En tiedä onko aiheesta jo informoitu muualla, mutta tälläisen huomion itse tein; Asennettuani iOS 8:n (iOS 8.0.2), ei laite (iPhone 5s) suostunut enää lataamaan saati käynnistymään, akun totaalisen tyhentymisen jälkeen.
Sama kävi jo pari päivää aikaisemmin iPadin (3rd gen.) kanssa, ja olin heittämässä jo koko laitetta roskiin, kun ajattelin että on tainnut vain tulla tunnit täyteen ja olin mielestäni kaikki niksit kokeillut, paitsi viime hetkellä tuli mieleen vielä.. laitteen "pakko" hard-resetointi iTunesin avulla (koti painike pohjaan painettuna kun liitetään piuha kiinni) ja tämän jälkeen ajoin uudelleen käyttiksen sisään jne, jonka jälkeen taas pelitti normaaliin tapaan. Ei ollut silloin hajua miksi moinen tapahtui, mutta tämänpäiväisen vastaavanlaisen katastrofin jälkeen aloin epäilemään, että varmaan sattunut joku kämmi Applella iOS 8:n suhteen, mistä tämä outo ilmiö johtuu.
Mutta tosiaan, ei ilmeisesti kannata päästää akkua täysin tyhjenemään tällä päivityksellä.. Mutta jos näin käy, ja seuraa edellä mainittu vika, auttaa pakko hard-resetointi. En tiedä kuinka monella/harvalla näin on käynyt, mutta näin asian ilmoittamisen arvoiseksi.