Olohuoneessa on ZTE light, jolla luetaan Hesari, katsotaan ohjelmat ja aikataulut, säät ja luetaan e-kirjat.
Hintaero on melkoinen iPadiin. Kertokaa siis, mitä minun pitäisi kaivata?
ZTE... miksi vaihtaa?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
ZTE... miksi vaihtaa?
Viesti Kirjoittaja fransiscus »
-
Re: ZTE... miksi vaihtaa?
Viesti Kirjoittaja Legge »
Noissa käyttötarkoituksissa tulee ekana mieleen:
1. Parempi resoluutio + isompi näyttö
2. Herkemmin ja monipuolisemmin toimiva kosketusnäyttö
3. Nopeampi rauta tekee surffailusta (ja tietty kaikesta muustakin) sujuvampaa
1. Parempi resoluutio + isompi näyttö
2. Herkemmin ja monipuolisemmin toimiva kosketusnäyttö
3. Nopeampi rauta tekee surffailusta (ja tietty kaikesta muustakin) sujuvampaa
-
Viesti Kirjoittaja Jatama »
Itselläni herää kysymys, että miksi edes miettiä vaihtoa, jos siihen pitää tulla kysymään syytä täältä? Eiköhän todellinen tarve tule esille, kun huomaat, että ZTE ei riitä sinun tarpeisiisi.
(Jotenkin myös haiskahtaa siltä, että tarkoituksena on vain saada jonkin sortin sanaharkkaa aikaiseksi)
(Jotenkin myös haiskahtaa siltä, että tarkoituksena on vain saada jonkin sortin sanaharkkaa aikaiseksi)
-
Piti tulla kysymään syytä siksi, että jos minä en ole keksinyt syytä maksaa näistä ominaisuuksista enempää, niin miksi joku maksaa? Halusin siis tietää sen, onko käytössäni oleva laite MINULLE oikea, vai olisiko olemassa sellainen käyttötarkoitus, josta MINUN kannattaisi maksaa lisää.
Tähän mennessä näyttää siltä, että len tehnyt ITSELLENI oikean ratkaisun. Olen täysin selvillä siitä, että kosketusnäyttö toimii iPadissa paljon paremmin, mutta kokeiltuani ekan polven tuskallisen huonoja ja nykypolven kohtuuullisia näyttöjä, ZTE on MINULLE riittävän hyvä.
Onko tämä herra lahkolaiselle riittävä selitys sille, että uskaltauduin keskustelemaan asiasta? Vai onko tämäkin riitelyä?
Minä en kiistä iPadin laatua. Se on paras lauta jota olen kokeillut. Omassa ZTE:ssäni on jonkin verran tasapainoilemista, kun huolettomasti asennettujen sovellusten jälkeen se ilmoittaa että tallennustila on vähissä, eikä suurimmat edes asennu.
Olen tunnustanut syntini. Saanko mennä? Tarkoitan, jäädä?
Tähän mennessä näyttää siltä, että len tehnyt ITSELLENI oikean ratkaisun. Olen täysin selvillä siitä, että kosketusnäyttö toimii iPadissa paljon paremmin, mutta kokeiltuani ekan polven tuskallisen huonoja ja nykypolven kohtuuullisia näyttöjä, ZTE on MINULLE riittävän hyvä.
Onko tämä herra lahkolaiselle riittävä selitys sille, että uskaltauduin keskustelemaan asiasta? Vai onko tämäkin riitelyä?
Minä en kiistä iPadin laatua. Se on paras lauta jota olen kokeillut. Omassa ZTE:ssäni on jonkin verran tasapainoilemista, kun huolettomasti asennettujen sovellusten jälkeen se ilmoittaa että tallennustila on vähissä, eikä suurimmat edes asennu.
Olen tunnustanut syntini. Saanko mennä? Tarkoitan, jäädä?
-
Viesti Kirjoittaja delic »
Tuossahan jo oikeastaan vastaat itsellesi. ensin kysyt miksi joku maksaa enemmän ja toteat loppuun kuitenkin, että kosketusnäyttö iPadissa toimii paljon paremmin (eikö tämä ollut aika selvä?).fransiscus kirjoitti:Piti tulla kysymään syytä siksi, että jos minä en ole keksinyt syytä maksaa näistä ominaisuuksista enempää, niin miksi joku maksaa? Halusin siis tietää sen, onko käytössäni oleva laite MINULLE oikea, vai olisiko olemassa sellainen käyttötarkoitus, josta MINUN kannattaisi maksaa lisää.
