Onko joku käyttänyt Wilmaa iPadilla? Jossain kuulin, että olisi jotenkin hankalaa hommaa. Olen aikeissa ostaa täräyttää vaimolle iPadin jouluksi juuri kevyttä työntekoa varten reissun päällä, mutta jos Wilman kanssa on jotenkin hankala laite niin menee uuteen harkintaan....
Asialla olisi ihan hippasen kiirekin, koska huomenna aamupäivällä on viimeinen mahd. hakea laite jouluksi
Viimeksi muokannut Anniel, 19.12.2011 klo 0.27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy:Otsikon hienosäätöä
iPadi kirjoitti:En ole opettaja, vaan opiskelija, joka käyttää wilmaa. Toimii täydellisesti.
Tässä olikin nytten varmaan kysymyksenä se että pystyykö iPadilla merkkailemaan niitä "palkkeja" (häiriköinti, myöhästyminen etc.) sinne Wilmaan, Opiskelijathan eivät sitä voi tehdä.
iPadi kirjoitti:En ole opettaja, vaan opiskelija, joka käyttää wilmaa. Toimii täydellisesti.
Tässä olikin nytten varmaan kysymyksenä se että pystyykö iPadilla merkkailemaan niitä "palkkeja" (häiriköinti, myöhästyminen etc.) sinne Wilmaan, Opiskelijathan eivät sitä voi tehdä.
Ai niin joo. Wilmastahan on demo, voiko siinä merkata niitä palkkeja? Jos voi, voin kokeilla tota tänään.
E: Ei demossa voikkaan, harmi. Pyydä ne vaimos tunnukset ja mene kokeilemaan jonnekkin liikkeeseen, missä saa räplätä iPadia.
Viimeksi muokannut iPadi, 18.12.2011 klo 21.11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
iPadi kirjoitti:iPad 3 tai joku vastaavan niminen julkaistaan todennäköisesti helmi-maaliskuussa, joten kannattaa odotella siihin asti ennenkuin ostaa.
Koskaan ei pysty ostamaan elektroniikkaa, jos aina odottelee uutta. Itse ostaisin vaikka iPad ykkösen, jos laitteelle olisi nyt tarvetta (tämä on tietty retoriikkaa, sillä omistan toki padin jos toisenkin).
Kapteeni kirjoitti:Ei kai musamäkki nickistään ja laitekuvauksestaan päätellen mahda olla musiikinopettaja Itsekin olen, tosin tämä laite on tulossa luokanoperouvalle.
Taloudellisen tilanteen parantumisen myötä mietintämyssy laitettiin silti päähän joulun yli ja pähkäillään iPadin/11"MB Airin välillä.
Juu näin on päässyt käymään Kippis kohtaloillemme Ei vaan, mukavaa hommaahan tää on! Air on varmasti myös hyvä varteenotettava vaihtari.
Viimeksi muokannut musamäkki, 19.12.2011 klo 19.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
| MBP 14" | iPhone 13 Pro | iPad Pro 12,9" | AirPods Pro 2 | Apple Watch SE | ATV 4K | HomePods |
Laitan oman kokemukseni myös tänne. Eli olen itse käyttänyt iPhonella hyvin wilmaa, mutta taitaa olla iPadillä näytön koon vuoksi kätevämpää. Mutta toimii hyvin näillä peleillä.
Voi hyvinkin olla, että a) hinta b) akun kesto c) microsimslotti ratkaisevat pelin iPadin eduksi. Airissa olisi vaimolle merkittävänä etuna lähinnä parempi näppis.
No mutta. Tuollainenhan se sujahtaa tosi kätevästi rouvan olkalaukkuun padin seuraksi ja mukava vaikka jossain lasten harrastusmestan eteistiloissa ruveta kirjoittelemaan