Ajattelin avata tällaisen ketjun, koska en tällaista ketjua etsimälläkään löytänyt. Moderaattori siirtäköön viestin oikeaan paikkaan.
Ongelmani on seuraavanlainen:
Paritin eilen kellon uuteen 6S puhelimeeni. Paritus sujui normaalisti ja tiedot siirtyivät kuten kuuluukin. Illalla nukkumaan mennessä olin ladannut puhelimen täyteen. Aamulla aikaisin herätessäni oli puhelimen akku huvennut 80 prosenttiin ja bluetooth-ilmaisin vilahteli n 10 sekunnin välein. Pian se kadotti yhteyden kelloon kokonaan, vaikka puhelin oli vieressä. Päätin poistaa laiteparin, sillähän se yleensä on nollannut myös kellon sisäisen ohjelman. Laitepari poistui puhelimesta mutta kello jatkaa vaan käyntiään. Nyt en saa muodostettua kelloon enää laiteparia, enkä saa kelloakaan nollattua, mitäs nyt olis tehtävissä?
Lukaisin ohjeita, joissa kehoitettiin poistamaan ensin kellon data, vasta sitten laitepari. Tein väärin. Toisaalta, eilen poistaessani vanhan puhelimeni laiteparin, nollautui myös kellon data, tänään se ei sitä tehnyt. Oliskos jollain antaa neuvoa probleemaani?
Ongelmat Apple Watchissa
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ongelmat Apple Watchissa
Viesti Kirjoittaja kartsa49 »
IPhone 15 Pro max 256* iPad Pro 10,5"* iPad Pro 2020 12,9”* iMac 27" *Mac Mini M2 512 *AppleTV 2 kpl* Apple Watch ultra 2* + kaapissa vanhaa Apple kamaa roppakaupalla
-
Re: Ongelmat Apple Watchissa
Viesti Kirjoittaja wakio »
Kokeile painaa kellosta molemmat nappulat (eli digital crown ja menu-nappi) ja pidä pohjassa kunnes ruutuun ilmestyy Apple-logo. Kokeile sitten tehdä alusta uudestaan paritus.kartsa49 kirjoitti:Ajattelin avata tällaisen ketjun, koska en tällaista ketjua etsimälläkään löytänyt. Moderaattori siirtäköön viestin oikeaan paikkaan.
Ongelmani on seuraavanlainen....
iPhoneja siellä, iPhoneja täällä. iPadeja ja Macbookkeja kaikkialla
-
Kokeiltu, ei toimi
Kello jatkaa käyntiään ja ottaa ilmeisesti verkosta Wi-Fin yli mm. sää- ja muitakin tietoja.
Kello jatkaa käyntiään ja ottaa ilmeisesti verkosta Wi-Fin yli mm. sää- ja muitakin tietoja.
Viimeksi muokannut kartsa49, 28.10.2015 klo 12.31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
IPhone 15 Pro max 256* iPad Pro 10,5"* iPad Pro 2020 12,9”* iMac 27" *Mac Mini M2 512 *AppleTV 2 kpl* Apple Watch ultra 2* + kaapissa vanhaa Apple kamaa roppakaupalla
-
Taisin ratkaista ongelman. Kellon asetuksista löytyi etsinnän jälkeen "nollaa" asetus. Kello tyhjentyi ja tästä pääsee muodostamaan laiteparin uudelleen.
Monen monta iPhonea on mulla ollut, kello on niin erilainen, vaikka sitä olen jo jonkun viikon käyttänytkin.
Vinkkinä sanoisin, poistakaa ensin kellon data puhelimen kautta, vasta sitten poistakaa laitepari.
Monen monta iPhonea on mulla ollut, kello on niin erilainen, vaikka sitä olen jo jonkun viikon käyttänytkin.
Vinkkinä sanoisin, poistakaa ensin kellon data puhelimen kautta, vasta sitten poistakaa laitepari.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka