Jep, eli otsikko kertookin jo tärkeimmän eli iphone neloseni kadottaa tien päällä verkkoa jatkuvasti, todella harvoin toimii 3g, EI VERKKOA on tuttu teksti. Kun tulin kotiin niin ei meinannut löytää 3 geetä, mutta nyttemmin toimii. Onko tämän verkon päivityksessä jotain vikaa kun liikenteessä ei toimi. Isäni identtinen puhelin pitää jatkuvasti täydet palkit ja 3geen ja jopa äidin 3gs pitää verkot hyvin yllä samoissa maastoissa, eli onko käytävä heittämään iLuuri huoltoon?
Mainittakoon, että sama ongelma on ympäri eteläistä suomea, joten verkot pitäs soneralla toimia ihan hyvin täällä. Sama käynyt niin nelostien varrella kuin hanko hyvinkää-tiellä, sekä 45sella, joten verkon kattavuudesta tuskin kiinni. Voisiko olla softavika? Eli kannattaako viedä huoltoon?
iPhone 4 hukkaa verkkoja, huoltoon?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
aksim97
iPhone 4 hukkaa verkkoja, huoltoon?
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Appleja vuodesta 2010. Toistaiseksi ei loppua näy.
-
tuomaril
Re: iPhone 4 hukkaa verkkoja, huoltoon?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kokeile asentaa softa uusiksi. Jos ei auta, niin huoltoon.
MacBook Air M1
-
yussipee
Viesti Kirjoittaja yussipee »
Kiinnostaa kokemukset minuakin kovasti. Kyselin ilmeisesti vastaavasta asiasta täällä:
hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=71&t=111164&start=10850
Mites tuo edellisessä viestissä mainittu ohjelmistohärdelli kannattaa hoitaa? Formatoiko puhelimesta kaiken, vai säilyykö roina tallessa?
Olen koettanut ongelmaa (tai "ominaisuutta
) selvitellä ennen takuuhuollon vinkumista. MCaresta sanottiin, että saattaa vaikuttaa vialta, DNA:lta taas kehotettiin koettamaan 3G:n lukitsemista asetuksista ettei vaihda välillä 2G:lle. Koetin etsiä tällaista vaihtoehtoa, muttei tuntunut löytyvän.
Koti on Keravalla ja ainakin DNA:n peittokartan mukaan signaalia pitäisi löytyä. Eli mielenkiinnolla kuulen kokemuksia ja vinkkejä.
Keväitä itse kullekin!
Mites tuo edellisessä viestissä mainittu ohjelmistohärdelli kannattaa hoitaa? Formatoiko puhelimesta kaiken, vai säilyykö roina tallessa?
Olen koettanut ongelmaa (tai "ominaisuutta
Koti on Keravalla ja ainakin DNA:n peittokartan mukaan signaalia pitäisi löytyä. Eli mielenkiinnolla kuulen kokemuksia ja vinkkejä.
Keväitä itse kullekin!
Viimeksi muokannut yussipee, 20.3.2012 klo 20.35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Softan uudelleen asennus tarkoittaa sitä, että yhdistät iPhonesi iTunesiin ja painat "palauta". Roinat säilyy jos palautat puhelimeen palautuksen jälkeen varmuuskopiosi. iPhonea ei voi lukita 3G:lle, vain 2G:lle onnistuu.yussipee kirjoitti:Kiinnostaa kokemukset minuakin kovasti. Kyselin ilmeisesti vastaavasta asiasta täällä:
Olen koettanut ongelmaa (tai "ominaisuutta) selvitellä ennen takuuhuollon vinkumista. MCaresta sanottiin, että saattaa vaikuttaa vialta, DNA:lta taas kehotettiin koettamaan 3G:n lukitsemista asetuksista ettei vaihda välillä 2G:lle. Koetin etsiä tällaista vaihtoehtoa, muttei tuntunut löytyvän.
Keväitä itse kullekin!
MacBook Air M1
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka