Terve.
iPhone 4 on ollut käytössä nyt tasan vuoden ja vasempaan ylänurkkaan on ilmestynyt keltainen läikkä. Foorumeita selaillessani olen törmännyt tähän ilmiöön, mutta järjestäen ne ovat koskeneet uusia puhelimia ja vian on kerrottu korjaantuneen itsestään. Luurissani tämä läikkä on kuitenkin ilmestynyt vasta lähipäivinä ja siinä se on sitkeästi pysynyt. Takuuseen kiikuttaminen on vähän hankalaa, sillä 4 päivää luurin ostamisen jälkeen tiputin sen ja takalasi meni rikki. Olen tilannut/vaihtanut itse tilalle alumiinisen takakuoren, joten takuu taitaa olla sitä myöden selvä, vaikka tämän läikän ilmestyminen ei selvästikään ole siitä putoamisesta/takakuoren vaihdosta seurannut.
Onko muilla vastaavaa ongelmaa ilmennyt ja mahdollisesti jopa tähän ratkaisua löytynyt. Yhtenä vaihtoehtona ajattelin uuden takalasin tilaamista/vaihtamista omin voimin, jonka jälkeen takuuseen kiikuttaminen olisi mahdollista.
Ajatuksia, vinkkejä ja kokemuksia kaivataan.
iPhone 4, keltainen läikkä ruudussa
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 4, keltainen läikkä ruudussa
Viesti Kirjoittaja sickmac »
-
Re: iPhone 4, keltainen läikkä ruudussa
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Virhevastuuseen voi ehkä vedota. Jos valmistaja ei pysty osoittamaan syy-yhteyttä, että läikkä johtuu putoamisesta niin silloin olisi mahdollisuus saada valmistusvirheeseen puhelin.
Mutta en mitään lupaa mutta kannattaa punnita. Toivottavasti muutkin ottavat kantaa jos olisi kokemuksia aiheesta.
Mutta en mitään lupaa mutta kannattaa punnita. Toivottavasti muutkin ottavat kantaa jos olisi kokemuksia aiheesta.
sickmac kirjoitti:Terve.
iPhone 4 on ollut käytössä nyt tasan vuoden ja vasempaan ylänurkkaan on ilmestynyt keltainen läikkä. Foorumeita selaillessani olen törmännyt tähän ilmiöön, mutta järjestäen ne ovat koskeneet uusia puhelimia ja vian on kerrottu korjaantuneen itsestään. Luurissani tämä läikkä on kuitenkin ilmestynyt vasta lähipäivinä ja siinä se on sitkeästi pysynyt. Takuuseen kiikuttaminen on vähän hankalaa, sillä 4 päivää luurin ostamisen jälkeen tiputin sen ja takalasi meni rikki. Olen tilannut/vaihtanut itse tilalle alumiinisen takakuoren, joten takuu taitaa olla sitä myöden selvä, vaikka tämän läikän ilmestyminen ei selvästikään ole siitä putoamisesta/takakuoren vaihdosta seurannut.
Onko muilla vastaavaa ongelmaa ilmennyt ja mahdollisesti jopa tähän ratkaisua löytynyt. Yhtenä vaihtoehtona ajattelin uuden takalasin tilaamista/vaihtamista omin voimin, jonka jälkeen takuuseen kiikuttaminen olisi mahdollista.
Ajatuksia, vinkkejä ja kokemuksia kaivataan.
iPad2, iPhone 6 ja MacBook Air.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
-
Re: iPhone 4, keltainen läikkä ruudussa
Viesti Kirjoittaja teemu_hil »
Juurin näin oli minullakin. Keltainen vasen ylänurkka ilmestyi puhelimen ollessa 11kk vanha. Tämä oli ostettu apple storesta mutta Englannista ja borderlinx toimitti Suomeen. Takuun ollessa voimassa, macare vaihtoi puhelimen uuteen (tai ainakin vaikutti olevan uusi muoveineen ja dock liitinkin oli koskematon). Jostain luin että kosteus jota voi tulla kun puhelimeen puhuu esim tunnin, voi imeytyä puhelimen sisälle aiheuttaen muutoksia liimassa joka sitten aiheuttaa tämän ongelman.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka