Vaurio ei haittaa käyttämistä ollenkaan ja tänään kävin heti ostamassa Applen oman kuoren puhelimeeni vanhan halpisversion tilalle joka siis meni tässä episodissa myös aivan rullalle tästä nurkasta mihin asfaltti pääsi tekemään tuhojaan... Voi kun olisin ostanut tämän jo aiemmin, ei varmasti olisi käynyt näin!
Joka tapauksessa kysymykseni onkin, että vaikka tämä pieni minimaalinen vaurio ei käyttöä häiritse, niin mitä sille olisi tehtävissä? Voisinko viedä sen korjaukseen, vaihtavatko he siellä näytön lisäksi myös tämän muovisen kehyksen? Onko minkäänlaista havaintoa, paljonko tällainen käsittely voisi maksaa
Tiedän että se ei varmaan edes kannata, mutta nyt joka kerta kun katson kännykkään niin alkaa ärsyttää tuo pieni naarmu joka ei edes ollut kunnolla omaa syytäni, ja kun niin hyvää huolta olen yrittänyt pitää rakkaasta puhelimestani...
Kiitos paljon jo etukäteen avusta. Täällä on varmasti viisaista vastaajia, itse olen vasta aloitteleva omena-neiti ja tämä on ensimmäinen Applen laitteeni hyvin vanhan Ipod classicin lisäksi