3Gs on yksi lujimpia kapuloita, minkä olen koskaan omistanut. Tollouttani olen luurin pudottanut kymmeniä kertoja kadulle, sorakkoon, parketille, laatoitukselle...
Aina vaan toimii! Lieneekö tuo umpirautaa...
iPhone kestää!
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
aritko
Re: iPhone kestää!
Viesti Kirjoittaja aritko »
Sarkasmitutka heitti punaiselle... [:P]Ronja kirjoitti:3Gs on yksi lujimpia kapuloita, minkä olen koskaan omistanut. Tollouttani olen luurin pudottanut kymmeniä kertoja kadulle, sorakkoon, parketille, laatoitukselle...
Aina vaan toimii! Lieneekö tuo umpirautaa...
-
Pomzzi
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Pyh, Samsungin kapulani olen heittänyt puuta päin niin kovaa kuin kädestä lähti ja hyvin toimii.
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Oma 3GS:n päällä on hypitty lumilautamonoilla, se on laskenut itsekseen laskettelurinteen alas, se on vahingossa heitetty useamman kerran parketille, betonille, asfaltille jnejne ja kaikki toimii edelleen
naarmuja löytyy takakuoresta kyllä, mutta kaikki toimii 
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Vanha Siemens oli minulla saunassa vuosien ajan mukana ihan löylyjen puolella. Tippunut parikertaa lätäkköön ja hankeenkin lensi muutaman kerran. Puhelin toimii vielä tänäänkin ja ko kohtelua on kokeneet erityisesti ME45 ja M81Pomzzi kirjoitti:Pyh, Samsungin kapulani olen heittänyt puuta päin niin kovaa kuin kädestä lähti ja hyvin toimii.
Uskaltaisikohan OtterBoxilla viedä iPhonen saunaan? Ainakin lumihangessa yön yli pakkasella testin kesti.
Viimeksi muokannut M.P.T, 2.10.2011 klo 15.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Lapanen
Viesti Kirjoittaja Lapanen »
Meillä on 3GS:llä perheessä kolme aktiivikäyttäjää: minä ja tällä hetkellä kaksi ja nelivuotiaat tyttäremme.
Käyttö on reilun vuoden ajan ollut sen mukaista. Seinään ja lattiaan on laite lentänyt usein, joskus kaatuu maitoa päälle, toisinaan käytetään vasarana, you name it. Joskus elämän kolhiessa saattaa SIMmi mennä 'pois päältä', mutta muutoin ei luuri juuri valita. Pulkkamäessä on kapula ollut parinkymmenen asteen pakkasessa toppatakin taskussa seuranaan pari kourallista lunta ja jäätä, ilman merkkiäkään toimintahäiriöistä.
Ihan susi koko laite.
Käyttö on reilun vuoden ajan ollut sen mukaista. Seinään ja lattiaan on laite lentänyt usein, joskus kaatuu maitoa päälle, toisinaan käytetään vasarana, you name it. Joskus elämän kolhiessa saattaa SIMmi mennä 'pois päältä', mutta muutoin ei luuri juuri valita. Pulkkamäessä on kapula ollut parinkymmenen asteen pakkasessa toppatakin taskussa seuranaan pari kourallista lunta ja jäätä, ilman merkkiäkään toimintahäiriöistä.
Ihan susi koko laite.
-
Disturbbi
Viesti Kirjoittaja Disturbbi »
Kauhiaa rääkkiä työ pidätte puhelimillanne!
Ite ku koitan pitää mahdollisimman hyvänä aina, erityisesti nämä vähänkin arvokkaammat puhelimet.. Noo elekkee ainakaan kellekkään koittako kaupata noita (tai ainakaan elekee käyttäkö myydessä semmosia sanoja ku "hyvässä kunnossa", "hyvin pidetty" tai "pidetty yhtä hyvänä kuin omaa vaimoani")
Tietty nämä vanhemmat ja hiukkasen alemman hintaluokan laitteet ovat tapaus sinällään (nehän on suorastaan tehty rääkättäväks)
-Teemu
Tietty nämä vanhemmat ja hiukkasen alemman hintaluokan laitteet ovat tapaus sinällään (nehän on suorastaan tehty rääkättäväks)
-Teemu
Think Different
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
MacBook Pro 13" Retina mid-2015
Game Center: T-eme
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
MacBook Pro 13" Retina mid-2015
Game Center: T-eme
-
Ronja
Viesti Kirjoittaja Ronja »
Niinhän sitä pitäs, vaan kun on nuo työhommat semmosia, ettei sitä pumpulissa aina joutas pitämään! Saattaahan siellä liittimiä irtoilla ajan kanssa, muttaIte ku koitan pitää mahdollisimman hyvänä aina, erityisesti nämä vähänkin arvokkaammat puhelimet.
eipä ole näyttö vielä särkynyt....vielä
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Jep, parhaani mäkin yritän tätä pitää hyvässä kunnossa, mutta vahinkoja sattuu 
-
Pave
Viesti Kirjoittaja Pave »
Joskus takavuosina tuli aamuyön tunneilla kännipäissään poikien kanssa juttua kännyköiden kestävyydestä ja siitä että kuinka lujaa niilä uskalta lyödä pöytää että ne ei hajoa....Itellä oli silloin GH388 Ericsson ja aloitin vissii hieman liian lujaa kun puupöytään jäi kännykän pohjan kuva kun sen pystyasennossa siihen tuuppasin vähän liian lujaa.... ei kyllä kukaan nokialaisen omista sen jälkeen ottanutkaan osaa kisaan...Pomzzi kirjoitti:Pyh, Samsungin kapulani olen heittänyt puuta päin niin kovaa kuin kädestä lähti ja hyvin toimii.
Asiantuntija lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka