En tiedä olenko puusilmä mutten löytänyt haulla yhtään threadia iPadin näppäimistöistä. Eniveis, tuli tarve hankkia näppäimistö ipadiin ja lyhyen perehtymisen jälkeen loppusuoralle jäi enää Applen normi wireless keyboard sekä Logitechin uusi iPad keyboard, joka on myöskin bluetoothilla toimiva. BT oli ehdoton edellytys. Valinta osui lopulta Logitechin malliin, jossa tuli mukana myös standi padille, joka toimii samalla näppäimistön suojakotelona.
Kyseessä on siis tämä tuote http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... d-for-iPad
Näppis on samaa kokoluokkaa kuin Applen wireless keyboard. Patterkotelo on mielestäni toteutettu fiksummin, sillä se ei nosta näppäimistön takareunaa koko paksuudeltaan mikä ainakin omaan makuun sopii paremmin. Muuten yleis Logitechin näppiksestä on hyvin muovinen, joten Apple vie tällä saralla skaban. Kirjoitustuntuma on Logitechillä mielestäni oikein hyvä eikä häviä millään tavalla Applen langattomalle näppäimistölle. Lisäksi halvempi hinta ja mukana tuleva standi on ehdottomasti plussaa tälle Logitechin versiolle. Kannattaa tutustua, jos on tarve hankkia näppäimistö iPadille. Tai miksei tietokoneellekin.
iPad näppäimistöt
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPad näppäimistöt
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
-
-
Re: iPad näppäimistöt
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
Verkkokaupan tuotetietojen mukaan on ruotsalais mallinen näppis joten pitäisi skandit löytyä kuvasta huolimattaoh6jih kirjoitti:Kuvasta päätellen siinä ei ole skandeja?
-
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
Kuten palstaveli yllä sanoikin, niin skandit löytyy.oh6jih kirjoitti:Kuvasta päätellen siinä ei ole skandeja?
-
Viesti Kirjoittaja gobbali »
Itse sain nyt pukilta tälläisen http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... d-2-FI-SWE, elikkäs Logitech Keyboard Case for iPad 2 by ZAGG
Muutama päivä tässä on nyt testailtu, ja ainaki kirjoitustuntumaan olen erittäin tyytyväinen. Joku arvostelija sanoi netissä että nuo reunukset haittaavat käsiä, mutta itse en ole ainakaan tälläistä huomannut. Kirjoittaminen on niin mukavaa kuin tälläiseltä näppikseltä voi vain olettaa. Näyttö asettuu ihan mukavaan kulmaan, tosin tuosta näytön kiinnityksestä tulee vähän miinusta. Näyttö vaan liukuu tuollaiseen hahloon eikä sen kummempaa. Työpöydällä ja sylissä normikäytössä ei haittaa, mutta keskiverto liikuttelu voi saada iPadin lähtemään uriltaan.
Itse suojakotelo osuus on myös ihan mukava. iPadi asettuu helposti paikalleen ja pysyy jämerästi paikallaan, ja näyttää kokonaisuutena hyvältä. Kotelossa on myös smart cover toimivuus elikkä magneetit löytyy ja iPadi sulkee näytön kun sen laittaa paikalleen.
miinusta sitten hinnasta ja siitä että vaikka perus näppäinkomentoja löytyy, niin ite olisin muutamaa toimintoa jäänyt kaipaamaan, kuten vaikkapa nuolia joilla voisi navigoida appien välillä multitouch gesture tyyliin.
Muutama päivä tässä on nyt testailtu, ja ainaki kirjoitustuntumaan olen erittäin tyytyväinen. Joku arvostelija sanoi netissä että nuo reunukset haittaavat käsiä, mutta itse en ole ainakaan tälläistä huomannut. Kirjoittaminen on niin mukavaa kuin tälläiseltä näppikseltä voi vain olettaa. Näyttö asettuu ihan mukavaan kulmaan, tosin tuosta näytön kiinnityksestä tulee vähän miinusta. Näyttö vaan liukuu tuollaiseen hahloon eikä sen kummempaa. Työpöydällä ja sylissä normikäytössä ei haittaa, mutta keskiverto liikuttelu voi saada iPadin lähtemään uriltaan.
Itse suojakotelo osuus on myös ihan mukava. iPadi asettuu helposti paikalleen ja pysyy jämerästi paikallaan, ja näyttää kokonaisuutena hyvältä. Kotelossa on myös smart cover toimivuus elikkä magneetit löytyy ja iPadi sulkee näytön kun sen laittaa paikalleen.
miinusta sitten hinnasta ja siitä että vaikka perus näppäinkomentoja löytyy, niin ite olisin muutamaa toimintoa jäänyt kaipaamaan, kuten vaikkapa nuolia joilla voisi navigoida appien välillä multitouch gesture tyyliin.
-
Viesti Kirjoittaja plurts »
Kiinnostais tää jälkimmäinen tuote. Saako sitä kallistettua, et onnistuuko näpyttely sylissä?
Viimeksi muokannut plurts, 1.5.2012 klo 20.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPad 3rd gen 64 Gt Wi-Fi + 3G musta
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka