onhan toki olemassa (joidenkin mielestä) "hienoja" suojia, mutta kukin tavallaan. Itse tykkään nelosestani, juuri sellaisena kuin se on eli "nakuna" 8)
Se suojakuoreni on tuon tapainen (siinä on vain kuvio), eli ei kuoreni mikään rumakaan ole ^^. Olen huomannut että silikonikuoret ovat hunoja sillä ne eivät sujahda taskuihin samalla tavalla kuin kovat kuoret. (c:
akuu77 kirjoitti:element case tekee hienoimmat suojat, mutta hinta onkin jo toista luokkaa...
Näin on, mutta ketä kiinnostaa suojan hinta kun on juuri laittanut 600€ puhelimeen... Onhan se itse iphonekin helevetin kallis mutta hyvä ja hieno, niin miksi ei suojakin...