Tähän mennessä näyttää siltä, että len tehnyt ITSELLENI oikean ratkaisun. Olen täysin selvillä siitä, että kosketusnäyttö toimii iPadissa paljon paremmin,
Eikös kosketusnäyttölaitteessa nimenomaan se kosketusnäytön toimiminen ole aika oleellinen asia hyvän käytön kannalta. Itse en siis omista mitään tabia, mutta tuli gigantissa testailtua iPadit ja sitten siellä oli tämä zte light? joku zte se ainakin oli, niin olihan se nyt ihan roskaa iPadiin verrattuna, ei tarvinnut kun tehdä yksi pyyhkäisy näytöllä niin ero oli jo huikea. Mulle ainakin henk koht se tabletin pitää pystyä tarjoamaan yhtä hyvä ellei parempi käyttökokemus kuin mitä se tietokone/läppäri siellä kotona (tästä syystä iPad on hitti), hermo menee jos pitäisi käyttää jotain huonosti toimivaa takkuavaa laitetta. Eli tässä siis syy miksi itse maksaisin sen extran, plus lukemattomat muut syyt, kuten todella laadukkaat sovellukset (tarjontaa aivan laidasta laitaan)
Toi kysymys on vähän sama kun miettisi ostaisiko zte bladen vs iPhone 4. kyllä se zte blade monelle asian ajaa sitten on taas tyyppejä (itseni mukaanlukien) joka ei koskaan sellaista ostaisi.
Viimeksi muokannut delic, 13.10.2011 klo 17.59. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Aivan. Kiinnosti vain se, onko ekosysteemisssä jotain sellaista, jota en tiedä, ja josta kannattaa maksaa. Kosketusnäytön tunnen, enkä ole siitä valmis maksamaan. Tai tarkemmin sanoen, on niin paljon mm. sellaisia kirjoja ja lehtiä, jotka sillä rahalla haluan.delic kirjoitti:Tuossahan jo oikeastaan vastaat itsellesi. ensin kysyt miksi joku maksaa enemmän ja toteat loppuun kuitenkin, että kosketusnäyttö iPadissa toimii paljon paremmin (eikö tämä ollut aika selvä?).
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
iCloud, App Storen ohjelmat...fransiscus kirjoitti:Aivan. Kiinnosti vain se, onko ekosysteemisssä jotain sellaista, jota en tiedä, ja josta kannattaa maksaa. Kosketusnäytön tunnen, enkä ole siitä valmis maksamaan. Tai tarkemmin sanoen, on niin paljon mm. sellaisia kirjoja ja lehtiä, jotka sillä rahalla haluan.delic kirjoitti:Tuossahan jo oikeastaan vastaat itsellesi. ensin kysyt miksi joku maksaa enemmän ja toteat loppuun kuitenkin, että kosketusnäyttö iPadissa toimii paljon paremmin (eikö tämä ollut aika selvä?).
-
Viesti Kirjoittaja Jatama »
Täysin järjetön kysymys, kun se esitetään kolmannelle osapuolelle. Mistä ihmeestä me voisimme tietää mitä sinä tarvitset lisää laitteeltasi. Varsinkin, kun listasit jo kaiken mihin ZTE:tä käytät ja, että se on täysin pätevä siihen hommaan.fransiscus kirjoitti: Halusin siis tietää sen, onko käytössäni oleva laite MINULLE oikea, vai olisiko olemassa sellainen käyttötarkoitus, josta MINUN kannattaisi maksaa lisää.
Periaattessa tuohon kysymykseen pitäisi listata kaikki mitä iPadillä ikinä voi tehdä...
Mieti ennemminkin ensin itse, että mihin haluaisit mahdollisesti iPadiä käyttää ja kysy sitten onnistuuko se sillä, jos ZTE ei siihen kykene.
Viimeksi muokannut Jatama, 13.10.2011 klo 22.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Näin minä olen kehittänyt matkapuhelimenkin käyttöä. Ensin olen tehnyt sillä mitä olen keksinyt ja sitten olen katsellut foorumeilta, mitä muuta ihmiset sillä tekevät. Sillä tavalla saa pajon todennäköisemmin tietoa siitä, mitä on järkevää tehdä. Kaikkien sovellusten käyminen läpi ei ole järkevää, niistä useimmat eivät toimi kauhean hyvin. Laajalti käytetyt sovellukset sensijaan ovat todennäkösemmin hyödyllisiä.Jatama kirjoitti: Täysin järjetön kysymys, kun se esitetään kolmannelle osapuolelle. Mistä ihmeestä me voisimme tietää mitä sinä tarvitset lisää laitteeltasi. Varsinkin, kun listasit jo kaiken mihin ZTE:tä käytät ja, että se on täysin pätevä siihen hommaan.
Periaattessa tuohon kysymykseen pitäisi listata kaikki mitä iPadillä ikinä voi tehdä...
-
Viesti Kirjoittaja jauhola »
Sivuaa tabletti aihetta mutta liittyy applen käyttikseen..
iphone4sta käyttäneenä pitkään alkoi pikkuhiljaa mielessä syntyä idea zte skaten tai muun isolla näytöllä varustetun android puhelimen ostamisesta, koska käytis tuntui niin tutulta ja turvalliselta jopa tylsältä ja näyttö liian pieneltä kun vertaili sitä kavereiden android puhelimiin. No viime maanantaina jouduin siirtämään iphoneni hautausmaalle tapaturman johdosta (r.i.p) ja todellisuus alkoi painaa päälle.. äkkiä vanha nokia kaapista ja selvitys käyntiin mistä uusi "äly"puhelin..
Sain käsiini samsung galaxy s puhelimen 4 tuuman näytöllä? ja kaikilla herkuilla. Suu hymyssä kotiin, korttia sisälle ja virta päälle.
Päivän käytön jälkeen ajattelin et tää on alku kankeutta.. iso selvä näyttö ja androidin avoimuus...
Toisen päivän jälkeen ajattelin et tää on alku kankeutta.. iso selvä näyttö ja ajatus milloin 4s saapuisi kauppaan..
Kolmantena päivänä kun olin kahvilla kavereiden kanssa (joilla on android puhelimet) en enää tuntenut "vetovoimaa" heidän puhelimiinsa ja aloin miettiä miksi he käyttävät niitä kun on olemassa tuttu turvallinen ja tylsä ios käyttis..
Neljäs päivä. EPÄTOIVO tää ei oo mulle. nyt se 3,5 näyttö onkin juuri passeli se yksi paniikkinappula se yksinkertainen valikko, helppous, toimivuus...
Nyt vain odotan hetkeä milloin saan väliaikaisesti uuden ios laitteen ennen 4s puhelimen saapumista suomeen.
suosittelen lämpimästi vaihtamaan sen zte.n ipadiin
iphone4sta käyttäneenä pitkään alkoi pikkuhiljaa mielessä syntyä idea zte skaten tai muun isolla näytöllä varustetun android puhelimen ostamisesta, koska käytis tuntui niin tutulta ja turvalliselta jopa tylsältä ja näyttö liian pieneltä kun vertaili sitä kavereiden android puhelimiin. No viime maanantaina jouduin siirtämään iphoneni hautausmaalle tapaturman johdosta (r.i.p) ja todellisuus alkoi painaa päälle.. äkkiä vanha nokia kaapista ja selvitys käyntiin mistä uusi "äly"puhelin..
Sain käsiini samsung galaxy s puhelimen 4 tuuman näytöllä? ja kaikilla herkuilla. Suu hymyssä kotiin, korttia sisälle ja virta päälle.
Päivän käytön jälkeen ajattelin et tää on alku kankeutta.. iso selvä näyttö ja androidin avoimuus...
Toisen päivän jälkeen ajattelin et tää on alku kankeutta.. iso selvä näyttö ja ajatus milloin 4s saapuisi kauppaan..
Kolmantena päivänä kun olin kahvilla kavereiden kanssa (joilla on android puhelimet) en enää tuntenut "vetovoimaa" heidän puhelimiinsa ja aloin miettiä miksi he käyttävät niitä kun on olemassa tuttu turvallinen ja tylsä ios käyttis..
Neljäs päivä. EPÄTOIVO tää ei oo mulle. nyt se 3,5 näyttö onkin juuri passeli se yksi paniikkinappula se yksinkertainen valikko, helppous, toimivuus...
Nyt vain odotan hetkeä milloin saan väliaikaisesti uuden ios laitteen ennen 4s puhelimen saapumista suomeen.
suosittelen lämpimästi vaihtamaan sen zte.n ipadiin
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka