Tuolle odottajan tielle jos lähtee niin saa odottaa todella kauan. Tekniikka kun vanhentuu sitä mukaa kun ehtii kantaa kaupasta ulos. Aina kun ostat uuden laitteen, niin viikkoa myöhemmin on jo parempi tarjolla.
mä kyllä odottasin jos julkistuksen huhutaan olevan noin lähellä. iPod on kuitenkin semmonen mitä harvempi välttämättä "tarvitsee", joten sitä joutas hiukan oottaakin..
No just. Laitoin minin tilaukseen tossa kaks tuntia sitten...
Toisaalta ei Apple (kai) itseään jalkaan ampune, että oletettavasti se mahdollinen uus iPod täyttää sille suunnitellun nichen.
Jos se (kuten toi teksti tuntuis viittaavan) on revisio valkosesta perus-iPodista, niin sen hinta Suomessa varmaan olis se about 400e (päätellen valkoisten iPodien hinnoista). Tai toivottavasti on. Jotta mun ei tarvitse itkeä sitten kuukauden päästä kun saan tuon minin käsiini. 400e on allekirjoittaneelle liikaa laitteesta joka joutuu kestämään kantoa ja joka todennäköisesti siirtyy huuto.netin kautta obsoletena seuraavalle käyttäjälle 2 vuoden sisällä joka tapauksessa.
Minissä näyttää olevan vähän vähemmän euro-lisää kuin tavallisessa iPodissa:
iPod 15GB:
349,01€ vs $299
Mini:
269€ vs $249
Johtuneeko euron kurssin vahvistumisesta tai mistä. On hiukan rasittavaa, että apple ei ikinä laske hintoja, vaan samalla hinnalla myydään, kunnes seuraava versio putkahtaa markkinoille. Onpa ihmekään, että tällä käytännöllä ihmiset panttaavat ostostaan aina uudistusten jälkeen, ja yleensä joku macrumorsin buyers' guide on olemassa, jossa neuvotaan kannattaako juuri nyt ostaa vai ei. Itsellänikin jäi iBook ostamatta viime päivityksessä, ja nyt ei enää viitsi kun olen jäänyt odottamaan seuraavaa julkaisua.