Mä en puhelimen kanssa viittis käyttää mitään dokkijuttua musan kuunteluun. Puhelin on aina taskussa, eikä nökötä jossain tietyssä paikassa. Tämän vuoksi langaton olisi (ja onkin) mun valinta.
Kotona on Airport Expressejä kolme, joiden perässä erilaisia kajjuttimia. Express on siis wifitukiasema, johon saa kytkettyä äänentoistolaitteiston langalla kiinni, jonka jälkeen musan soitto puhelimelta (ja tietokoneelta ja pädiltä jne) on erittäin helppoa, valitset ohjelmasta vain kaiuttimesi ulostuloa varten. Käytetty Express on noin 50€, ja siihen sitten kiinni ihan minkälaiset äänentoistot haluatkaan. Mulla on Tivoli Audion Model One keittiössä (pari satkua), Tivolin PAL muksujen huoneessa (alle pari satkua) ja Audio Pron Addon Onet olkkarissa (120€ nyt sunnutaina Expertiltä). Näihin olen oikein tyytyväinen kaikkiin.
Reissukäytössä mulla on sitten Jawbonen Jambox, joka on langaton Bluetooth -kajari (ja handsfree). Näppärän kokoinen, ja yllättävän hyväsaundinen. Parillasadalla irtoo uutena.
https://jawbone.com/speakers/jambox/overview
Tossa parinsadan hintaluokassa on hyviä BT -kaiuttimia kyllä muitakin, esim tolla Genevalla.
Huudosta muuten löytyy välillä ihan kivaan hintaan noita erilaisia kaiuttimia. Ite ostin Jamboxin sieltä huntilla.