iPhone 4 meni pimeäksi[Ratkaistu]
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 4 meni pimeäksi[Ratkaistu]
Viesti Kirjoittaja screamer555 »
Eli iluuri meni ihan pimeeks. On kyllä päällä, koska hälyttää kun siihen yrittää soittaa. Mutta mitään ei tapahdu vaikka yrittää sammuttaa ja painella kaikkia nappeja. Mikäs nyt?? Takuu loppui kuukaus pari sitten...
Viimeksi muokannut amanita, 2.12.2011 klo 22.57. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy: Otsikon hienosäätöä
Syy: Otsikon hienosäätöä
-
-
Re: Iphone 4 meni pimeäksi
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Paina Home ja virta näppäimiä yhtäaikaa 10 sek.
MacBook Air M1
-
Re: IPhone 4 meni pimeäksi
Viesti Kirjoittaja screamer555 »
Katos paholainen... sehän heräs
Mikäs bugi toi on?

-
Re: IPhone 4 meni pimeäksi
Välillä nuo iPhonet tekee noin. Suht yleinen juttu. Jotenkin käyttis oli vain jäänyt nähtävästi jumiin.screamer555 kirjoitti:Katos paholainen... sehän heräsMikäs bugi toi on?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
MacBook Air M1
-
Re: iPhone 4 meni pimeäksi[Ratkaistu]
Viesti Kirjoittaja haggi goira »
Noniin, pahin tapahtui! Iphone sammui kalvojen laiton yhteydessä eikä käynnisty mitenkään perin. Tietty takuuaikakin meni 2 kk sitten umpeen, joten korjaus tulee maksamaan maltaita...
Avasin iphonen eikä mitään naarmuja tms näkynyt, joten voisikohan olla mahdollista että akku loppui lopullisesti tai meni rikki? Akunhan pystyy vaihtamaan itse vielä suht vaivattomasti.
Onko vastaavanlaisia kokemuksia kelläkään?
Haggi!
Avasin iphonen eikä mitään naarmuja tms näkynyt, joten voisikohan olla mahdollista että akku loppui lopullisesti tai meni rikki? Akunhan pystyy vaihtamaan itse vielä suht vaivattomasti.
Haggi!
-
Jos et olisi mennyt avaamaan sitä puhelinta, olisit voinut saada sen takuuhuoltoon virhevastuuseen vedoten. Mutta nyt se on liian myöhäistä kun menit avaamaan sen puhelimen.haggi goira kirjoitti:Noniin, pahin tapahtui! Iphone sammui kalvojen laiton yhteydessä eikä käynnisty mitenkään perin. Tietty takuuaikakin meni 2 kk sitten umpeen, joten korjaus tulee maksamaan maltaita...
Haggi!
HUOM: Tarkoitukseni ei ole "pottuilla" tällä viestillä, halusin vain kertoa.
MacBook Air M1
-
Joo ei siinä mitään, tiesin kyllä mitä olen tekemässä. Mutta mikä mahdollisuus tuossa on että juuri akku simahti yht´äkkiä vai onko jokin isompi vika? Ainahan tietty saa kokeilla lähettää huoltoon:D sieltähän se takasii tulee jos ei kenties korjattunakaan.tuomaril kirjoitti:Jos et olisi mennyt avaamaan sitä puhelinta, olisit voinut saada sen takuuhuoltoon virhevastuuseen vedoten. Mutta nyt se on liian myöhäistä kun menit avaamaan sen puhelimen.
Viimeksi muokannut Anniel, 4.12.2011 klo 13.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainaus kuntoon
Syy: Lainaus kuntoon
-
Mahdollisesta viasta en osaa sanoa.haggi goira kirjoitti: Joo ei siinä mitään, tiesin kyllä mitä olen tekemässä. Mutta mikä mahdollisuus tuossa on että juuri akku simahti yht´äkkiä vai onko jokin isompi vika? Ainahan tietty saa kokeilla lähettää huoltoon:D sieltähän se takasii tulee jos ei kenties korjattunakaan.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
MacBook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Kukaanhan ei mistään tiedä, näe, arvaa, että olet sen avannut itse, ellet sinä itse sitä heille kerro!tuomaril kirjoitti:Jos et olisi mennyt avaamaan sitä puhelinta, olisit voinut saada sen takuuhuoltoon virhevastuuseen vedoten. Mutta nyt se on liian myöhäistä kun menit avaamaan sen puhelimen.haggi goira kirjoitti:Noniin, pahin tapahtui! Iphone sammui kalvojen laiton yhteydessä eikä käynnisty mitenkään perin. Tietty takuuaikakin meni 2 kk sitten umpeen, joten korjaus tulee maksamaan maltaita...
Haggi!
Mistä näitä sikiää....?
-RaS-
-
Noniin!
Vein siis puhelin liikkeeseen missä sanoivat etteivät voi suorilta käsiltä pistää virhevastuun piikkiin, että tappele sitten huollon kanssa.
Päätin kuiteskin voittaa tämän jutun joten pistin jo kuluttajavirastoon viestiä asiasta ja jos he ovat minun puolellani ja elisa ei korvaa huoltoa tai uutta puhelinta, on minulla sentään jotain kongreettista näytettävää.
Tässä sitten odottelen s-postia kv.stä ja tekstiviestiä huollosta (hintaarvioista), jotta voin alkaa tapella oikeuksiani vastaan:D.
Haggi!
PS: enkä tietenkään kertonut että olen aukassut kaksia ruuvia puhelimestani. Koska se ei kuulu kellekkään. SE ON MINUN puhelin, ei applen tai huoltoyhtiön.
Vein siis puhelin liikkeeseen missä sanoivat etteivät voi suorilta käsiltä pistää virhevastuun piikkiin, että tappele sitten huollon kanssa.
Päätin kuiteskin voittaa tämän jutun joten pistin jo kuluttajavirastoon viestiä asiasta ja jos he ovat minun puolellani ja elisa ei korvaa huoltoa tai uutta puhelinta, on minulla sentään jotain kongreettista näytettävää.
Tässä sitten odottelen s-postia kv.stä ja tekstiviestiä huollosta (hintaarvioista), jotta voin alkaa tapella oikeuksiani vastaan:D.
Haggi!
PS: enkä tietenkään kertonut että olen aukassut kaksia ruuvia puhelimestani. Koska se ei kuulu kellekkään. SE ON MINUN puhelin, ei applen tai huoltoyhtiön.
Viimeksi muokannut haggi goira, 12.12.2011 klo 15.45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Noniin!
Reilu viikko taistelua takana niin elisan kuin huoltoyhtiön kanssa, mutta uusi iLuuri pitäisi tällä viikolla saapua käteen.
Kannattaa siis "taistella" omien oikeuksien puolesta eikä tyytyä siihen, että asiasta tietämätön myyjä sanoo takuun olevan ummessa. Monen myyjän kanssa juttelin virhevastuusta, mutta yksi oli vain tietoinen oikeuksistani. Hänkin oli hyvin avulias, kun kerroin mitä oli käynyt ja miten muut suhtautuivat asiaan.
Eikä huollostakaan kukaan ilmoitellut, että ruuvit oli aukaistu puhelimesta, ja uutta luuria ei tipu;)
Reilu viikko taistelua takana niin elisan kuin huoltoyhtiön kanssa, mutta uusi iLuuri pitäisi tällä viikolla saapua käteen.
Kannattaa siis "taistella" omien oikeuksien puolesta eikä tyytyä siihen, että asiasta tietämätön myyjä sanoo takuun olevan ummessa. Monen myyjän kanssa juttelin virhevastuusta, mutta yksi oli vain tietoinen oikeuksistani. Hänkin oli hyvin avulias, kun kerroin mitä oli käynyt ja miten muut suhtautuivat asiaan.
Eikä huollostakaan kukaan ilmoitellut, että ruuvit oli aukaistu puhelimesta, ja uutta luuria ei tipu;)
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka